abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61424604
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:39 schreef Misstique het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik wat mee! Waarom is het niks? Zijn er andere, betere aanbieders die je me kunt aanbevelen?
[..]

Dat kan ik je verzekeren van niet, Ziggo is me echt voorgoed kwijt als klant, ook al zouden ze ontzettend veel goedkoper zijn dan de concurrent, ik ga niet terug. Het is een principe-kwestie, ik wens niet genaaid te worden, door welk bedrijf dan ook.
Principe kwestie Alsof ze je missen als klant. Je gaat alleen jezelf pijnigen als je met een antenne gaat werken. Maar succes met je principes
pi_61424646
Maar sowieso, dan heeft het jaar erna toch 3 kwartalen? Of dan betaal je dit jaar toch minder? Je gaat niet meer betalen of zo... dus ik snap het hele probleem niet. Mocht er een storing zijn die langer dan 5 dagen duurt krijg je gewoon je geld terug. En bij andere providers zit je aan een jaarcontract (zie KPN), dus... ziggo is zo slecht nog niet, maar een bedrijf is geen liefdadigheidsinstelling.
  zaterdag 6 september 2008 @ 12:57:23 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61424696
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Super, Digitenne

Gok dat je binnen een half jaar weer bij Ziggo zit.
We hebben Digitenne op het werk en is prima acceptabel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61424748
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarom laten ze je eigenlijk niet gewoon alvast een jaar vooruit betalen?
Om dan over een paar jaar over te gaan naar 5 jaar vooruit betaling! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61424938
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

We hebben Digitenne op het werk en is prima acceptabel.
Ok kan gebeuren, heb het op vier locaties gehad, en vondt het ruk. Bij een beetje slecht weer zit je al naar ruis te kijken, kan oa. Veronica niet ontvangen. En je hebt een klein aantal zenders icm met een settop box. Ik was blij van Ziggo af te zijn, maar ben er snel op terug gekomen. Wat een rukproduct is dat digitenne.
pi_61424960
@home hier, volgensmij betaalde je daar al vooraf dus ben benieuwd.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_61424975
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:54 schreef Koewam het volgende:
Maar sowieso, dan heeft het jaar erna toch 3 kwartalen?
Kijk, dat denken veel mensen nu, dat ze in 2009 maar 3 keer hoeven te betalen. Fout. Je betaalt gewoon 4 keer.
quote:
Of dan betaal je dit jaar toch minder?
Nee, ik vertel jullie hier dus dat je dit jaar méér betaalt, namelijk 5 keer ipv 4 keer.
quote:
Je gaat niet meer betalen of zo... dus ik snap het hele probleem niet.
Vorig jaar kreeg je vier rekeningen. Dit jaar krijg je vijf, ze gaan immers switchen. Volgend jaar krijg je er vier. Het jaar daarop ook etc etc tot je je abonnement opzegt. Dan gaan ze niet zeggen "oh, wacht, in 2008 heeft u vijf kwartalen betaald, hier krijgt u nog geld terug, of u krijg nog een kwartaal gratis te kijken van ons".
quote:
maar een bedrijf is geen liefdadigheidsinstelling.
Klopt, dat zeg ik ook nergens.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61424991
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:10 schreef deepart het volgende:
@home hier, volgensmij betaalde je daar al vooraf dus ben benieuwd.
Daar kom ik ook vandaan, daar betaalde je aan het eind van de eerste maand van het kwartaal. Nu ga je aan het eind van de laatste maand van het kwartaal nóg een rekening krijgen dit jaar.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61425148
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:11 schreef Misstique het volgende:


Vorig jaar kreeg je vier rekeningen. Dit jaar krijg je vijf, ze gaan immers switchen. Volgend jaar krijg je er vier. Het jaar daarop ook etc etc tot je je abonnement opzegt. Dan gaan ze niet zeggen "oh, wacht, in 2008 heeft u vijf kwartalen betaald, hier krijgt u nog geld terug, of u krijg nog een kwartaal gratis te kijken van ons".
Jawel. Dat zeggen ze wel. Je hebt immers een maandcontract. Zit je daarvan maar 1 maand uit, krijg je twee maanden terug.
  zaterdag 6 september 2008 @ 13:43:13 #51
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61425529
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:39 schreef Misstique het volgende:
Het is een principe-kwestie, ik wens niet genaaid te worden, door welk bedrijf dan ook.
Je wordt niet genaaid, je betaalt hetzelfde voor dezelfde diensten. Je betaalt alleen op een ander moment.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_61425627
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:33 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nuttige reactie ook trouwens 'jij snapt het niet, ik wel, maar ik geef geen uitleg'. .
Heb je ook nog een constructieve bijdrage aan dit geheel?
Je zit ik KLB!

TS kan er niet mee omgaan.
pi_61425694
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:11 schreef Misstique het volgende:

Vorig jaar kreeg je vier rekeningen. Dit jaar krijg je vijf, ze gaan immers switchen. Volgend jaar krijg je er vier. Het jaar daarop ook etc etc tot je je abonnement opzegt. Dan gaan ze niet zeggen "oh, wacht, in 2008 heeft u vijf kwartalen betaald, hier krijgt u nog geld terug, of u krijg nog een kwartaal gratis te kijken van ons".
Als je in de oude situatie zou opzeggen, kreeg je de laatste factuur 2 maanden voor het einde van je contracttermijn. In de nieuwe situatie krijg je die dus 4 maanden voor het einde van je contracttermijn. Ofwel die 2 maanden krijg je gewoon weer terug zodra je opzegt

Punt is wel dat 99% van de mensen überhaupt nooit opzegt.
pi_61425848
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Om dan over een paar jaar over te gaan naar 5 jaar vooruit betaling! .
Prima toch! Binnenkort overal vooraf betalen, in de supermarkt reken ik ook gewoon alvast een maand eerder af. Piet Krediet, die woont hier wel, die lieve bedrijven hebben het toch al zwaar genoeg de laatste tijd, zeker firma's als Zikko met z'n debiele schuldenlast.
pi_61426266
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:36 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik daag je hierbij uit om ons te verblijden met al je kennis en om je simpele one-liner proberen te onderbouwen.
Ow en graag vanuit het oogpunt van de particulier (klant, zo je wil) die genaaid wordt door een leverancier van een dienst, niet andersom.
snap je het nu nog steeds niet. Het kosten/uitgaven begrip is immers al verscheidene keren uitgelegd.
Zodra jij je rekening opzegt heb je nog steeds die maanden tegoed wat je vooruit betaald heb. Je krijgt éénmalig een 'dubbele' rekening (1x extra betalen dit jaar) omdat het systeem verandert. Maar je blijft hetzelfde betalen voor dezelfde dienst. Je betaalt niet teveel, je krijgt niet te weinig. Niks van dat allen, de betalingsdata verschuiven alleen. Simple as that.
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:28:54 #56
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61426293
* JDude betaalt per maand en heeft nog geen brief gezien.
pi_61426307
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee jij zult veel snappen met je LTS-zwakstroom
Oewh kijk mij ff een ruige reactie posten in een topic waar ik verder met mijn beperkte hersencapaciteiten niks te zoeken heb.
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:33:36 #58
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61426380
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:07 schreef Misstique het volgende:

Verder ben ik al flink aan het rondkijken voor andere aanbieders, UPC ziet er wel goed uit. .
Doe hun postcodecheck voor de gein eens. Meestal kun je óf alleen Ziggo (vh. Casema etc.) nemen, óf alleen UPC.
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:34:46 #59
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_61426404
Klinkt als een cashflow probleem.
pi_61426457
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:27 schreef Platina het volgende:

[..]

snap je het nu nog steeds niet. Het kosten/uitgaven begrip is immers al verscheidene keren uitgelegd.
Zodra jij je rekening opzegt heb je nog steeds die maanden tegoed wat je vooruit betaald heb. Je krijgt éénmalig een 'dubbele' rekening (1x extra betalen dit jaar) omdat het systeem verandert. Maar je blijft hetzelfde betalen voor dezelfde dienst. Je betaalt niet teveel, je krijgt niet te weinig. Niks van dat allen, de betalingsdata verschuiven alleen. Simple as that.
Helemaal gelijk, ik laat m'n loon nu ook voorafgaand betalen.
pi_61426538
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst vandaag vond ik een brief van Ziggo op de mat, waarin ze bericht doen van een aantal 'toekomstige' wijzigingen. Voorheen betaalde men in de eerste maand van elk kwartaal de rekening, vanaf december 2008 gaan we de maand voorafgaand aan het kwartaal waarin ze hun dienst leveren al betalen.

Klinkt best redelijk, tot je je realiseert dat we dus dit jaar VIJF keer betalen in plaats van de gebruikelijke 4 keer. 2008 heeft ineens 5 kwartalen gekregen. .
Waarschijnlijk is de fusie toch niet in de kouwe kleren gaan zitten en moet Ziggo nog aan wat flinke financiële verplichtingen voldoen in 2008, paar gouden handdrukjes bijvoorbeeld, dus wij mogen allemaal weer bukken om flink genaaid te worden. .

Nou Ziggo, jullie kunnen mij helemaal de tyfus en vinkentering krijgen, ik stap over op een andere aanbieder. .
Over welke dienst hebben we het hier?
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:49:55 #62
139834 dewanand
Hindoeschrijver en onderzoeker
pi_61426679
ik vraag mij weleens af hoeveel kosten ziggo heeft om haar miljoenen abonnees te verbinden. Hoeveel verdienen zij netto of bruto per klant?

hoorde eens dat kosten van mobiel bellen in werkelijkheid slechts 1 cent zijn, dus als je 15 cent pmin betaald dan maken zij lekker 1400 procent bruto winst op je gesprekken. allemaal oplichters en daarom bel ik bijna nooit mobiel.

dewanand
Kritisch Podium Dewanand
kritisch over de multikul
http://www.dewanand.com
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:17:12 #63
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61427135
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:49 schreef dewanand het volgende:
ik vraag mij weleens af hoeveel kosten ziggo heeft om haar miljoenen abonnees te verbinden. Hoeveel verdienen zij netto of bruto per klant?

hoorde eens dat kosten van mobiel bellen in werkelijkheid slechts 1 cent zijn, dus als je 15 cent pmin betaald dan maken zij lekker 1400 procent bruto winst op je gesprekken. allemaal oplichters en daarom bel ik bijna nooit mobiel.

dewanand
Dan bel je toch gewoon met je vaste tel ?

Je bent niet verplicht mobiel te bellen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_61427396
Hier was toch al heel wat over te doen ergens in mei dit jaar?
Toen ging de rekening toch van einde maand, naar begin maand?
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:33:36 #65
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_61427402
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Super, Digitenne

Gok dat je binnen een half jaar weer bij Ziggo zit.
Mwah, ik heb er anders geen enkel probleem mee
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
  Moderator zaterdag 6 september 2008 @ 16:38:58 #66
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61428749
Tiek, heb je ANALOGE tv? En geen DIGITALE TV (afgezien van het basispakket) bij Ziggo? Zo ja: daarom krijgen veel meer mensen geen brief. Zo nee, dan net andersom (jij digitaal en anderen analoog)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_61428788
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je wordt niet genaaid, je betaalt hetzelfde voor dezelfde diensten. Je betaalt alleen op een ander moment.
Maar ik wil niet op een ander moment betalen, ik wil niet de makkelijke oplossing zijn voor Ziggo's cashflow probleem.
Er wordt ons klanten niks gevraagd, alleen medegedeeld en daar doe ik dit keer eens níet aan mee.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator zaterdag 6 september 2008 @ 16:41:47 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61428814
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Maar ik wil niet op een ander moment betalen, ik wil niet de makkelijke oplossing zijn voor Ziggo's cashflow probleem.
Er wordt ons klanten niks gevraagd, alleen medegedeeld en daar doe ik dit keer eens níet aan mee.
http://tele2.nl/shop/TV/index.htm
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 6 september 2008 @ 16:42:02 #69
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61428820
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:38 schreef Renesite het volgende:
Tiek, heb je ANALOGE tv? En geen DIGITALE TV (afgezien van het basispakket) bij Ziggo? Zo ja: daarom krijgen veel meer mensen geen brief. Zo nee, dan net andersom (jij digitaal en anderen analoog)
  Moderator zaterdag 6 september 2008 @ 16:43:41 #70
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_61428860
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:42 schreef JDude het volgende:

[..]

Ja, er zit verschil tussen het analoge pakket, het digitale basis pakket (kost niets extra = analoge prijs) of digitale tv met aanvullende pakketten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 6 september 2008 @ 17:15:42 #71
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61429702
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:10 schreef deepart het volgende:
@home hier, volgensmij betaalde je daar al vooraf dus ben benieuwd.
Dat hebben ze voor de automatische machteging voor internet en zo al een keer omgegooit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61430283
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:57 schreef Dagonet het volgende:

[..]

We hebben Digitenne op het werk en is prima acceptabel.
prima acceptabel, die vind ik mooi
pi_61436760
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:01 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Prima toch! Binnenkort overal vooraf betalen, in de supermarkt reken ik ook gewoon alvast een maand eerder af. Piet Krediet, die woont hier wel, die lieve bedrijven hebben het toch al zwaar genoeg de laatste tijd, zeker firma's als Zikko met z'n debiele schuldenlast.
Je rekent producten in de supermarkt gewoon af voordat je het gebruikt.
pi_61436820
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Maar ik wil niet op een ander moment betalen, ik wil niet de makkelijke oplossing zijn voor Ziggo's cashflow probleem.
Er wordt ons klanten niks gevraagd, alleen medegedeeld en daar doe ik dit keer eens níet aan mee.
Ik vind dit een rare kronkel.

Ziggo wil geld van jou.
Jij wil een dienst van ziggo.

Dit blijft gehandhaafd.

Alleen is de datum waarop jullie een transactie houden anders.

Wat ik bedoel met "een bedrijf is geen liefdadigsheidsinstelling", is het volgende. Ziggo geeft jou wat en zegt daarna "mag ik alsjeblieft geld van je?". Jij geeft dat. Of niet, en da's jaren zo gegaan. Nu is het anders, nu vraagt ziggo het eerst van jou. Lijkt me redelijk omdat de levering van signaal vrij continue is (en indien niet, krijg je je geld terug). Ziggo moet maar afwachten of-ie geld krijgt, denk maar aan wanbetalers, mensen in de gevangenis, weet ik het.

Bedrijf wordt niet gerund door robots hoor, werken ook gewoon mensen die een gezin hebben.
pi_61436907
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:19 schreef 700MB het volgende:

[..]

Erna ja, niet ervoor.
Ligt eraan wanneer je het opeet
waarom lees je dit?
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:11:39 #76
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_61436928
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:45 schreef Beurlap het volgende:
ik denk niet dat ze je voor 5 maanden gaan laten betalen hoor. meer een kronkel in jouw hoofd.
Boehoe, huilie, ga es snijen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_61438507
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ik vind dit een rare kronkel.

Ziggo wil geld van jou.
Jij wil een dienst van ziggo.

Dit blijft gehandhaafd.

Alleen is de datum waarop jullie een transactie houden anders.

Wat ik bedoel met "een bedrijf is geen liefdadigsheidsinstelling", is het volgende. Ziggo geeft jou wat en zegt daarna "mag ik alsjeblieft geld van je?". Jij geeft dat. Of niet, en da's jaren zo gegaan. Nu is het anders, nu vraagt ziggo het eerst van jou. Lijkt me redelijk omdat de levering van signaal vrij continue is (en indien niet, krijg je je geld terug). Ziggo moet maar afwachten of-ie geld krijgt, denk maar aan wanbetalers, mensen in de gevangenis, weet ik het.

Bedrijf wordt niet gerund door robots hoor, werken ook gewoon mensen die een gezin hebben.
Dit vat het helder samen. Digitenne is kwalitatief matig, en niet op de toekomst berust, ik hoop voor de TS dat ze nog iets anders in de buurt heeft, anders wordt het een satelietje voor der principes
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61518375
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61518531
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
Serieus als dat zo ging zou ik naar het ziggo kantoor gaan
  woensdag 10 september 2008 @ 10:58:42 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61519110
Godstering
Als onze klantenservice zo te werk zou gaan zouden ze nog voor ze ophingen al het pand uitgegooid zijn
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:33:46 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61519874
Wat een asociale honden . Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61520042
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:33 schreef fathank het volgende:
Wat een asociale honden . Daarom altijd even de naam noteren van die lijers aan de andere kant van de lijn.
Alsof die echt hun echte naam gaan geven.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')