Nee tussen 2 rassen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh fuck, dit is een paradox!
Is dit een topic tussen 2 dimensies ofzo?
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Ja man respect ouwequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.
Je bent een kruisling!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Nastyman het volgende:
Ok ik geef alleen vrij. Dat ik op de school zit en dat ik een halfbloed ben. De rest zoek je maar uit
Woah, je verrast mequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel
Had ie dat niet even eerder kunnen zeggen? Nu hebben jullie 6 pagina's lang een halfbloed zitten verdedigen! TFOE!quote:
ee faka dan deze fokbattis hebben wel een knokploeg meng ik ga je wel helpen als ze met kettingzagen en USBventilators komen maar we gaan niet lang uithouden meng. hoe heet je klika ik heb ook paar homeboys die me gaan helpen maar deze guys zijn echt boembiggie dus je moet niet zomaar gaan fittie want ik weet dat je onmin lauw bent enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
nohh ik ben je kamaroad je moet neit zomaar komen fokken hea mijn klika is boembiggiequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
hij maakt een fa2 swaquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
USBventilatorsquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ee faka dan deze fokbattis hebben wel een knokploeg meng ik ga je wel helpen als ze met kettingzagen en USBventilators komen maar we gaan niet lang uithouden meng. hoe heet je klika ik heb ook paar homeboys die me gaan helpen maar deze guys zijn echt boembiggie dus je moet niet zomaar gaan fittie want ik weet dat je onmin lauw bent enzo
Lauwe shit, ik voel je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
K zal het voor je samenvatten mij maakt het niet uit of je nederlands chinees of turks ben
als ik je tegenkomen krijg je klappen..Jij verlaagt je om zoiets te doen laat me je zien wat turk stylo is oke
Ik sla je wel een niveau naar boven
Naar wie is deze diss, brotha' van anotha' motha'?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
K zal het voor je samenvatten mij maakt het niet uit of je nederlands chinees of turks ben
als ik je tegenkomen krijg je klappen..Jij verlaagt je om zoiets te doen laat me je zien wat turk stylo is oke
Echte baas van de straat jij fnie?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
Gast laat hem toch lekker racistisch doen. Ik ga mij toch ook niet naar zijn niveau verlagen of wel? Laat hem maar lekker, op een dag komt hij er wel achter wat hij fout doet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
Heb laatst iemand final level geslagen... Ligt nu in een kissiequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Bazen topic uit het niets!
Aslan, fafi g, je kan niet iemand nextlevel slaan, alleen bij mortal kombat kon dat door het plafond.
En ben je 1.45 ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Aslan, heb jij weleens een rode roos in je haar?
Een albino smurfquote:
Fatality!!!1quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb laatst iemand final level geslagen... Ligt nu in een kissie
Met een kankergezwel op je neus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |