Dat zou goed kunnen, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bedoelde alleen dat de politie de macht heeft om je, als je dronken bent, van de fiets te sleuren en je gelijk verbieden auto te rijdenIk neem dan aan als je dán wel gaat rijden het een misdrijf is, en niet langer een zware overtreding.
en toch is het waar, is een vriend waarmee ik naar huis reed overkomen, gelukkig was ik nuchter want eenmaal thuis moest ik nog iemand naar huis rijden met de auto. moet wel zeggen dat de officier van justitie hier niet aan te pas kwam was idd dag later op bureau ophalen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lijkt me onzin.
Dan zou je, als je geen rijbewijs hebt, lichter gestrafd worden voor dronken fietsen dan wanneer je wel een rijbewijs hebt.
Dat is dan een rijverbod geweest, dat is iets anders dan ontzegging van de rijbevoegdheid.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:08 schreef Mad-MonKey het volgende:
[..]
en toch is het waar, is een vriend waarmee ik naar huis reed overkomen, gelukkig was ik nuchter want eenmaal thuis moest ik nog iemand naar huis rijden met de auto. moet wel zeggen dat de officier van justitie hier niet aan te pas kwam was idd dag later op bureau ophalen.
Hoezo zonder boete?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef rdam-58 het volgende:
heb mijn rijbewijs na een week terug en ben zonder een boete vanaf gekomen.
en iedereen die maar mij heeft zitten afkraken mag de pot op.
Jij vertelt wat er is gebeurd en iemand anders zegt wat hij/zij denkt over het gebeurde.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:29 schreef rdam-58 het volgende:
vannelle ben je ziek ofsow zeg alleen wat er is gebeurt. maar jah ik benn ervan af dus de rest boeit me neit
Onbegrijpelijk dat ze achterlijke domme mensen zoals rdam-58 een rijbewijs geven.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:30 schreef rdam-58 het volgende:
jullie discusseren maar doelloos verder k ben pleite k ga lekker cruisen
Dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat het niet normaal is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:26 schreef FB14 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze achterlijke domme mensen zoals rdam-58 een rijbewijs geven.
Akkoord. Citaat:quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat jij het niet begrijpt wil niet zeggen dat het niet normaal is.
Buiten dat, TS heeft zijn rbw niet gekregen, hij heeft tijdens een examen laten zien dat hij geschikt is.
En ken je TS persoonlijk of loop je alleen maar mee te blaten in de hoop populair te worden?
Meeblaten is het eigenlijk niet eens, je bent de 1e die TS een achterlijke domme noemt. Ik hoop voor jou dat je mening overgenomen wordt door anderen, anders stort je tere bouwwerk van proberen behoorlijk in vrees ik.
Vertel trouwens eens waarom je hem achterlijk en dom vind? Die onderbouwing kan ik tussen de regels van je losse kreten niet vinden.
Zegt genoeg lijkt me.quote:vannelle ben je ziek ofsow zeg alleen wat er is gebeurt. maar jah ik benn ervan af dus de rest boeit me neit
Begrepen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:53 schreef FB14 het volgende:
[..]
Akkoord. Citaat:
[..]
Zegt genoeg lijkt me.
Ach, soms moet je het direct brengenquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Begrepen.
Dat TS niet normaal reageert was me al opgevallen.
Maar de manier waarop jij reageerde was niet netjes en daar reageerde ik vnl. op.
In grote lijnen ben ik het met je eens maar slecht nieuws hoor je voorzichtig te brengen.
Soms kun je er ook voor kiezen om iets subtieler te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:11 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach, soms moet je het direct brengen
Volgens mij is de TS allang blij dat hij weer lekker stoned op zijn brommertje mag cruisen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 03:08 schreef Mikkie het volgende:
in het tweede geval zou ik alle mogelijke paden bewandelen om een schadevergoeding te krijgen (vrije dagen ivm invordering, schadeloosstelling kosten OV etc.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |