Zonde inderdaad, maar het zou ook betekenen dat ploegen Dekker niet betrouwbaar vinden, anders laten ze zo'n talent echt niet lopen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:09 schreef marcodej het volgende:
Het zou toch te gek zijn, mocht hij geen team van niveau kunnen vinden...
Zo zonde van dat talent...:(
Dan zou hij ook wel terug mogen naar Cecchini, waar Kirchen nog steeds mee werkt (zou wel zo ongeveer de laatste zijn).quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik vergeet Columbia nog, die willen wellicht nog een NL nu Knaven weg moet
Eens, heb ik ook al aangegeven in een eerdere post. CSC is een prima team voor zo'n talent, hij hoort thuis in zo'n topteam. Maar het is wel raar dat je weg gaat bij Rabo omdat je vrijheid daar ingeperkt werd om daarna bij een team als CSC te gaan rijden die de controle van rijders juist hoog in het vaandel heeft staan...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:11 schreef rubbereend het volgende:bij Rabobank klagen over de controlle en dan naar CSC gaan
Controle heb je natuurlijk op verschillende manieren, misschien hebben ze bij CSC een manier waar hij zich niet aan stoort.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, heb ik ook al aangegeven in een eerdere post. CSC is een prima team voor zo'n talent, hij hoort thuis in zo'n topteam. Maar het is wel raar dat je weg gaat bij Rabo omdat je vrijheid daar ingeperkt werd om daarna bij een team als CSC te gaan rijden die de controle van rijders juist hoog in het vaandel heeft staan...
Het leek me al onwaarschijnlijk.quote:CSC gaat niet in zee met Thomas Dekker
De transfer van Thomas Dekker naar CSC is van de baan. Dat vertelde een woordvoerder van de Deense wielerploeg aan de NOS in het radioprogramma Langs de Lijn . Een woordvoerder van de wielerploeg gaf aan: "Wij kennen Dekker, hij is een goede renner, maar wij moeten ook denken aan de andere opties die we hebben."
Over de verdachte bloedwaarden die Dekker zou hebben zegt de woordvoerder: "Wij hoorden ook de verhalen. Wij hebben de UCI om uitleg gevraagd, en zij verzekerden ons dat er niets mis was met het bloed van Thomas Dekker."
Toch raar dat CSC bij de UCI heeft geïnformeerd als ze voor andere opties gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het leek me al onwaarschijnlijk.
Rabo zal het ook wel niet worden. Denk zelf ook niet dat hij naar een continental ploegje zal gaan. Maar dan blijven er niet zo veel over.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Welke ploegen hebben nu al laten weten geen interesse in Dekker te hebben? CSC, Garmin, Cervelo?
Misschien hebben ze een lijstje renners waarin ze geïnteresseerd zijn, en gaan ze eerst bij iedereen de bloedwaarden af om te kijken wie ze sowieso al kunnen wegstrepen. Hoeft op zich niet zo veel te zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch raar dat CSC bij de UCI heeft geïnformeerd als ze voor andere opties gaan
misschien ook niet zo slecht, een jaartje proberen constant te presteren en te koersen en binnen alle controlles vallen dan zou hij het jaar erop veel makkelijker hogerop kunnen. Nu is hij toch een beetje bevlektquote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef Bartoli het volgende:
Denk dat Dekker een probleem heeft want buiten Columbia blijven niet veel opties meer over. Hij mag blij zijn als die nog bij Vacansoleil terecht kan
Skil heeft zich toch versterkt met wat fransen. Met de fransen in opkomst zoals Hupond en Hivert tot nu toe en met wat fransen die mss nog komen lijkt me PN wel zeker.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zie ik niet gebeuren, ik vraag me zelfs af of Skil zonder Lhotellerie nog wel zo zeker mag zijn van Parijs-Nice.
Vacansoleil lijkt me met Bozic, Vierhouten en Traksel al veel interessanter, ook kwalitatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |