quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar hebben we het trouwens over?
Dudequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef T3rr0r het volgende:
Ik zag bij DWDD een stukje van een echtpaar (twee rare paupers) die geen kinderen konden krijgen en daarom twee handpoppen hadden genomen als kinderen. En die lieten ze dan 'praten'. Zo grappig en kansloos!
Het waren ook echt van die zwakzinnigen. Vraag me echt af waarom die lui mee doen want ze zouden geen idee hebben wat ze met een miljoen zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Dude![]()
![]()
![]()
..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHA!!!!!
Vorige week vrijdag schoof Johan Derksen Wendy in K&vdB vlug onder de grasmat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:37 schreef Pakspul het volgende:
En dan het zooitje laten presenteren door z'n kut die zelf al haar huwelijken heeft verneukt
Die zag ik ook, geweldig.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef T3rr0r het volgende:
Ik zag bij DWDD een stukje van een echtpaar (twee rare paupers) die geen kinderen konden krijgen en daarom twee handpoppen hadden genomen als kinderen. En die lieten ze dan 'praten'. Zo grappig en kansloos!
Ik vond het engquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef T3rr0r het volgende:
Jij bent echt het type dat elke week met een ander slaapt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:31 schreef deepart het volgende:
Omg.. wat een sjakko's doen daar aan mee
Uberhaubt.. Trouwen... Gewoon hossele tot je 80ste
"we zoeken bijzondere mensen, maar jullie zijn iets té bijzonder"quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef T3rr0r het volgende:
Op internet wel ja, in het echte leven...tsja..quote:Op zondag 7 september 2008 23:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij bent echt het type dat elke week met een ander slaapt.
Ja, respect voor die gast. 14 Jarigen 4 teh win!!11!!1quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:34 schreef deepart het volgende:
omg
"Zo dat is een mooi meisje"
Zeg dan gewoon dat je der kk hard wil neuke...
"ik was 14... hij was 21" WATTT!!
Belofte maakt schuldquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Paul de Leeuw ervoor zorgt dat MDW eruit gekeken wordt, dan trakteer ik hem op een bijzondere taart.
Verder krijgt hij dan ook een standbeeld.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:35 schreef T3rr0r het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |