De beste voetballer na Cruijff in Nederland.quote:Op zondag 7 september 2008 00:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
als je van Hanegem maar niet vergeet
Het ging mij om 67
Richard van der Meer Van Rijnsoever Spelbos metgod Jos Jonker Jan Peters Nyggaard.quote:
Indrukwekkend, maar zegt/doet me niets behalve dat 9 of 10 geen elftal maakt...quote:Op zondag 7 september 2008 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Richard van der Meer Van Rijnsoever Spelbos metgod Jos Jonker Jan Peters Nyggaard.
Voorin konden ze kiezen tussen Wezl Kist en Tol.
Induhskaai+1quote:Op zondag 7 september 2008 01:09 schreef Induhskaai het volgende:
Kees van der Hoeven moet het zijn van Ahold...
Ja, een der beste balletdansers ooitquote:
Induhskaai +1quote:
'In ruste' betekent dat iemand niet meer zijn beroep uitoefent.quote:
ja weet ik eigenlijk ook wel, maar ja ...quote:Op zondag 7 september 2008 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'In ruste' betekent dat iemand niet meer zijn beroep uitoefent.
Tequila sunrise shitquote:Op zondag 7 september 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
sinasappelsap, tequila en grenadine en eventueel een randje suiker
1 van de 3 a 4 goed.quote:Op zondag 7 september 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
sinasappelsap, tequila en grenadine en eventueel een randje suiker
quote:
Das dan jammerquote:Op zondag 7 september 2008 02:33 schreef tong80 het volgende:
Ben er weer kan niet slapen.
Ik heb geen idee op je vraag.
Ja maak me gekquote:
Bijnaquote:Op zondag 7 september 2008 02:36 schreef Terpentin07 het volgende:
garnalen mosselen rijst en kip?
Nope, 1 van de duurste specerijen ter wereldquote:Op zondag 7 september 2008 02:42 schreef Terpentin07 het volgende:
Kerrie?
quote:Op zondag 7 september 2008 02:45 schreef Houtspeer het volgende:
safraan?
Degene die het eerst maalt/postquote:Op zondag 7 september 2008 02:59 schreef Houtspeer het volgende:
`Wie moet nou iets vragen?
quote:Op zondag 7 september 2008 02:59 schreef chufi het volgende:
Vooruit ik geef 2 punten weg deze late avond
Houtspeer+1
Terpentin07+1
quote:Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen).
Ik ken Nou niet.quote:
tong80 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |