Laten we dan maar hopen dat het nog droog wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als het vandaag niet meer droog wordt, neem ik aan dat de mannenfinale naar maandag gaat.
Waar is de OPquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Hier verder.
Hopelijk wordt het snel droog.
* ElmarO hoopt mee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Hier verder.
Hopelijk wordt het snel droog.
Ja bij dat punt stuiterde de bal 3x of zo....:/ werd ook gewoon 30-15 voor Djokoquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het nog droog wordt.
Ik las dit net op de site van de US Open over Djokovic-Federer-. "As the second set got underway, a shot that ricocheted high off Federer’s racket, that everyone, including him, thought was going to land on his own side of the court, landed on Djokovic’s, startling Federer who did a double-take as he started to walk back to the baseline. It was out of reach for Djokovic and Federer took the point as the replay, with a close-up of Federer’s reaction, drew laughter from the crowd." Dat punt waarover ze het hier hebben was tocvh voor Djokovic? Volgens mij ging de bal van Federer weliswaar over het net maar had hij eerst op Federers eigen helft gestuiterd.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:
quote:
Dan moet je ook niet het topic openen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.Maar er zijn ook veel fans van een korte OP.
Copy, paste van http://wiki.fok.nl/index.php/OP/US_Open_2008 in je postquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.Maar er zijn ook veel fans van een korte OP.
Die zijn al begonnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Hoelaat gaan we beginnen dan met de halve?
Openingspost idd..quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:44 schreef suus21 het volgende:
what means OP; openings post?
Als Nadal morgen pas kan spelen wordt de mannenfinale dat zekernaar maandag verplaatst? Is dat al een keer eerder gebeurd?
Ik denk het niet....morgen gaat het ook regenen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Openingspost idd..
Ik denk dat Nadal morgenochtend vroeg het restant moet spelen en dan later op de dag de finale.
Heb je nu je zin, jonge vriend?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Copy, paste van http://wiki.fok.nl/index.php/OP/US_Open_2008 in je post
Yep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:44 schreef suus21 het volgende:
what means OP; openings post?
1) Dat is nog niet zeker; het kan zijn dat Murray of Nadal morgen twee wedstrijden (anderhalf, zo je wilt) moet spelen en 2) ik vermoed van wel.quote:Als Nadal morgen pas kan spelen wordt de mannenfinale dat zekernaar maandag verplaatst? Is dat al een keer eerder gebeurd?
Ja net op Eurosport werd er gezegd dat er vandaag niet meer gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:51 schreef robbolo het volgende:
Zie net op deze site van usopen.org, dat de matches cancelled zijn. Bedoelen ze dan dat ze sowieso niet vandaag gespeeld gaan worden, of (hopelijk!) alleen suspended? Zal wel echt cancelled zijn denk ik....![]()
Jammer, ben heel erg benieuwd wat ze morgen gaan doen, voor zover het weer het al toelaat dat er iets gebeurt.quote:
Duurde wel lang zegquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je nu je zin, jonge vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |