Misschien zijn er ook mensen die niet naar al die festivals, clubs e.d. zijn geweest en ze nog niet al tig keer gezien hebben. Het is maar een idee.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik zal daar even op in gaan. Ik heb niet echt wat tegen Blood Red Shoes. Ik bedoel, ze zijn niet echt irritant. Maar ik begrijp gewoon niet zo goed wat véél mensen er in zien. Live is het leuk, daardoor ben ik ze wat meer gaan waarderen. Maar dat album... "You Bring Me Down" is echt een topsong. "Say Something Say Anything" is ook goed. Maar voor de rest...wat zijn nou echt goeed nummers op dat album? Één keer live (Doornroosje voor mij) was lachen, maar nu staan ze deze herfst doodleuk weer van Tivoli tot aan de Melkweg? Waarom zou iemand daar nú nog heengaan, als ze elk festival en elke club al gehad hebben? Maar ja, dat is maar mijn mening
.
Ik heb ze op Pinkpop gezien en wil ze ook nog wel eens in een kleinere zaal zien. Daarom ga ikquote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook mensen die niet naar al die festivals, clubs e.d. zijn geweest en ze nog niet al tig keer gezien hebben. Het is maar een idee.
Die zangeres leek in ieder geval blij met jullie aanwezigheidquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef Thijsssss het volgende:
Heb zo ook al gezien in Doornroosje (hier zie je me van 0.00 tot 0.04 helemaal linksachterin, om dan van 0.09 tot 0.12 mijn rentree in beeld te maken) en heb me daar zo vermaakt dat ik ze deze keer met een grote(re) groep vrienden in Tivoli ga aanschouwen. Ook de cd maakt mij elke luisterbeurt weer enthousiast, al zou ik wel snel nieuw materiaal willen
Weet iemand toevallig wat de capaciteit is van de kleine zaal van Paradiso?
En terecht! Kutpubersquote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Die zangeres leek in ieder geval blij met jullie aanwezigheid
Ahahaha, geniaal! Was me niet eens opgevallen, kende natuurlijk je achternaam verder niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef -skippybal- het volgende:
Omg Grobbel. Heb ik nu kaartjes voor Friska Viljor gewonnen dankzij jou?
Wehehequote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ahahaha, geniaal! Was me niet eens opgevallen, kende natuurlijk je achternaam verder niet.Maar inderdaad.
Nope, sla even een weekje over qua concerten. Tijd om weer eens wat andere (lees: niet-concertminnendequote:Op donderdag 18 september 2008 20:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wehehe!
Nou, uhhh, danke schön
Ga je zelf ook?
helaas, geen normaal mens te vinden daaroquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef frame-saw het volgende:![]()
Ik heb eigenlijk nog een uurtje school, maar fuck that. Morgen naar Club Rascal, nog meer fokkers? Het is mijn ontmaagding, heb geen idee wat ik moet verwachten. Maar goed, nachtjes uit, eerste trein, Amsterdam, ik ben zulke dingen wel gewend. Is het publiek allemaal hippe indiekidz of ook 'normale' mensen?
Leuk leukquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:39 schreef frame-saw het volgende:![]()
Ik heb eigenlijk nog een uurtje school, maar fuck that. Morgen naar Club Rascal, nog meer fokkers? Het is mijn ontmaagding, heb geen idee wat ik moet verwachten. Maar goed, nachtjes uit, eerste trein, Amsterdam, ik ben zulke dingen wel gewend. Is het publiek allemaal hippe indiekidz of ook 'normale' mensen?
Klinkt tofquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuk leuk![]()
Ik kan niet![]()
Veel vast publiek, ik ken de helft daar minimaal van gezicht. Leuke sfeer, je moet wel eerst veel trappen opMaar er loopt vanalles en nogwat rond. Ben alleen al een tijdje niet geweest, dus ben benieuwd hoe druk het nu is enzo.
Oja, vergeet ook niet om een 'mixtape' te halen bij James (de dj) die liggen klaar bij hem. En je kan ook verzoeknummertjes indienen, en er staan overal zwart-rode snoepjes
Tram 13 gaat trouwens naar Club 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |