Klopt, ik zat er nog achteraan, maar dat heeft natuurlijk alles met mijn extra capaciteiten hiero te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Dat moet toch, een nieuwe maken als je de laatste bent?
Ik moest even het nummer opzoeken.......
Ojee. Dan is er natuurlijk totale paniek.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vrok! Wil natuurlijk niet mijn schoolvriendinnetje laten denken dat ik ineens vega ben geworden![]()
Is dat erg dan, vega zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vrok! Wil natuurlijk niet mijn schoolvriendinnetje laten denken dat ik ineens vega ben geworden![]()
ies koeltoer!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
roestiek ier!
Ik vroeger ook niet.quote:
er zit echt een hele geweldig leuke vega duutser in m'n programma. Vandaag de hele dag samen door stockholm gelopen, stomme grapjes gemaakt, maar ook serieuse gesprekken gehouden..quote:
mannenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:03 schreef AKnynke het volgende:
oh, en mannen zijn stom. Ooit was er binnen m'n maastrichtse vriendenkring een stelletje. Dat ging uit, tot iedereens verbazing. Lastig om geen vrienden te blijven natuurlijk, omdat ze dezelfde vrienden delen. Nu is er vanavond een feestje bij hem thuis, en nu moest zij vanmiddag van een andere vriend horen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Een beetje vent vertelt dat zelf.
Dus een uur met haar gebeld via skype...bah, zo sneu!
Ja dus?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er zit echt een hele geweldig leuke vega duutser in m'n programma. Vandaag de hele dag samen door stockholm gelopen, stomme grapjes gemaakt, maar ook serieuse gesprekken gehouden..
Hij is alleen een centimeter of 8 ofzo kleiner dan dat ik ben..
Het kan aan mij liggen, maar ik vind mannen best leuk over het algemeen. Het zullen mijn hormonen wel weer zijn.quote:
Ik neem mensen met een voorhoofd hoger dan 175mm niet serieus. sorry.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
alles (ja ook vrouwen) onder de 1.75 neem ik niet serieus. sorry.
PF neemt me niet serieus......quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
alles (ja ook vrouwen) onder de 1.75 neem ik niet serieus. sorry.
i have a 5 finger foreheadquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neem mensen met een voorhoofd hoger dan 175mm niet serieus. sorry.
Ik ook. En daarom heb ik een pony.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
i have a 5 finger forehead
ik voel me echt vrij groot naast hem. Ik kan de kale plek boven op z'n hoof zien. Ik denk trouwens dat ie over 2 jaar helemaal kaal is, de inham zit nu al tot halverwege, en hij heeft z'n haar er dan ook af geschoren. Het is heerlijk zacht, daar waar nog haar zit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dus?
Volgens mij maakt dat > 1.80m ook niet meer uit wie er langer/korter is, trouwens.
Nynke legt net uit dat het om haar gevoel gaat, gracieus en vrouwelijk, en beschermd. Dat is niet makkelijk als je vriend (of whatever) twee koppen kleiner isquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
En waarom zou het uitmaken? Mijn ex was ook korter. In bed merk je er niks van, dus gaat het dan alleen om hoe het 'hoort' of wat anderen ervan denken?
nee. hoe het hoort maakt me nu echt geen zak uit. Maar gewoon psychologisch. Ik heb nog best vaak dat ik last heb van m'n lengte, dat ik me lomp en onbezonnen voel (wat ik vaak ook ben, maar waar ik me heel goed met een grapje van af kan maken).Ik vind dit echt een heel erg vervelend gevoel, maar dat gevoel wordt wat weggenomen als ik naast iemand sta die veel langer is. Daarom, het is psychologisch.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
En waarom zou het uitmaken? Mijn ex was ook korter. In bed merk je er niks van, dus gaat het dan alleen om hoe het 'hoort' of wat anderen ervan denken?
Mijn ex was kleiner en gehandicapt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke legt net uit dat het om haar gevoel gaat, gracieus en vrouwelijk, en beschermd. Dat is niet makkelijk als je vriend (of whatever) twee koppen kleiner is
tuurlijk niet! Stel ik wordt hardstikke verliefd, natuurlijk ga ik er dan voor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Maar wat ik niet snap: je gaat toch niet bij voorbaat zeggen: leuk persoon, maar te klein-te groot voor mij?
Het klikt of niet.
Maar je vond het wel leuk dat B groter was dan G!quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee. hoe het hoort maakt me nu echt geen zak uit. Maar gewoon psychologisch. Ik heb nog best vaak dat ik last heb van m'n lengte, dat ik me lomp en onbezonnen voel (wat ik vaak ook ben, maar waar ik me heel goed met een grapje van af kan maken).Ik vind dit echt een heel erg vervelend gevoel, maar dat gevoel wordt wat weggenomen als ik naast iemand sta die veel langer is. Daarom, het is psychologisch.
Maar ach, waar maak ik me druk om.
Vóórdat het klikt moet je iemand aantrekkelijk kunnen vinden. En dáár wringt de schoen bij te groot / te klein.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Maar wat ik niet snap: je gaat toch niet bij voorbaat zeggen: leuk persoon, maar te klein-te groot voor mij?
Het klikt of niet.
Tenzij het al klikt via geestelijk contact zonder die persoon ooit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Vóórdat het klikt moet je iemand aantrekkelijk kunnen vinden. En dáár wringt de schoen bij te groot / te klein.
Dat kan ook Golfer. Maar ook als ik iemand zie, gaat het me om geestelijk contact.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij het al klikt via geestelijk contact zonder die persoon ooit gezien te hebben.
oh, soms kan ik me ook heel sexy voelen hoor. Ehct, geen probleem. Maar, soms kan ik me ook heel erg lomp voelen. In een kroeg bijvoorbeeld. Ik hoor als de muziek aanstaat niet zo goed. Als ik dan met een groep kleine mensen ben, dan moet ik bukken om m'n oor bij hun mond te brengen, wat natuurlijk heel erg gek staat. Op dat soort momenten voel ik me lomp. Of, als ik een tas om heb, en me tussen een aantal mensen doorwring, en die tas bij heel veel vrouwen in de borsten prikt ofzo...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar je vond het wel leuk dat B groter was dan G!
Mijn tip: koop hakken, rokje, iets wat je sexy laat voelen. Sexy zit in jou, niet in je accessoire (man)
Mensen denken van mij dat ik 1.80-1.85 benTerwijl ik lief &klein ben. Is zeker m'n ego dat uitsteekt
![]()
Met hakken ben ik ook echt 1.85-190. Nou en, staat leuk, en jij bent al zo ZONDER hakken![]()
Kleine mensen zijn gewoon.. ja.. niet zo ontwikkeld
Nee, dan ben je gewoon sociaal. Je doet je best om hen te verstaan. Waarom zou dat gek zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan moet ik bukken om m'n oor bij hun mond te brengen, wat natuurlijk heel erg gek staat. Op dat soort momenten voel ik me lomp.
Of, als ik geen tas heb en me tussen een aantal mensen doorwring en mijn borsten bij heel veel mensen in de weg zitten.......quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of, als ik een tas om heb, en me tussen een aantal mensen doorwring, en die tas bij heel veel vrouwen in de borsten prikt ofzo...
Jup. Daarin ga ik voor een groot gedeelte met je mee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij het al klikt via geestelijk contact zonder die persoon ooit gezien te hebben.
En op zulke momenten voel ik me nogal dwergachtig en het is inderdaad niet heel mannelijk nee.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als ik dan met een groep kleine mensen ben, dan moet ik bukken om m'n oor bij hun mond te brengen, wat natuurlijk heel erg gek staat. Op dat soort momenten voel ik me lomp.
ook dat kan ik me heeeel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En op zulke momenten voel ik me nogal dwergachtig en het is inderdaad niet heel mannelijk nee.
Ik begrijp mensen ook nooit die aangeven te vallen op 'donker' of op 'blond' of 'blauwe ogen', dat zegt toch helemaal niets over iemand? Je kan blond gemiddeld wel aantrekkelijker vinden, maar dan nog zou dat toch je partnerkeuze niet moeten bepalen. Iemand kan nog zo aantrekkelijk zijn, het gaat bij een relatie toch echt om heel andere dingen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Dat snap ik dus niet. Voor mij hangt aantrekkelijk niet af van groot, klein, gehandicapt, haarkleur.......(vul uiterlijke dingen in)
Je hebt wel type figuren waar je je eerder tot aangetrokken voelt, fysiek. Als je iemand absoluut niet kent bedoel ik dan. Zodra je iemand leert kennen kun je je emotioneel tot iemand aangetrokken voelen, en ga je vanzelf de fysieke kant ook aantrekkelijk vinden, of niet. In een relatie moet er, vind ik, beide emotionele en fysieke aantrekkingskracht zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen ook nooit die aangeven te vallen op 'donker' of op 'blond' of 'blauwe ogen', dat zegt toch helemaal niets over iemand? Je kan blond gemiddeld wel aantrekkelijker vinden, maar dan nog zou dat toch je partnerkeuze niet moeten bepalen. Iemand kan nog zo aantrekkelijk zijn, het gaat bij een relatie toch echt om heel andere dingen.
Maar toch begrijp ik wel dat je je als vrouw liever geborgen voelt bij een man die groter is dan jij dan dat je je lomp voelt omdat je boven hem uit torent. Dat bepaalt natuurlijk dan ook de aantrekkingskracht en de uiteindelijke kans op die ene vonk. Of niet. Geef mij ook maar een langere man. Maar ja, ik ben dan ook maar 1m67, dus da's niet zo moeilijk
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ie volgende week pas komt, Nynke.Maar het komt er snel!
Trouwens, ik ruik 'jou' nog steeds nu de hele tijd naast me. Het geurtje heeft echt een WAANZINNIGE duur. Fijn, beter dan geurtjes die na 3 uur weg zijn. Kun je ook veel minder van op.
Helaas oordelen mensen maar al te snel alleen op grond van uiterlijk. Gele tanden? Je zal ze wel niet poetsen. Overgewicht? Je zit de hele dag op je reet taartjes naar binnen te schuiven. Maar gelukkig kijken mensen die om je geven daar altijd wel omheen en de rest...ach...als ze nou gelukkig worden van mensen in domme hokjes plaatsen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik val ook altijd op. soms door m'n overgewicht en manier van kleden.
Meestal door m'n verkleurde, vooruitstekende tanden.
Ik ben vroeger veel gepest met m'n tanden.
Aan dat verkleuren kan ik niks doen, m'n zenuwen zijn dood. Het is moeilijk om dat te verhelpen zoals ik wil.
Ik word m'n hele leven al gek aangekeken als ik ergens kom.
Maar sinds ik er maling aan heb wat mensen denken, is dat minder geworden.
Ik heb er maling aan dat mensen me zien als dat mens wat haar tanden niet poetst.
Of wat dan ook.
Ik associeer mannen die kleiner zijn dan ik niet met krachtquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik begrijp dat je je geborgen voelt bij een sterke man. Maar niet bij een grotere man.
Haske goed Knynke!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:
weet je wat het ook is, als je je goed voelt over jezelf, straal je het uit.
Tegenwoordig voel ik me meestal goed over mezelf, en ben ik blij met wie ik ben, waar ik voor sta, en wat ik doe. Doordat ik dat ben, zit ik lekker in m'n vel, straal ik dat ook uit, en heb ik overal maling aan. En, ik heb, al zeg ik het zelf, geweldige zelfspot. Dat helpt anderen ook om het te relativeren.
Ik ben van mening dat er uiteindelijk alleen een vonk kan overslaan als je de ander op de een of andere manier fysiek tenminste neutraal-positief aantrekkelijk vindt. Als je de ander beter leert kennen, doet je gevoel de rest.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt wel type figuren waar je je eerder tot aangetrokken voelt, fysiek. Als je iemand absoluut niet kent bedoel ik dan. Zodra je iemand leert kennen kun je je emotioneel tot iemand aangetrokken voelen, en ga je vanzelf de fysieke kant ook aantrekkelijk vinden, of niet. In een relatie moet er, vind ik, beide emotionele en fysieke aantrekkingskracht zijn.
Fysiek ben ik bijvoorbeeld aangetrokken tot rossige mannen. En blond. En zal ik nooit zo snel aangetrokken zijn op donkere mannen.
Handjedrukken volgende meetquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik associeer mannen die kleiner zijn dan ik niet met kracht
Ik heb wel meegemaakt dat ik iemand totaal niet aantrekkelijk vond, maar naarmate ik hem beter leerde kennen bleek hij zo enorm leuk te zijn dat ik me geweldig prettig bij hem voelde en is het toch nog even wat gewordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Als je de ander echt totaal compleet niet aantrekkelijk vindt, dan kun je de ander nog zo leuk vinden, dan blijf je toch vrienden omdat je dan geen aantrekkingskracht voelt. Uiterlijk, fysieke aantrekkingskracht, speelt een enorme rol.
Ik bedoelde eigenlijk geestelijke kracht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
deze duitser is echt verbazingwekkend sterk. Van de week ging ik met hem stoeien, en ik kon niet eens winnen. Terwijl ik van veel mannen toch echt wel kan winnen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik wil je geen pijn doenquote:
Ik heb dat een beetje met mr. Tilburg. Hoewel we emotioneel niet op hetzelfde niveau zitten ("alle politieagenten zijn homo's" is een beetje te generaliserend voor me, zonder mezelf omhoog te willen praten), klikt het wel gewoon heel erg goed. In bed, en daarbuiten. Maar, ik vind hem geen aantrekkelijk persoon. Wat natuurlijk raar is, want normaal heb je juis casual sex met een fysiek aantrekkelijk pesoon en niet met een emotioneel aantrekkelijk persoon...quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er uiteindelijk alleen een vonk kan overslaan als je de ander op de een of andere manier fysiek tenminste neutraal-positief aantrekkelijk vindt. Als je de ander beter leert kennen, doet je gevoel de rest.
Als je de ander echt totaal compleet niet aantrekkelijk vindt, dan kun je de ander nog zo leuk vinden, dan blijf je toch vrienden omdat je dan geen aantrekkingskracht voelt. Uiterlijk, fysieke aantrekkingskracht, speelt een enorme rol.
Zeker kan iemand heel leuk vinden veel in de perceptie doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel meegemaakt dat ik iemand totaal niet aantrekkelijk vond, maar naarmate ik hem beter leerde kennen bleek hij zo enorm leuk te zijn dat ik me geweldig prettig bij hem voelde en is het toch nog even wat geworden(even, want hij woonde niet in Nederland)
Die vergelijking van jou en hem had ik even uit mijn stukje gedelete, omdat ik vond dat het niet mijn business was, maar goed dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje met mr. Tilburg.
as usual!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die vergelijking van jou en hem had ik even uit mijn stukje gedelete, omdat ik vond dat het niet mijn business was, maar goed dat we het eens zijn.![]()
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er een tijd was dat jij stipjes niet zag staanquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zeker kan iemand heel leuk vinden veel in de perceptie doen.
Maarja, de basis offset moet gewoon boven een bepaalde grens uitkomen. Ik zag stipjes eerst ook to-taal niet staan. Toen ging ik een keer met haar praten, en sindsdien viel ze me steeds meer op. Tot die ene keer dat ze echt ontzettend saaie onzin aan het uitkramen was, en ik dacht: shit, ik vind het niet eens erg om naar die onzin te luisteren... uh oh. En sindsdien was ze voor mij knap.
Om maar even een voorbeeld te geven.
Ik geloof dat ik even van de markt ben voor het tongzoenen. Sorry.quote:
Ik lik je nek wel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik even van de markt ben voor het tongzoenen. Sorry.
*purrrrrrr*quote:
??quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spaar je tong, je kan je geen blessures veroorlovenquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De buurkinderen waren vanaf hafl acht hatd om papa en mama aan het roepen. Zeker een half uur lang.quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:42 schreef Vork het volgende:
Goedemorgen.![]()
Hier moet ik het mee doen geloof ik, de kat had een hyperactieve bui en vond het geen enkele moeite om mij daar ook even mee lastig te vallen.
Zo hard dat je er de typtering van hebt gekregen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:51 schreef Leintjeuh het volgende:
De buurkinderen waren vanaf hafl acht hatd om papa en mama aan het roepen. Zeker een half uur lang.Gezellig heh
Neuh, heb er een kuthumeur van gekregenquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Zo hard dat je er de typtering van hebt gekregen?
Erg schattig ja kinderen.
Ik lig met het zelfde probleemquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:09 schreef AKnynke het volgende:
mogge..
Ik heb geen ontbijt in huis, en wel hele erge honger. Ik moet dus eerst naar de super lopen voordat ik kan ontbijten. En voordat ik naar de super kan lopen moet ik mezelf eerst uit bed en onder de douche schoppen..
op zo'n moment wil ik een lieve vent die zegt 'ach schat, blijf maar even liggen, ik loop wel even snel naar de super' , en dan vervolgens thuiskomen met van alles lekkers en me ontbijt op bed maken!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik lig met het zelfde probleem
Sowieso een man die aanbied je ontbijt op bed te makenquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
op zo'n moment wil ik een lieve vent die zegt 'ach schat, blijf maar even liggen, ik loop wel even snel naar de super' , en dan vervolgens thuiskomen met van alles lekkers en me ontbijt op bed maken!
Dat is gewoon een kutopmerking van mij die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
Kleine mensen zijn niet zo ontwikkeld? Hoe bedoel je dat PF?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutopmerking van mij die nergens op slaat.
zo van plant > klein > niet goed gegroeidquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat vind ik nou meestal de beste
Ja, en ook altijt leuk om te zien dat er dan users zijn die daar seriues op ingaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
zo van plant > klein > niet goed gegroeid
plant > groot > goed gegroeid > goeie plant.
Nee, het slaat echt nergens op
Steer zegt: pikachuuuu ik kies jou!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Teveel Pokemon gehad.
Te weinig Pokon gehad.
Als je een relatie hebt met iemand die pas activiteit vertoont als het middag is, dan leer je wel af om ontbijtjes op bed te brengen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Sowieso een man die aanbied je ontbijt op bed te makenHeerlijk!
Namen, voorbeelden pls.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vond die discussie van gister avond een typisch voorbeeld van hoe weinig inlevingsvermogen sommige mensen hebben.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik roddel niet, ik geef slechts mijn mening![]()
Het dan verkondigen is wel.. Dubieus. Roddelen doe je in stiltequote:Op zaterdag 6 september 2008 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Je mening achter iemands rug om geven tegen iemand anders is de definitie van roddelen, Lein.
Oh. Het kan me weinig schelenquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Je mening achter iemands rug om geven tegen iemand anders is de definitie van roddelen, Lein.
Nynke is al weg, en ik ga ook nuquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:50 schreef Vork het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn die gaat douchen en eten gaat halen?
Oh, er was toch net iemand me voorquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:50 schreef Vork het volgende:
Zal ik dan maar de eerste zijn die gaat douchen en eten gaat halen?
Van wiequote:Op zaterdag 6 september 2008 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor net dat jij kontimplantaten hebt gekregen, PF.
gedouched, en m'n bovenste helft is al aangekleed.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey! Gefeliciteerd met je
Oh, ik onthou dat alleen als ik zelf jarig ben gok ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:01 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen van anderen de volgende dag echt vergeten zijn
Hier de onderstequote:Op zaterdag 6 september 2008 11:00 schreef AKnynke het volgende:
gedouched, en m'n bovenste helft is al aangekleed.
Dat klinkt wel karig ja. Maargoed, je kan natuurlijk ook niet een complete driedeurslinnenkastinhoud even meeverhuizen. Succes. Ik ga eens op zoek naar de rest van m'n kleren en brood.quote:Ik moet ook winkelen vandaag, want blijkbaar heb ik maar voor een week schone onderbroeken meegenomen. En om nu elke week verplicht te moeten wassen is ook weer zo wat. En ik trok net de laatste schone onderbroek aan.
En, eigenlijk is een spijkerbroek ook wel weinig.
Dus, op naar de stad zo!
Oh ja, jij was ook jarig vandaag toch?quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, ik onthou dat alleen als ik zelf jarig ben gok ik
Geert Wilders is ook jarig!
O nee! Hij heet toch niet Geert?????????
quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey! Gefeliciteerd met je
Ik had een poging gedaanquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
PF ook gefeliciteerd![]()
Babe, nog vele fijne jaren. Heb je je verjaardag nog gevierd gisteren?
We zijn allebei een beetje ziekig vandaagquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, ik onthou dat alleen als ik zelf jarig ben gok ik
Geert Wilders is ook jarig!
O nee! Hij heet toch niet Geert?????????
Ik heb om Pf's verjaardag te vieren echte bonbons gekocht, en op de markt reine victoria's en cantharellequote:Op zaterdag 6 september 2008 11:43 schreef AKnynke het volgende:
feli PF!!!! Ik hoop dat je dit jaar uit huis kunt! Volgens mij is dat wel een beetje nodig!![]()
Om jouw verjaardag te vieren heb ik een lekker ontbijtje voor mezelf, chocoladebroodjes, een vers sapje en een gekookt eitje! En ik luister naar 3fm, erg gek!
of deze?quote:Aardappelschotel met cantharellen en spek
750 gram aardappelen
zout
3 lenteuitjes
100 gram verse cantharellen
3 eetlepel boter
50 gram magere spekblokjes
1 deciliter droge witte wijn
1 takje peterselie
versgemalen peper
Bereidingswijze
Voorbereiden:
Aardappelen schillen en wassen. In pan met weinig water en zout, aardappelen in 15 minuten gaar koken. Afgieten en koud laten worden. Aardappelen in plakjes snijden. Van lenteuitjes worteltjes en lelijk blad verwijderen. In dunne ringen snijden.
Bereiden:
Met keukenpapier of kwastje cantharellen schoonvegen. Grote halveren. In koekepan boter verhitten. Spekblokjes in ongeveer 4 min. op matig vuur uitbakken. Intussen schaal voorverwarmen. In pan wijn doen. Aardappelen en lenteuitjes toevoegen. Peterselie erboven fijnknippen. Met deksel op pan, aardappelen in ongeveer 4 min. zachtjes verwarmen. Af en toe omscheppen. Aan spekblokjes cantharellen en peper toevoegen. Ongeveer 3 min. zachtjes meebakken. Aardappelmengsel overdoen in warme schaal. Spekblokjes en cantharellen erboven strooien.
Ik weet t nog nietquote:Pompoen soep met cantharellen
50 gram boter
500 gram geschilde pompoen
1/2 liter paddenstoelenbouillon of kippenbouillon van tablet
1 ui
zout & peper
1 deciliter melk
200 gram cantharellen
75 gram bacon
1 eetlepel olie
2 eetlepel kleingeknipte bieslook
4 eetlepel room
kervel
Bereidingswijze
Verhit de boter en fruit hierin de geschilde en in blokjes gesneden pompoen en gesnipperde ui. Laat de groente op een klein vuur glazig fruiten en giet daarna de bouillon erbij om de pompoen in 20 minuten gaar te laten worden. Roer de groente door de groentemolen of pureer ze met de staafmixer. Maak de soep op smaak met de melk, peper en zout. Snijd de grote cantharellen in stukken en bak die met in reepjes gesneden bacon in de hete olie. Laat het vocht dat uit de paddestoelen komt, verdampen. Schep er kleingeknipte bieslook naar smaak door. Garneer de soep in het bord met een deel van dit mengsel, een scheutje room en een takje kervel.
Wat de vliegende fuck? Waarom?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Om PF's verjaardag te vieren heb ik net een moeilijk gesprek op Skype gehad met mijn ex.
We gaan a.s. dinsdag uit eten
watzijzeiquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat de vliegende fuck? Waarom?
Ze is net afgestudeerd en we hadden heeeeel lang egleden afgesproken dat we dan elkaar op een etentje zouden trakteren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat de vliegende fuck? Waarom?
Wat MoBlo zegt. Vrouwen zijn niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
ze wil je terug, pas op niet doen!! Enzo
Hmm point madequote:Op zaterdag 6 september 2008 12:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsja moeilijk. Het lijkt me zo zonde om cantharellen met spek klaar te maken. Maar pompoen is een smaak waar ik niet aan kan wennen. Je moet t zelf weten
Maar verder ben je helemaal niet op zoek, want je moet je studie nog afmaken en op het moment dat je haar het minst verwacht is ze daarquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Toen ik dat hoorde dacht ik: 'Je bent er geweest, mooboi'.
Maargoed. Eigenlijk. Om. Heel. Eerlijk. Te. Zijn. Heb. Ik. Een. Andere. Voorkeur. Nog. Stiekem. Dus conclusie: komende tijd VEEL nieuwe mensen blijven ontmoeten.![]()
![]()
Hij klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm point madek had ook nog deze:
http://culinair-atelier.s(...)lle-met-cantharellen
ff de link want ik kan m niet copy-pasten, ik maak m dan wel iets anders met een bosuitje ipv sjalot denk ik
21!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik was t ook vergeten
![]()
![]()
20 ben je nu toch?
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar verder ben je helemaal niet op zoek, want je moet je studie nog afmaken en op het moment dat je haar het minst verwacht is ze daar
* Stereotomy dikke pakkert aan PF geeft en hoopt dat ze een slimme, mooie vrouw wordtquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
21!
wat leuk, iedereen viert m'n verjaardag
Dat is ze alquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy dikke pakkert aan PF geeft en hoopt dat ze een slimme, mooie vrouw wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
Seriously? Oh. Ewwww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verjaardagskaartquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
21!
wat leuk, iedereen viert m'n verjaardag
Groeien.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
ja, ben echt blij!
Dillemma: naar de kapper, of m'n haar laten groeien?
Ze bedoelen dat je het kort moet laten groeien en dan weer afknippenquote:
nee toch? Op schiphol kun je ze bijv. ook bij de balie krijgen. Ik zou ook een adres binnen in de koffer doen! Bovenop je kleding..quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat je het kort moet laten groeien en dan weer afknippen
Kofferlabels zijn kennelijk ouderwets?![]()
Ja, die tip kreeg ik net bij een reisburo waar ik even binnenliep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:41 schreef AKnynke het volgende:
nee toch? Op schiphol kun je ze bijv. ook bij de balie krijgen. Ik zou ook een adres binnen in de koffer doen! Bovenop je kleding..
hoeveel nachtjes nog?
[Fok!-kookboek] Brood & Banketquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Help Lein, ik ben het recept van je lemon merengue pie kwijt![]()
![]()
Je dacht dat je nederlandse boullionblokjes had?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef AKnynke het volgende:
Voor het eerst het eten een beetje verprutst doordat ik geen zweeds kan.
Ik ging mosterdsoep maken, en als basis natuurlijk bouillon. SewSue me, maar t kwam van een blokje. En ik dacht, 1 blokje, halve liter water. Dus 1 liter water, 2 blokjes. Natuurlijk niet even proeven, maar gewoon in de soep gooien, god, dat was zout!
Maar goed, stokbroodje met kruidenboter maakt veel goed.. en veel water!
en ik kan ook niet meer spellen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je dacht dat je nederlandse boullionblokjes had?
Ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik kan ook niet meer spellen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:42 schreef AKnynke het volgende:
Voor het eerst het eten een beetje verprutst doordat ik geen zweeds kan.
Ik ging mosterdsoep maken, en als basis natuurlijk bouillon. Sewsue me, maar t kwam van een blokje. En ik dacht, 1 blokje, halve liter water. Dus 1 liter water, 2 blokjes. Natuurlijk niet even proeven, maar gewoon in de soep gooien, god, dat was zout!
Maar goed, stokbroodje met kruidenboter maakt veel goed.. en veel water!
Ben je weer onzeker?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neem je mensen onder de 1.70 echt niet serieus?
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Confidence through competence
jonge jonge jonge...quote:
Oepsquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:46 schreef AKnynke het volgende:
oh, m'n kamer kan geen kaarsjes aan..liet net het brandalarm afgaan...
hij ging gelukkig vanzelf weer uit. Wel jammer, want ik houd zo van kaarsjes aan in de winter..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
OepsNog leuke brandweermannen gezien?
In de haven (Minato)?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:40 schreef golfer het volgende:
Zo, even spontaan Japans gegeten in IJmuiden.
Inderdaad Minato.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
In de haven (Minato)?
Zo ja hoe is die ?
Zo nee welke dan wel ?
Okquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad Minato.
Viel ons wat tegen.
Aan de teppanplaat gezeten en voor ons gevoel gooiden ze overal dezelfde kruiden en kikkoman-soya over zodat alle gerechten min of meer hetzelfde smaakten.
Was ook vrij stil in het restaurant, wat nooit zo'n goed teken is.
Wat ons betreft is de Japanner in Haarlem aan het Spaarne een stuk beter.
en moet ik daarom recht in haar kruis staren?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Brittany Murphy zong de rol van de vrouwelijke pinguin. Ik vind haar geen geweldige actrice, maar het klonk wel heel aardig in Happy Feet.
ik weet t al... The Firm.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
nu een film op tv met tom cruise, hij heet firman. Maar dat kan toch nooit de engelse naam geweest? Gaat over een pas afgestudeerde rechtenstudent. Voor de rest weet ik het nog niet. Ben alleen heel benieuwd wat de engelse naam is.
Leuk randje van d;r bhquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een test: kijk je naar haar tieten of naar haar kruis
tegenwoordig voelt dat wel zo. Zeker in m'n nieuwe spijkerbroek!quote:
men, je kunt het bijna tegenoverelkaar wegstrepen! dan heb je 3,5 negatieve, en 2 positieve streepjes, en houd je dus nog 1.5 negatief over. Wat om aan te werken!quote:Op zondag 7 september 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Heb niet zoveel trekkers gezien in Oekraine toen ik daar nog regelmatig kwam.
Ik ga ook maar slapen. Voel me een beetje suf. Kijk een beetje tegenop etentje met ex. Baal van gedoe met stipjes. Baal van toneel. Ben blij met zwemprogressie. Ben blij met de ingredienten van mijn Lemon Meringue pie. Ik zeur.![]()
Trusten, morgen ben ik weer vrolijker hoop ik.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:56 schreef Den_Haag het volgende:
Gewoon zeggen dat je haar al geneukt hebt Steer
quote:Op zondag 7 september 2008 01:32 schreef motorbloempje het volgende:
welterusten
Vorks recept voor tomaten-mascarpone-limoen-risotto was subliem en het weerzien met mijn schoolvriendin erg tof![]()
nee, dat is niet m'n uitzicht. Genomen in de stad. Rijangst is niet tof, ga eens een wat vaker rijden! En m'n klasgenoot, die woont nu nog in het volgende dorp, dus dan is het best een drempel om om 9 uur de bus te pakken, en om half 12 de laatste bus terug te pakken. Ach ja...quote:Op zondag 7 september 2008 02:58 schreef Isabeau het volgende:
@Steer, misschien voelt ze zich bedreigt en wil ze je nog zenuwachtiger maken om met stipjes om te gaan(en ik keek eerst naar het kruis, dat kan je bijna niet missen)
@ Nynke: wow, prachtige foto! Is dat je uitzicht? En wat heb je saaie klasgenotenMoet ie naar de kerk of zo?
@MoBlo & krakkemieke: tof dat het tof was
@golfer: ik begrijp wat je bedoelt met zo'n tepankok die overal dezelfde saus en kruiden overdoet, heb ik ook ooit gehad en dan smaakt werkelijk àlles hetzelfde. Kan je net zo goed 1 gerecht serveren ipv 5 of zo.
@iedereen: ik denk dat nog even niet kan slapen vanwege adrenaline in mijn lijfmet nog een halve vorm van rijangst is van Arnhem naar huis rijden best stressvol
Maar ik leef nog (alhoewel er wel een paar momenten waren waarop ik mijn ogen liever dicht deed achter het stuur
héél vage reactie) en de auto is ook heel
Alleen ben ik nu helemaal opgepept wakker
Ben zeker de enige hier...
Rij je niet even naar Hattem?quote:Op zondag 7 september 2008 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Als laatste naar bed, als eerste klaarwakker. Nou ja, in ieder geval als eerste bezig met mijn pc-verslavingIk ben aan het ontbijten en breng zo de auto weer naar mijn ouders en ga dan hardlopend terug naar huis. Is 8 km, maar ik neem aa dat ik dat hele stuk niet meer kan hardlopen
Alhoewel, ik verbaas mezelf soms nog.
Fijne zondag allemaal!
Uppsala is heel erg mooi! Binnenkort eens wat foto's maken..quote:Op zondag 7 september 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Uppsala ziet er mooi uit
en klasgenootje dat hier gisteren was, heeft dus een vriend die nu aan zijn tweede jaar master in Uppsala begintDie gaat daar binnenkort ook heen.
Hij heet Juliaan, ken je hem 'toevallig' Nyn? Nathalie zei dat 'al die Nederlanders elkaar wel kenden'
smaakte de wijn goed gister?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |