Is dat onderdeel van de ontgroening?quote:Op zondag 7 september 2008 14:57 schreef Haushofer het volgende:
Nou, Akkersloot is zo te zien weer uit z'n dwangbuis dus onze nieuwe mod kan gelijk oefenen
Dat zou wel bijzonder wreed zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat onderdeel van de ontgroening?
Ik geloof er niks van, beetje mooi weer moslim spelen en voor je het weet they took our jeaawbs.quote:Op zondag 7 september 2008 13:29 schreef Modus het volgende:
De een is moslim-af en de ander lijkt mij zo'n westerse gelegenheidsmoslim..
Het valt me wel altijd op dat Akje gaat posten na een modwissel.quote:Op zondag 7 september 2008 14:57 schreef Haushofer het volgende:
Nou, Akkersloot is zo te zien weer uit z'n dwangbuis dus onze nieuwe mod kan gelijk oefenen
* G.Fawkes gaat zo maar eens even kijken waar al die ophef voor nodig isquote:Op zondag 7 september 2008 14:57 schreef Haushofer het volgende:
T' t'k ur jubs... t' t'k ur juuuuuuuubs... t' t'k ur juuuuubs...quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, beetje mooi weer moslim spelen en voor je het weet they took our jeaawbs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |