En hij bleef niet slapen ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 05:33 schreef Ang3l het volgende:
Rein is net weg.......
Cute.
Volgens mij heeft ie maar de helft van de film gezien, want hij zat de hele tijd naar mij te kijken
ik vond het zeer geslaagd, leuk gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:38 schreef Cazman het volgende:
mensen hoe was pannfeest eigenlijk? ik heb er nog weinig over gehoord en gezien
Volgens mj wordt echt alles in stelling gebracht met het oog op maandag 0.01 uurquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
verrassend die come back van PJOrourke op het laatste moment.
maar goed, is die vonk er bij jou ook al?
normaal ben je soms heel erg afwachtend bij vriendjes, voordat je hen je vriendje noemt.
Ik geloof dat je al een paar maanden iets met Dave had voordat hij je vriendje genoemt werd, en bij pup was dat net zo, ik weet nog goed....
Ede - Arnhem is 10 minuten met de treinquote:Op maandag 1 september 2008 10:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Arnhem ligt nou niet echt op kruip afstand van Ede hoor... Maaar goed, ik weet dan wel weer de weg daar. Hoef ik niet in tranen mensen te bellen omdat ik de weg kwijt ben.
hier een paarquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:57 schreef Cazman het volgende:
Tof, hmmm in Arnhem zelfs. En nog foto's gemaakt?
ja daar lijkt het wel op, want van mijn zusje kreeg ik vanochtend al het breichtje dat ik de ossekar kon afzeggen omdat Ang3l een vriendje heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mj wordt echt alles in stelling gebracht met het oog op maandag 0.01 uur
Nou wat een hoop foto's dit keerquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier een paar
[HOMO] # 2159; HOMO meet, the day after.. roddels willen we!
ja fotograaf was vergeten om zijn werk te doen bij het etenquote:
We hebben van half 4 tot half 6 hier op de bank gelegen, pratend en zoenend.quote:
WIE ZEI DAT?!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja daar lijkt het wel op, want van mijn zusje kreeg ik vanochtend al het breichtje dat ik de ossekar kon afzeggen omdat Ang3l een vriendje heeft.
Ze was ze tegen gekomen met stappen.
Toen heb ik Ang3l maar wakker gebeld, maar die klonk nog helemaal dromerig van de roze wolk.
JAWEL MENSEN HET IS OFFICIEEL,DE IJSKONINGIN IS VERLIEFD
Tja, voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Hij zegt ook echt dat ze vriendjes zijn, snel he, hij wil alleen geen antwoord geven op de vraag of het om Rein is of om de ossenkar te ontvluchten
excuse moiquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben van half 4 tot half 6 hier op de bank gelegen, pratend en zoenend.
En daarna heb ik hem netjes naar huis laten gaan
Ik ben braaf opgevoed!
(since when?!)
En dan neem je'm mee naar de Pallaz (waar ie pas 1x geweest was) en dan meteen iedereen over je heen met "Wie is dat? Hij's leuk! Pakken! Hij's leuk man! Echt!"quote:
Je las 't goedquote:
dit klinkt serieusquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je las 't goedIk ben niet met hem naar bed geweest, ook al had ik alle kans.
Volgens mij zit 'm dan niet in het geven van dingen, wel?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit klinkt serieus![]()
Vraagje nu je toch zo bent, wat moet je een BF geven om te laten zien dat je van hem houdt ?
nee het zit hem niet in het geven, maar het persoonlijke daar ben ik niet zo mee opgevoedquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zit 'm dan niet in het geven van dingen, wel?
En ik zou 't niet weten, ik ben er altijd heel slecht in. Maar wat ik zelf vind is dat het soort kado niet uitmaakt, als het maar persoonlijk is. En daar kan ik dus weinig over zeggen want ik ken R niet.
Jezelf denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit klinkt serieus![]()
Vraagje nu je toch zo bent, wat moet je een BF geven om te laten zien dat je van hem houdt ?
quote:
Lindo ik ben echt blij voor je, beijo, hij klinkt geweldigquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Nee vanavond optreden in Antwerpen en hij moet spelen.
Morgen ga ik naar z'n voorstelling kijken
LOLquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik zal uit een taart spingen of zo![]()
of trouwen hahahahaha
weten de andere dansen al in elke gelegenheid jullie vanavond in Antwerpen moeten optreden ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Nee vanavond optreden in Antwerpen en hij moet spelen.
Morgen ga ik naar z'n voorstelling kijken
emotioneel doe ik al, zoals al gezegd ben ik vanochtend meer geweest naar de mis. Dat was voor het eerst sinds .....quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde. Meer op het emotionele vlak
Och.. en trouwen... zoveel extra's voegt het niet toe hoorvind ik dan
Misschien kunnen de anderen de verleiding niet weerstaan vanavondquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weten de andere dansen al in elke gelegenheid jullie vanavond in Antwerpen moeten optreden ?
en hoe reageerde hij op je aanbod dat je meeging?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
emotioneel doe ik al, zoals al gezegd ben ik vanochtend meer geweest naar de mis. Dat was voor het eerst sinds .....
Het lijkt me wat trouwen en zo'n groot feest
ja hij was een beetje heel veel verrast dat ik mee ging, en dat ik ook nog niet weg liep halverwegequote:Op zaterdag 6 september 2008 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe reageerde hij op je aanbod dat je meeging?
was hij verrast ?
en een groot feest kan ook best zonder te trouwen
Neequote:Op zaterdag 6 september 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weten de andere dansen al in elke gelegenheid jullie vanavond in Antwerpen moeten optreden ?
Maar dan wel jouw hobbitquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm hier net een Hobbit
Het was ook geen belediging eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan wel jouw hobbit![]()
Nee serieus... dat valt toch reuze mee?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:52 schreef Zakje het volgende:
Wat is het toch fijn om nieuwe mensen te ontmoeten die zo'n beetje hetzelfde tegen de zaken des levens aankijken als jij. Ik hoop met heel mijn hart dat mijn vriendinnetjes hem ook mogen
wat een rotweek moet jij gehad hebben dat je dus aan niemand kon vertellen wat je vanaaf moet gaan doen, maar gelukkig had je genoeg andere zaken om honderduit over te vertellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was ook geen belediging eigenlijk
Nah, ik ben er vandoorAntwerpeeeen here I come!
Echt wazig, gaan gewoon vrienden van me stappen daar vanavond terwijl ik er moet dansen.
Voelt vreemd![]()
maar die vriendinnen van je ken je toh ook al een poosje, dus weet je toch wel ongeveer hun mening in te schatten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:52 schreef Zakje het volgende:
Wat is het toch fijn om nieuwe mensen te ontmoeten die zo'n beetje hetzelfde tegen de zaken des levens aankijken als jij. Ik hoop met heel mijn hart dat mijn vriendinnetjes hem ook mogen
Je leeft nogquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:52 schreef Zakje het volgende:
Ja, soort van alles geregeldquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu alles ongeveer geregeld ?
leuke 1e week gehad inclusief verjaardag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |