ik dacht ook al, het is toch juist goed als je fiets nog bij de bushalte staatquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik hoop voor je dat je fiets er straks nog staat.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik hoop voor je dat je fiets er straks nog staat.
Ik had op één of andere manier in mijn achterhoofd dat die fiets vanzelf thuis belandtquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
ik dacht ook al, het is toch juist goed als je fiets nog bij de bushalte staat
Een taxi voor 2 kilometer jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:31 schreef sitting_elfling het volgende:
ik denk dat het beter is dat je die fiets ok maar weer laat staan, tis makkelijker om een taxi mee terug te nemen!
Ja, sterkte!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:34 schreef afcajos het volgende:
Nou fijne avond allemaal, ik ga.. er wacht mij een barre looptoch
hier stopte ik met lezenquote:op pijl te houden
5 km ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:48 schreef Rbnn het volgende:
2km
hoeveel hardloop je dan?500 meter?
Het is KLBquote:
Jahaa, ik ben de baas van de eigenaarquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
NatuurlijkAl zitten er hier wel een paar polencampings in de buurt
Maar als mn fiets weg is ga ik gewoon ff langs de polencamping en zoek ik mijn fiets
Als die pool dan een grote bek geeft zeg ik gewoon dat ik het zoontje van zijn baas ben. Opgelost
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
NatuurlijkAl zitten er hier wel een paar polencampings in de buurt
Maar als mn fiets weg is ga ik gewoon ff langs de polencamping en zoek ik mijn fiets
Als die pool dan een grote bek geeft zeg ik gewoon dat ik het zoontje van zijn baas ben. Opgelost
Het is ook een waardeloze klachtquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:31 schreef Koffielurk01 het volgende:
Jezus... huilie... waar hebben we het over... ik heb vannacht 2 km moeten lopen met een lekke achterband en een aangeschoten bui.
Net als elke week.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:44 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is ook een waardeloze klachtMaar ik wilde gewoon ff wat te klagen hebben.
Nee hoor, je kunt ook in de goot gaan liggen. Of minder zuipen, dat kan ook.quote:Ik moet ook met regelmatig met mn zatte kop naar huis zwalken.
Ja 15kmquote:Op zondag 7 september 2008 14:55 schreef Zapato het volgende:
15 kilometer?
Ben je niet goed, das 3 uur ofzo
Is dat toevallig ook in het weekeinde? Want Connexxion heeft in Arnhem de tendentie de dienstregeling drie keer per jaar overhoop te gooien en vervolgens nog wat af te zagen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:02 schreef 8D het volgende:
[..]
Ja 15km. Woon niet in de randstad en hier ben je de lul als er geen treinen of bussen meer rijden.
Wedden dat je het hebt gelezen!quote:Op zondag 7 september 2008 23:28 schreef Viking84 het volgende:
'in de wetenschap dat je fiets vanzelf wel thuiskomt'.
Je bedoelt: 'in de veronderstelling dat'. Er zullen nog wel meer rare fouten in staan, maar ik heb geen zin om de rest van je OP te lezen.
Neen, want ik ben vieze mailtjes aan het typenquote:
Jij bent dus nooit een meisjequote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neen, want ik ben vieze mailtjes aan het typen.
Wat zou jij doen?
Saaie OP's lezen op Fok! of vieze mailtjes typen / lezen? Hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |