Waarom neem jij dat aan?quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef Dibble het volgende:
VERKAPT-KIJK-MIJ-EEN-LEVEN-HEBBEN-MAAR-TOCH-EVEN-FOKKEN-TOPIC
de oplossing: TS moet gewoon even lekker een potje gaan schijten met een Donald Duck ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb het druk en moet schijten! Ook lastig.
Dan kan iedereen daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:39 schreef Cyberzone het volgende:
Dit is al de derde keer dat ik lees dat je nieuw bent. LAAT ME MET RUST!?
Ik zit nu op de wc, maar moet niet poepen, en nu?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de oplossing: TS moet gewoon even lekker een potje gaan schijten met een Donald Duck ofzo
rekening met n00bs houdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:40 schreef 8 het volgende:
[..]
Dan kan iedereen daar rekening mee houden.
dan pers je maar tot je endeldarm op 't witte plateautje ligtquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef 8 het volgende:
[..]
Ik zit nu op de wc, maar moet niet poepen, en nu?
Ik heb de hele ochtend al lopen rukken. Begint ook wel eens te vervelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen zichzelf slecht vermaken als ze alleen zijn.
Stop een object in je anus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef 8 het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend al lopen rukken. Begint ook wel eens te vervelen.
probeer links eens!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:42 schreef 8 het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend al lopen rukken. Begint ook wel eens te vervelen.
Dankje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rekening met n00bs houden
jij bent grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |