Kheb een zwarte N82 voor je, gebruik em nog wel iedere dag.quote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef Guyver_1976 het volgende:
Maandag = amsterdam
Dindsdag = den haag
woensdag t/m zaterdag = haarlem
zondag = amsterdam
Dan heb ik een goede denk ik want heb nergens problemen meequote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef Guyver_1976 het volgende:
@ Slammers = thx but no thx E65 ken ik en ben niet tespreken over dit toestel vers laat aan alle kanten los en het is niet het meest stabiele symbiant toestel van nokia.
Valt wel mee, ik heb een n82 en mijn vriendin de n78, typt precies hetzelfde, het gevoel is alleen ff wennenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:10 schreef Guyver_1976 het volgende:
@ IIISkiIIz nou heb er even mee gewerkt met de n78 en nee vind het niks toetsen zijn even teklein voor mijn bouwvakker vingers.
*******************************************************************************************************************************
******************************************************************************************************************************
Update nu ook een extra 4400MHA accu voor een langere standby tijd
*******************************************************************************************************************************
[ afbeelding ]
Okay, en als ik een autohouder (Brodit met raamhouder, plakhouder en ventilatieroosterhouder) bij die N82 doe, krijg ik dan de bureaulader erbij? N82 is zo goed als nieuw, beschermstickertje zit nogsteeds op het display.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:14 schreef Guyver_1976 het volgende:
@ Kenny 25 euro voor de buro lader beetje weinig dat ding heeft mij gekost.
@ koploper sorry ja wel intresse htc kan gehaald worden in Haarlem
Ok, wil je die bureauhouder er dan bij doen in ruil met geld? Ben ik namelijk in 1 keer klaar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:23 schreef Guyver_1976 het volgende:
@ koploper = ik heb geen auto !!!! dus heb er niks aan
Aangepast, ik heb de vraagprijs van ¤375,- in de OP gezet.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef Guyver_1976 het volgende:
@ een Admin. graag topic change van TR naar TK. alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |