quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
Ik kan mij herinneren dat de TS in kwestie ook niet aantrekkelijk is.
En achter de kassa zitquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
Ja maar ik heb geen stekeltjeskapselquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:08 schreef MASD het volgende:
Dat is 'm nu juist, er is geen aanleiding.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:12 schreef GizartFRL het volgende:
Zonder de precieze aanleiding kunnen we toch ^$*^^$ niet de juiste &*$!@#$^%@!$ wraakactie voor je verzinnen &*%(^$&.
Klote rot &*$$*&(78 TS
Moet dat niet afgerond worden naar 12,45?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
Ik: bliep, bliep, bliep, bliep, dat is dan 12,43 alstublieft
Niet bij de Aldiquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Moet dat niet afgerond worden naar 12,45?
haha, geen geintje, ik wilde hetzelfde typenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:42 schreef Renzoku het volgende:
Mensen van 22 die achter de kassa zitten.
haha wat een lol.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
haha, geen geintje, ik wilde hetzelfde typen![]()
![]()
Dan is het goed tochquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ja ik vind het best komisch
Hier stopte ik met lezen om op je fotoboek te klikken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
Nu heb ik daar niet zo'n probleem mee ware het niet dat ze ons caissieres (kassasletten voor intimi)
Het was een vrouw, oké leek wel wat op een vent maar was toch nog steeds een vrouw.quote:Op zondag 7 september 2008 00:26 schreef CantFazeMe het volgende:
Had die vent geen last van "stemmen" in zijn hoofd dan?
Kan best dat hij gestoord is.
Ik ben 21 hoor, kun je niet rekenen ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:42 schreef Renzoku het volgende:
Mensen van 22 die achter de kassa zitten.
Het is ook wel grappig zolang je zelf maar niet direct met haar in aanraking komtquote:Op zondag 7 september 2008 00:21 schreef Hanstin het volgende:
Lijkt me echt geweldig om zo'n iemand te ontmoeten
Was dat een vraagje voor mij? Ik werk namelijk in een 'n to go, wij hebben geen boluskaarten.quote:Op zondag 7 september 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
wat is de code van de ah bolus kaart ook alweer?
ah to go , dat is net zoals sex met een negerin , het is sex , maar dan wel de light versiequote:Op zondag 7 september 2008 18:27 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Was dat een vraagje voor mij? Ik werk namelijk in een 'n to go, wij hebben geen boluskaarten.![]()
Lekker makkelijk.
Kunnen jullie zelf niet mensen inhuren die ' bliep , bliep' zeggen als de kassa stuk is?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
Ik: bliep, bliep, bliep, bliep, dat is dan 12,43 alstublieft
Hoer.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
de precieze uitlating durf ik hier niet te posten.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:07 schreef Fascination het volgende:
Manwijf: Hallo, mompelt: mm godverdomme kutwinkel, kutweer blablabla, zo hardlopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |