foei tochquote:Op donderdag 11 september 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
ik was jullie kwijt...
ff bijlezen
ja dat zag ik dan weer wel! wiskunde en biologie!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef vamperotica het volgende:
Gheheh k ben 2 leraren van de aloysius "tegen gekomen"
viel tegen, maar ja wat wil je na zo'n druk weekendquote:
marco? je bedoelt lionel!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:51 schreef vamperotica het volgende:
da's wel begrijpelijk jah...Hoe was marco?
Fysio is wel snel dan!
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
marco? je bedoelt lionel!
ja was leuk, en alain clarke met zn vader ook en candy kan gewoon echt goed saxofoon spelen,
nog enger was hoeveel liedjes we van lionel wel kenden!
Komt zeker van die 10 die jij/ik had gehaald bij frans toen!
nu jij die leraren hebt moest ik daar ineens weer aan denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
jah Lionel...
Vast wel jah! Toch knap van ons!
Ja ghehehehe kwamen hier opeens ook allerlei herinneringen naar bovenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu jij die leraren hebt moest ik daar ineens weer aan denken
raar is dat he, misschien dat ik ze ook nog wel eens ga krabbelenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja ghehehehe kwamen hier opeens ook allerlei herinneringen naar boven
denk het haast wel!quote:Op donderdag 11 september 2008 18:26 schreef nokwanda het volgende:
Kent niet bijna iedereen de ouwe Lionel nummers?
hij bracht het meer zo van, ik wil dit nummer zingen maar mocht het niet omdat het niet kon bla bla blaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:56 schreef nokwanda het volgende:Vind het altijd wat sneu als zangers het zingen teveel an het publiek overlaten. Hoewel ik hem dan wel leuk vind.
Heb hem nog nooit live zien optreden trouwens
vandaar de bijles wiskundequote:Op vrijdag 12 september 2008 08:15 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ghehehe..Test was wel makkelijk volgens dochterlief...Alleen het rekengedeelte niet.
fijn weekend!quote:Op vrijdag 12 september 2008 07:59 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Zometeen mezelf eens een beetje netjes gaan maken. Ga het hele weekend de hort op
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaar de bijles wiskunde
Ahhhh... Dus ut kennogquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:51 schreef draculettetje het volgende:
hihi, je herkent ons puur aan de kleur jas van uw dochter en het haar van R
meer niet hoor! en ik ben uiteraard in slaap gevallen dus niet alles gezien
ha ha dat ook, alleen ik was vooral benieuwd naar dat ene stukjequote:
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:56 schreef vamperotica het volgende:
Da hak ook ja... maar eik zitten we in t verkeerde topic voor dees proat
ik zal er dit weekend nog goed over nadenken en je het antwoord geven!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Ow..... ghehehe... Je begint er zelluf over!! Weet je al wat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |