Waarom neem jij dat aan?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef Dibble het volgende:
VERKAPT-KIJK-MIJ-EEN-LEVEN-HEBBEN-MAAR-TOCH-EVEN-FOKKEN-TOPIC
de oplossing: TS moet gewoon even lekker een potje gaan schijten met een Donald Duck ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb het druk en moet schijten! Ook lastig.
Dan kan iedereen daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:39 schreef Cyberzone het volgende:
Dit is al de derde keer dat ik lees dat je nieuw bent. LAAT ME MET RUST!?
Ik zit nu op de wc, maar moet niet poepen, en nu?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de oplossing: TS moet gewoon even lekker een potje gaan schijten met een Donald Duck ofzo
rekening met n00bs houdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:40 schreef 8 het volgende:
[..]
Dan kan iedereen daar rekening mee houden.
dan pers je maar tot je endeldarm op 't witte plateautje ligtquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef 8 het volgende:
[..]
Ik zit nu op de wc, maar moet niet poepen, en nu?
Ik heb de hele ochtend al lopen rukken. Begint ook wel eens te vervelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zichzelf slecht vermaken als ze alleen zijn.
Stop een object in je anus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef 8 het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend al lopen rukken. Begint ook wel eens te vervelen.
probeer links eens!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef 8 het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend al lopen rukken. Begint ook wel eens te vervelen.
Dankje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rekening met n00bs houden
jij bent grappig
Is vermoeiend.quote:
dus zonder sociale contacten verveel jij je? misschien eens tijd om een lobotomie te nemen?quote:
Ik heb vrienden zat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus zonder sociale contacten verveel jij je? misschien eens tijd om een lobotomie te nemen?
Ik moest wel lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, nee dokter, ik gleed uit in de douche...![]()
![]()
Zo goed?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:50 schreef Cyberzone het volgende:
Ik stel voor om een ondertitel te plaatsen, usericon te plaatsten. En natuurlijk je signature in te voeren. Dan mag je een Fok-User noemen.
quote:
Zo ongeveer ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
je ligt dus al de hele dag in bed te rukken en te fokken...![]()
en om dat te melden ga je vandaag een account op fok openen...
heb je een kater?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:55 schreef 8 het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
En ik wou gewoon even typen. Even mijn verhaal kwijt. Snap je?
Moah, ik heb erger gehad.quote:
Hallo.quote:
jammer.quote:
neequote:Op zaterdag 6 september 2008 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Hee
Tipje: probeer niet overal op te reageren
Oke.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:59 schreef Nikmans het volgende:
Hee
Tipje: probeer niet overal op te reageren
Dankje, maar is al gebeurd!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:08 schreef Blistering het volgende:
Welkom TS!
Dat je maar een harde anale ontmaagding mag krijgen als warm welkom!![]()
Kusjes,
Tina
Ik vroeg het me ook al af....quote:
maakt dat veel uit? zal wel even kansloos zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:10 schreef SuperwormJim het volgende:
En van wie ben jij een kloon?
Ik wou dat ik een leven had en zo'n post kon maken...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef Dibble het volgende:
VERKAPT-KIJK-MIJ-EEN-LEVEN-HEBBEN-MAAR-TOCH-EVEN-FOKKEN-TOPIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |