En When I grow upquote:Op maandag 1 september 2008 16:16 schreef MisterO het volgende:
Zolang ze Gimme More blijven draaien, vind ik het best
En zeker Teunquote:Op maandag 1 september 2008 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet hoe overheersend je bent
[..]
Wie nu weer? Of nog steeds teun?
[..]
Stroekie's dans?
Dat heb ik dan weer gemist!
Alphabeatquote:
Teun is een schatje, maar ik ben het wel eens met je opmerking over zijn IQ. Tenminste, ik weet 't niet, maar dat gevoel krijg ik ook.quote:
Ja ik kan me 't nr herinneren, maar toen was ik bij Reinquote:op luv u more stuiterde Stroek door de effenaar
Mwa, vind de cd wel geinig. En ik heb het natuurlijk ook over dat ene nr dan hequote:Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alphabeat
Ze hebben maar 2 echte leuke nummers, en die staan in de top 40, of die hebben er in gestaan ..
maar ja ik ben natuurlijk ook helemaal niet meer de doelgroep voor R n B muziekjesquote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef Ang3l het volgende:
O nou ja, ik vind de afwisseling altijd juist wel opvallen bij Pann & Friso. Voor mij mag de Abba, songfestival en YMCA shit er nog wel uit, maar daar houden andere mensen dan weer van en 't is niet mijn feestjeDus laat er dan maar inzitten. Voor ieder wat wils.
Wees maar niet bang, ik aanbid hem, maar tot op veilige hoogte, ik ben gepensioneerd, weet je nog?quote:Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Teun is een schatje, maar ik ben het wel eens met je opmerking over zijn IQ. Tenminste, ik weet 't niet, maar dat gevoel krijg ik ook.
Maar goed, als vogeltje Teun graag onder Moeders Vleugels ligt dan kan dat heVraga me alleen af of Moeder andere gedachten heeft dan de Vogel zelf, maar dat tijd zal het leren
[..]
Ja ik kan me 't nr herinneren, maar toen was ik bij Rein
Ja ik ken jouw veilige hoogtes lieverdquote:Op maandag 1 september 2008 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik aanbid hem, maar tot op veilige hoogte, ik ben gepensioneerd, weet je nog?
Ik weet dat ik breed (quote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. En dus moeten mensen niet gaan beweren dat je makkelijk in de omgang bent. Want dat ben je NIET.
Ja nu is Cairon het onderwerp van napraatquote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Zakje het volgende:
Argh, als ik het zo lees had ik toch maar moeten gaan geloof ik. In ieder geval ben ik blij dat het gezellig was
.
Ik bedoelde meer "mensen" als in "men". Dat er niet beweert moet worden dat...quote:Op maandag 1 september 2008 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat ik breed () ben, maar om me nou meteen met meervoud aan te spreken
![]()
.
Op 't feest vond ik hem ook niet vervelend (hooguit de middelvingers toen Omrie en ik terugkwamen nadat we even samen naar de andere zaal waren om iemand gedag te zeggen). Maar tijdens het eten welquote:Seriously, ik spreek alleen voor mezelf, en ik wil je ook echt niet tegenspreken, en wat je beschrijft is misschien ook tegen de grenzen van de fatsoensnormen aan, maar tot nu toe, elke twee keer dat ik ons Caironnetje in het echt meemaakte, vond ik 'm nog niet half zo moeilijk in de omgang als dat ik me had ingebeeld. Maar dat ben ík maar.
Ja volgende meet moet je weer gewoon komen opdagen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef Zakje het volgende:
Argh, als ik het zo lees had ik toch maar moeten gaan geloof ik. In ieder geval ben ik blij dat het gezellig was
.
Ik was er natuurlijk niet bij, maar als ik 't zo lees heeft hij zich behoorlijk lomp gedragen in dat restaurant inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu is Cairon het onderwerp van napraat
(Aangezien die ene andere eerst de kans krijgt zijn zegje te doen voordat ik hem aanval)
HIW HAD GELIJK JIJ HAAT DIKKE MENSEN, YOU SKINNY BIATCH!quote:Op maandag 1 september 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer "mensen" als in "men". Dat er niet beweert moet worden dat...
Ja, ik heb ook verschillende middelvingers gekregen, maar meer nadat ik het zelf een beetje uitlokte volgens mijquote:[..]
Op 't feest vond ik hem ook niet vervelend (hooguit de middelvingers toen Omrie en ik terugkwamen nadat we even samen naar de andere zaal waren om iemand gedag te zeggen). Maar tijdens het eten wel
PLUKKIE!quote:Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kater van zaterdagmorgen bleek een poes.
Wat een heerlijk wijf was dat zeg! Waar kwam die ineens vandaan>?quote:Rik en Cruella DeVille
voor 20 euro waren we inclusief drank helemaal klaar en daarvoor hebben we met z'n allen kunnen smullen van zo'n 25 verschillende soorten tappa'squote:
TMM heeft bonnetje volgens mij nogquote:
dat was een vriendin van Bram volgens mijquote:Op maandag 1 september 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PLUKKIE!
MisterO heeft 'm ook al gezien. Niet in bed overigens
[..]
Wat een heerlijk wijf was dat zeg! Waar kwam die ineens vandaan>?
Volgens mij kwamen we op zo'n 22 EUR pp uit, incl drank. Hetgeen voor een restaurant helemaal niet belachelijk veel is eigenlijk.quote:
ow okquote:Op maandag 1 september 2008 17:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was een vriendin van Bram volgens mij
inderdaad en ik heb voor veel meer dan dat bedrag genotenquote:Op maandag 1 september 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we op zo'n 22 EUR pp uit, incl drank. Hetgeen voor een restaurant helemaal niet belachelijk veel is eigenlijk.
Smaken en budgetten verschillen. Dat kan ik me best voorstellenquote:Op maandag 1 september 2008 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad en ik heb voor veel meer dan dat bedrag genoten
dat onderste statieportret is niet helemaal representatief hoor. want mijn collegaatje schatte hem daar 9 jaar ouder inquote:Op maandag 1 september 2008 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Medewerkster van BDF die toevallig 2 weken terug in de Pallaz was toen Teun er ook was:
Godnondeju... 16... Eeuwig zonde.... Dat dat zo maar los op straat loopt... !!!
quote:Op maandag 1 september 2008 16:43 schreef Zakje het volgende:
Ik was er natuurlijk niet bij, maar als ik 't zo lees heeft hij zich behoorlijk lomp gedragen in dat restaurant inderdaad.
Zeg, probeer je nu via Cairongate de oude Panngate nog een staartje te geven?quote:Op maandag 1 september 2008 17:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ach ik heb me in ieder geval niet onder de tafel af laten trekken door een kalende dertiger...![]()
Ja schat, kijk uit met de dingen waar je over opschept op de avond zelf als je geld gaat pinnen na het eten... want die komen altijd terug om je in je magere reet te bijten.
Ik vond Teun e rop de foto ook stukken minder mooi uitzien dan in 't echt inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
En in ander nieuws ik nomineer TMM voor de prijs van slechtste fotograaf ooit... werkelijk waar iedereen staat belabberd op de foto.
Alsof je iedereen fotografeert uit de meest onflatteuze hoek, in het minst vergiffelijke licht...
(overigens moet je wel ff aan Teun vragen of hij het wel goed vind dat zijn foto's op het forum gepost worden... kan me er iets bij voorstellen dat hij daar niet zo blij mee is... aangezien hij nogal gesteld is op zijn privacy)
Nee, maar als er iemand is die hier geen recht van spreken heeft over manieren, dan is het dat magere scharminkel met z'n grote neus wel. Want naast het gelebber en gelik en het droogneuken op het Pannfeest, lieten die twee hun handjes onder de tafel ook flink wapperen tijdens het eten... Zakje's fout is dat hij er een uurtje later over opschepte toen we gingen pinnen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, probeer je nu via Cairongate de oude Panngate nog een staartje te geven?
Oeh da's wel een heul stuk d'raf danquote:Op maandag 1 september 2008 17:51 schreef wonderer het volgende:
Ik wil mijn haar net als teun, maar dan iets korter.
Ja, ik schijt ook in mijn broekquote:Op maandag 1 september 2008 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh da's wel een heul stuk d'raf dan
yeah relluhquote:Op maandag 1 september 2008 18:02 schreef Ang3l het volgende:
En zo komt er toch van iedere meet weer een drama
Le Toreador knows how to play the Harpy
Ja belsuiten je haren te laten groeien (ik) is wel wat minder drastisch dan ze ineens afknippenquote:Op maandag 1 september 2008 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik schijt ook in mijn broekMaar ik wil deze week een afspraak maken bij de kapper. Hopelijk durf ik
Ja, precies. Ook omdat mijn haar vrij fijn is dus ik kan er niet zoveel mee. Dus het is afwachten of het wat wordt ook.quote:Op maandag 1 september 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja belsuiten je haren te laten groeien (ik) is wel wat minder drastisch dan ze ineens afknippen
Snap dat dat ff slikken is.
dat wat je daar blijkt te missen verkopen ze vast ook in usa. Met huidige dollar koers nog goedkoper ook dan hier. Ik heb mijn collega die nu in florida is opdracht gegeven om 3 chinos van Tommy H mee te nemen van 25 dollar per stukquote:
ARGH wat ben ik irritantquote:Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het welw eer welletjes geweest
Zit al vanaf 7:30 hier. Da's al bijna 12 uur1
er zijn vast ook nog wel mensen te vinden die dat met liefde en plezier voor je willen uitvoeren, maar dat is geen taak voor mij als P.A.quote:Op maandag 1 september 2008 19:54 schreef Nuno_G het volgende:
En Cairon je bent onbeschoft niet alleen die maaltijd, maar ook die opmerkingen over mij slaan helemaal nergens op. Ik had je een draai om je oren gegeven
En je hebt je reactie gekregen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:54 schreef Nuno_G het volgende:
Hallo allemaal ziet er naar uit dat jullie het naar je zin hebben gehad en ja ik was er niet en had een goede reden (diegenen die recht hadden op een verklaring hebben zie ondertussen gehad)
SCHAAMTELOOSquote:Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee, maar als er iemand is die hier geen recht van spreken heeft over manieren, dan is het dat magere scharminkel met z'n grote neus wel. Want naast het gelebber en gelik en het droogneuken op het Pannfeest, lieten die twee hun handjes onder de tafel ook flink wapperen tijdens het eten... Zakje's fout is dat hij er een uurtje later over opschepte toen we gingen pinnen.
Meneer haat me toch al "intens" volgens zijn eigen zeggen.
Zie je nou wel dat ik een fatsoenlijk mens ben, ik heb destijds niet eens alles verteld over het schaamteloze gore gedrag van die twee.
Kat in het nauw maakt rare sprongen. Als Zakje zijn opmerking voor zich had gehouden over mijn lompe tafelmanieren, dan waren zijn lompe tafel manieren gewoon braaf geheim gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |