Ik vergeef het je.quote:
Jep. Begint nu.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Bryans. Ik denk rond 21.00 de eerste vrouwen SF.
Erg duidelijk en vaak. Het verbaasde mij ook al dat die empire het zo lang liet doorgaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:03 schreef Bilibala het volgende:
Hallo wilde nog ff reageren op een vorige post, ik was gister bij de wedstrijd tussen Roddick & DjokovicZou zweren dat het gejuich bij Djokovic luider was toen beiden de baan opkwamen, was daar ook aangenaam verrast door. Maar had te vroeg gejuicht: natuurlijk was de meerderheid voor Roddick (zat ook voor hem te juichen, maar dat was meer omdat ik een 5-setter wilde zien haha), maar vond het ronduit onbeschoft dat er mensen waren die het zo leuk vonden om dingen te roepen tijdens het serveren. Verbaasde me ook dat de umpire niet eerder het publiek om stilte maande... Vroeg me af of het geroep duidelijk hoorbaar was op tv?
Ik heb zekerrr foto's gemaakt haha, zit nu alleen op m'n stageplek te 'werken' ahum. Zat wel in de Promenade aka 'nosebleed section' Had wel goed zicht, maar Roddick & Djokovic zijn kleine pixels op m'n foto'squote:Op vrijdag 5 september 2008 21:19 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Erg duidelijk en vaak. Het verbaasde mij ook al dat die empire het zo lang liet doorgaan.
Maar heb je foto's gemaakt?.
Ik hoop dat dat een (slechte) grap is.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:06 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben voor de russische vechtmachine. Mooie meid.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef kevin_ het volgende:
Niet iedereen heeft zo'n talent voor humor als jij.
Ow.quote:Maar het is geen grap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |