quote:
Het was een soort slechte grap van me. Ambro zei dat laatst een keer toen iemand een tvp postte, dus ik dacht ik help de mods even.
quote:
En ik neem me voor om nu inhoudelijkere tvp's te maken

quote:
Ik denk trouwens dat toch Nadal weer gaat winnen, en dat (helaas!) Federer verslagen gaat worden door Djokovic. Federer moet denk ik de tijd krijgen om weer helemaal terug te komen. Djokovic is op dit moment te goed voor hem. Zo ook Nadal trouwens. Maar hopelijk zit ik helemaal fout, en mept ie ze allemaal van de baan
Kan heel goed. Wie ik hoop dat er wint in volgorde:
1. Federer (lijkt me gweldig als hij het redt. Denk dat hij er dan blijer mee zou zijn dan met welke andere toernooioverwinning uit het verleden dan ook).
2. Nadal (lijkt me saai, maar liever hij dan Djokovic of Murray)
3. Murray (ik vind het een geweldige speler, maar dat spierballetje aan het eind van zijn wedstrijden verpest het allemaal weer, maar dat vind ik nog niet zo erg als:)
4) Djokovic (door zijn reacties vlak na die partij tegen Roddick, met die wijsvingertjes en die duimpjes en toen hij zo "Yeeeeesssss!" weer terug de baan op liep. Het leek wel eensoort hooligan. Hij zag er zo agressief uit.)
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien