Ik kom wel op de invulpagina, maar kan 'm niet versturen. Site is misschien niet Firefox- en/of Mac-bestendig...quote:Op zondag 28 september 2008 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ergens halverwege de pagina ( die met die fotos) staat ergens tussen de foto's zon blokje wat je moet aanklikken om op die invulpagina te komen. ( bij mij werkte ie trws wel gewoon, dus miss nog n keertje proberen?)
hmm ik heb ook firefox... hier deed ie et wel, pm je gegevens anders ff, vul ik m voor je inquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kom wel op de invulpagina, maar kan 'm niet versturen. Site is misschien niet Firefox- en/of Mac-bestendig...
En 'm daarna stalken zekerquote:Op zondag 28 september 2008 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm ik heb ook firefox... hier deed ie et wel, pm je gegevens anders ff, vul ik m voor je in
ja, zo ben ikquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 18:25 schreef Isegrim het volgende:
Nou, aan iemand die ik al eens uitgeteld op de vloer van mijn huiskamer heb gevonden, durf ik mijn gegevens wel te geven hoor.![]()
Oh wat fijn dat je het zo leuk vindt!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:56 schreef Isegrim het volgende:
OMG ik heb vandaag de catalogus van Fattoria La Vialla ontvangen, wat móói!Ik kan bijna niet geloven dat ze dat gewoon gratis opsturen. En de producten zijn ook helemaal niet duur! En géén verzendkosten.
Ik ga er zeker bestellen!
Ik heb 'm ook binnen gehad, zag er mooi uit. Nog niet echt tijd gehad om te kijken, maar dat ga ik zo doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:56 schreef Isegrim het volgende:
OMG ik heb vandaag de catalogus van Fattoria La Vialla ontvangen, wat móói!Ik kan bijna niet geloven dat ze dat gewoon gratis opsturen. En de producten zijn ook helemaal niet duur! En géén verzendkosten.
ik was gisteravond ook helemaal in de gloria ermee... zo'n mooi boekje alleen al, en een dvdtje erbijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Inderdaad, wat een prachtig boekje en heerlijke producten. Helemaal top.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:56 schreef Isegrim het volgende:
Oh, dan heb ik dus de oude, want de mijne is nog lente/zomer...quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een prachtig boekje en heerlijke producten. Helemaal top.
Wat ik me trouwens afvroeg. Ik heb catagolus nr.28 voor herfst en winter. Als er daljik een nieuwe komt voor lente/zomer etc. dan moet ik zeker weer opnieuw aanvragen, die krijg ik zeker niet lui automatisch thuisgestuurd.
Maar snel eens kijken of ik wat leuks kan bestellen daar.
quote:Geachte klant,
Nadat we de zomer weer achter de rug hebben (alle 2 dagen) en we midden in de herfst zijn beland, komt Kerstmis alweer in zicht. Vandaar dat we vanaf nu onze Kerst-artikelen weer in het assortiment hebben opgenomen. Daar vind u de selectie die we gemaakt hebben voor dit jaar. Een aantal bekende producten uiteraard, zoals de Christmas pudding in 2 variaties (Traditional 750 gram voor 6 personen en Luxury 454 gram voor 4 personen), mince pies, stuffings, brandy butter en diverse soorten crackers (ook speciaal voor kinderen met Disney Bratz, Winnie the Pooh en the Simpsons). Maar ook iets minder bekende producten, zoals ready-to-roll icing en speciale mincemeat variaties.
Kortom, de voorbereidingen zijn in volle gang om de laatste keer voor dit jaar inkopen te gaan doen in Engeland, inclusief natuurlijk de artikelen uit het reguliere assortiment.
Zoals gewoonlijk kunt u ook nog steeds verzoekjes doorgeven tot uiterlijk 24 november, die we proberen te vinden en mee te nemen.
Op dit moment zijn nog niet alle kerst-artikelen direct leverbaar, maar wel kunt u alvast de bestellingen doorgeven via onze webwinkel. Eind november verwachten we alle artikelen ook te kunnen versturen.
Voorkom teleurstellingen en bestel tijdig!
Ten slotte lichten we een tipje op van de sluier voor de plannen voor 2009. Na afwezigheid van een groot deel van onze verse producten, hebben we nu contact met nieuwe leveranciers die diverse verse handgemaakte pies, worstjes en scones kunnen leveren. Later volgt hier nog een aparte nieuwsbrief over, waarbij we ook levering van versproducten buiten onze huidige bezorgregio als doel hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |