Club 8quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Klinkt tof![]()
En ik ken James ook wel, zie ik vaak bij concerten. We hadden al het plan om een liedje aan te vragen (System of A Down - Chop Suey, hóe indie. haha) en wist ook wel dat het kon. Voor de rest vertrouw ik wel op de smaak van de dj's
In eerste instantie vond ik hem "wel ok", maar ik begin hem steeds beter te vindenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:53 schreef AMDB het volgende:
Jullie trouwens al het nummer van Jack White & Alicia Keys 'Another Way to Die' geluisterd? Soundtrack van de nieuwe 007 Quantum of Solace.
Ik vind hem heel erg cool![]()
http://www.thirdmanrecords.com/ Daar is ie te beluisteren.
Waar niet tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:17 schreef Elusive het volgende:
(en de beatles invloeden zijn volop aanwezig)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:22 schreef Grobbel het volgende:
Oasis die als de Beatles klinken? Onmogelijk.
Oh, dat is sowieso waar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:04 schreef Aisumasen het volgende:
Alleen komen ze er op geen enkel vlak in de buurt...
)
Wijze woorden. En dat voor iemand die 4 jaar oud was toen die eerste plaat uit kwam.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:39 schreef frame-saw het volgende:
Oasis, dat dll ik niet eens meer. Het eerste album is gewoon pure sentiment maar daarna hebben ze, voor mijn gevoel, nog 10 dezelfde albums gemaakt.
Iets van 500 mensen ofzo dacht ik? Niet echt super groot.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef Thijsssss het volgende:
Weet iemand toevallig wat de capaciteit is van de kleine zaal van Paradiso?
Nou, ik heb de cd vroeger heeeeel vaak geluisterd toevalligquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wijze woorden. En dat voor iemand die 4 jaar oud was toen die eerste plaat uit kwam.
De albumversie of de Chemical Brothers-remix?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:33 schreef Aisumasen het volgende:
Wat ik wel weet, is dat hun nieuwe nummer "Falling Down" retestrak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |