Welke stad is dat ouwe?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Naar dat Hollywood gaat GT ook soms
Teunebeun is gewoon een mongool. En jij bent een nog grotere stumperquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Teunebeun ..jij bent ook 1 van deze mensen die hierom heeft moeten lachen of niet?
voor al de mensen die dat wel doen vraag je af man en kijk naar jezlf in de spiegel zet zelf een foto van je op een site ...maar meeste blaffende honden bijten niet
Ik geef jullie 1 tip in het leven beoordeel mensen niet om hun uiterlijk want de consequenties zijn groot...want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
Geeft het niveau van hem ook aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zomg, hij noemt zijn matties allemaal crimineel!!!1
Karakters zijn belangrijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik zoek nooit rellen op..ze zoeken mij
en vooral als het gaat om loyale mensen zoals dit meisje...zij is zo lief je moet een keer de moeite doen om iemand te leren kennen ..je zal je verassen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik zoek nooit rellen op..ze zoeken mij
en vooral als het gaat om loyale mensen zoals dit meisje...zij is zo lief je moet een keer de moeite doen om iemand te leren kennen haar te palen ..je zal je verassen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Teunebeun ..jij bent ook 1 van deze mensen die hierom heeft moeten lachen of niet?
voor al de mensen die dat wel doen vraag je af man en kijk naar jezlf in de spiegel zet zelf een foto van je op een site ...maar meeste blaffende honden bijten niet
Ik geef jullie 1 tip in het leven beoordeel mensen niet om hun uiterlijk want de consequenties zijn groot...want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Teunebeun is gewoon een mongool. En jij bent een nog grotere stumper![]()
![]()
En ik ben ook een allochtoon ben ik nu ook gevaarlijkk samen met behangplakkert
Kom je hier nog wel terug als je hebt uitgevonden wie het is?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter wtf praat jij
hij praat dat hij en ik ook allochtonen zijn, kun je lezenquote:
Rotterdam.quote:
Jij weet echt niet wat je zegt ofwelquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef Aslan-61 het volgende:
en teunebeun sorry man maar iedereen op deze site lijkt gek te zijn moet altijd voorzichtig zijn dus
Komt OG Loc daar ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Rotterdam.
Ken jij hollywood music hall niet? De broeiplaats van de negativjeugd.
Oh nee, ik ben bang voor zijn homo's iesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef reetveter het volgende:
Ik woon trouwens in Raalte. Kun je even langskomen met je huisjongens
de klb scquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Potentieel legendarisch topic wordt om zeep geholpen door wat kneuzen.
Ja logisch, hij is een beetje opgefokt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wat je zegt ofwel
OG Loc is VIP, klant, uitsmijter en boegbeeld voor alle goede mensen.quote:
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Pas op ik ben wel allochtoon hoorzzquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Potentieel legendarisch topic wordt om zeep geholpen door wat kneuzen.
ojo jij toucht mijn ogen niet gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Ik word hier gewoon buitengeslotenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
ojo heb je over mijn diss gelezen f heb ik je echt gedisst gek. Je bent 1 shenkie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
Ik voorzie een rap-battle..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
dein mutter !quote:
JE PRAAT OVER ZIJN MOEDER, NU GA JE DOODquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.
Jou moeder is zoeen lollerdik persoonz0rz, dat wanneer ze op de kat gaat staan, de lollerkat dood is.
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
pwnage
eee homie luv? Waar is dat gebleven dng?quote:
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
dein mutter !
Heb ik nu je aandacht?
Aslan homoman?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
De flauwe inkoppertjes over zijn naam blijven achterwege he?
Misschien maar goed ook.
Over wat? Zijn zusjes die het geld voor de familie verdienenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |