Leek behoorlijk veel op geflame, sorry. Leuk dat je er ook mee bezig bentquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ik zeik toch niet. Wij werken ook met Telerik Rad controls voor onze applicaties. En in een van de applicaties zit de Silverlight RadScheduler.
De grootste valkuilen hadden vreemd genoeg niet met het programmeren te maken. De Silverlight applicatie moest in een bestaande applicatie geïntegreerd worden. Ik moest dus de XAML code aanpassen aan onze look-and-feel.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Leek behoorlijk veel op geflame, sorry. Leuk dat je er ook mee bezig bentIk ben erg benieuwd wanneer ze de nieuwe features eindelijk gaan releasen. Trouwens erg irritant dat ze nergens vertellen dat je beter van hun AppointmentBase kunt erven dan van de IAppointment. Wat zijn jouw valkuilen?
leuk conceptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Naast m'n Mario spelletje ben ik met een ander spelletje begonnen...
Het <canvas> element van HTML5 is erg leuk.. dat wist ik al, maar ik heb nog nooit echt mee gewerkt. Dus wat doe je dan? Juist: je ript wat leuke sprites van een bestaand spel, en je gaat prutsen
Ik heb de basis van een top-down space shooter gemaakt... Zie http://www.developersonly.nl/canvas_test/
Je kan bewegen (cursor toetsen) en schieten (spatie inhouden). Nu is er alleen collision detection tussen je kogels en de vijanden.
En probeer de knop onder het spel voor de grap eens
IE 7/8 gaan niet werken trouwens.. die ondersteunen het canvas-element niet.
Ik hoor graag of het soepel loopt bij jullie...
Ik heb het zelf nog eens getest in FF 3.6.8, maar daar loopt het toch soepel.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:55 schreef totalvamp het volgende:
leuk concept
Werkt alleen heel erg traag hier in FF 3.6.13
I feel your pain. De ontwikkelaar die ik verving was duidelijk op latere leeftijd omgeschoold tot IT-er. Alle RS rapporten waren met een SELECT * opgebouwd om er vervolgens een filter overheen te gooien...de horror...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef TallMan het volgende:
Rapporten voor Reporting Services door een ander gemaakt corrigeren. IPV queries met where trekt het rapport gewoon alles in en wordt het met filters in het rapport beperkt.
Leuk met wat testdata maar de bewuste tabel zal na een jaar alweer een half miljoen records bevatten waarbij je er hooguit een paar duizend nodig hebt.
*Zucht*
Andermans code overnemen is altijd een vak apart. Gelukkig ging het hier om 2 bijna identieke rapporten waarbij hij een deel van de vereisten gelukkig niet had geïmplementeerd waardoor ik gelukkig ook niet door een vage implementatie hoevde heen te worstelen. Enige gekke dat er sowieso uitmoest was een gemiddelde lijn op een chart. Hij had vrolijk De tabel met zichzelf gejoined voor een leuke berekening.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef IDisposable het volgende:
[..]
I feel your pain. De ontwikkelaar die ik verving was duidelijk op latere leeftijd omgeschoold tot IT-er. Alle RS rapporten waren met een SELECT * opgebouwd om er vervolgens een filter overheen te gooien...de horror...
1 2 3 4 5 6 7 8 | Select t1.DatumTijd, t1.Order, t1.GewichtA, t2.GewichtB, Sum(t2.GewichtA)/Sum(t2.GewichtB) as gemiddelde FROM tabel t1 INNER JOIN tabel t2 on t1.Order=t2.Order and t2.DatumTijd<=t1.DatumTijd GROUP BY -- Hier laat mijn geheugen me in de steek |
rond de 16-18 fpsquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog eens getest in FF 3.6.8, maar daar loopt het toch soepel.
Zou je hier eens willen testen welke framerate te haalt? (bij 20 vissen), en graag je resolutie vermelden.
http://www.ean-search.org/perl/ean-search.pl ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:09 schreef Cryothic het volgende:
Even een algemeen vraagje.
Weet iemand hier een online database/webservice waar je EAN codes van dvd's kan opzoeken?
Ik wil de barcodescanner gebruiken op m'n telefoon (heb de vraag ook in een android specifiek topic geplaatst) om m'n dvd collectie te beheren.
Maar ik kom eigenlijk niks zinnigs tegen.
Er zijn wel diensten die zouden kunnen werken.
Zo zijn er UPCdatabase.com, of Google Product Search.
Maar die kennen eigenlijk geen nederlandse EAN/streepjes-codes.
Een optie die ik zou hebben, is bol.com.
Maar die hebben denk ik (vraag gesteld, maar nog geen antwoord) geen webservice.
En om daar nou te gaan screenscrapen, is ook niet ideaal.
Gewoon de hoorn ernaast leggen en je mail op out-of-office zetten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef kingjotte het volgende:
Vandaag devven we niks want heel de wereld denkt dat ik 3e lijns support ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |