Klopt, ik zat er nog achteraan, maar dat heeft natuurlijk alles met mijn extra capaciteiten hiero te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Dat moet toch, een nieuwe maken als je de laatste bent?
Ik moest even het nummer opzoeken.......
Ojee. Dan is er natuurlijk totale paniek.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vrok! Wil natuurlijk niet mijn schoolvriendinnetje laten denken dat ik ineens vega ben geworden![]()
Is dat erg dan, vega zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Vrok! Wil natuurlijk niet mijn schoolvriendinnetje laten denken dat ik ineens vega ben geworden![]()
ies koeltoer!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
roestiek ier!
Ik vroeger ook niet.quote:
er zit echt een hele geweldig leuke vega duutser in m'n programma. Vandaag de hele dag samen door stockholm gelopen, stomme grapjes gemaakt, maar ook serieuse gesprekken gehouden..quote:
mannenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:03 schreef AKnynke het volgende:
oh, en mannen zijn stom. Ooit was er binnen m'n maastrichtse vriendenkring een stelletje. Dat ging uit, tot iedereens verbazing. Lastig om geen vrienden te blijven natuurlijk, omdat ze dezelfde vrienden delen. Nu is er vanavond een feestje bij hem thuis, en nu moest zij vanmiddag van een andere vriend horen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Een beetje vent vertelt dat zelf.
Dus een uur met haar gebeld via skype...bah, zo sneu!
Ja dus?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
er zit echt een hele geweldig leuke vega duutser in m'n programma. Vandaag de hele dag samen door stockholm gelopen, stomme grapjes gemaakt, maar ook serieuse gesprekken gehouden..
Hij is alleen een centimeter of 8 ofzo kleiner dan dat ik ben..
Het kan aan mij liggen, maar ik vind mannen best leuk over het algemeen. Het zullen mijn hormonen wel weer zijn.quote:
Ik neem mensen met een voorhoofd hoger dan 175mm niet serieus. sorry.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
alles (ja ook vrouwen) onder de 1.75 neem ik niet serieus. sorry.
PF neemt me niet serieus......quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
alles (ja ook vrouwen) onder de 1.75 neem ik niet serieus. sorry.
i have a 5 finger foreheadquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik neem mensen met een voorhoofd hoger dan 175mm niet serieus. sorry.
Ik ook. En daarom heb ik een pony.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
i have a 5 finger forehead
ik voel me echt vrij groot naast hem. Ik kan de kale plek boven op z'n hoof zien. Ik denk trouwens dat ie over 2 jaar helemaal kaal is, de inham zit nu al tot halverwege, en hij heeft z'n haar er dan ook af geschoren. Het is heerlijk zacht, daar waar nog haar zit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dus?
Volgens mij maakt dat > 1.80m ook niet meer uit wie er langer/korter is, trouwens.
Nynke legt net uit dat het om haar gevoel gaat, gracieus en vrouwelijk, en beschermd. Dat is niet makkelijk als je vriend (of whatever) twee koppen kleiner isquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
En waarom zou het uitmaken? Mijn ex was ook korter. In bed merk je er niks van, dus gaat het dan alleen om hoe het 'hoort' of wat anderen ervan denken?
nee. hoe het hoort maakt me nu echt geen zak uit. Maar gewoon psychologisch. Ik heb nog best vaak dat ik last heb van m'n lengte, dat ik me lomp en onbezonnen voel (wat ik vaak ook ben, maar waar ik me heel goed met een grapje van af kan maken).Ik vind dit echt een heel erg vervelend gevoel, maar dat gevoel wordt wat weggenomen als ik naast iemand sta die veel langer is. Daarom, het is psychologisch.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
En waarom zou het uitmaken? Mijn ex was ook korter. In bed merk je er niks van, dus gaat het dan alleen om hoe het 'hoort' of wat anderen ervan denken?
Mijn ex was kleiner en gehandicapt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nynke legt net uit dat het om haar gevoel gaat, gracieus en vrouwelijk, en beschermd. Dat is niet makkelijk als je vriend (of whatever) twee koppen kleiner is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |