gut o gut.quote:
Weer een typische SCH reactiequote:
Rita Verdonk is een belediging voor alles wat "rechts" of in ieder geval links-doorbrekend zou moeten zijn:quote:
je vergeet het stokpaardje van sch "de vrouw die persoonlijk verantwoordelijk is voor de brand in de gevangenis waarbij mensen omkwamen"quote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rita Verdonk is een belediging voor alles wat "rechts" of in ieder geval links-doorbrekend zou moeten zijn:
"Moskees zijn een prima manier van integratie"
"4 jaar bezig gaan met 26.000 asielzoekers, maar niets doen aan het criminele allochtoonse tuig"
"een uitermate bedreven islamcritica uit opportunisme Nederland uitpesten"
Wat een bitch. Fortuyn zou zich omdraaien in zijn graf voor zoveel domheid.
Dat dan weer net niet. Dat was een doorgeslagen asielzoeker die zijn cel in de fik zette. Daar kan een minister uiteraard niets aan doen.quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergeet het stokpaardje van sch "de vrouw die persoonlijk verantwoordelijk is voor de brand in de gevangenis waarbij mensen omkwamen"
Jezus wat een dom geleuter. De vrouw die zei dat er adequaat gehandeld was en geen enkel verdriet toonde rond de doden want dat waren immers maar illegalen, zo werd er hier ook over gesproken. Sindsdien veracht ik haar inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergeet het stokpaardje van sch "de vrouw die persoonlijk verantwoordelijk is voor de brand in de gevangenis waarbij mensen omkwamen"
UIteraard niet. Maar een van die users hier krijgt blijkbaar de hele dag door een stijve plasser van d'r.quote:Op zondag 7 september 2008 14:13 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het nogal typisch om Verdonk bij de discussie te betrekken. De mening van zo'n marginaal figuur doet er toch helemaal niet toe?
Joop van den Ende nog gehoord over Fortuyn zondag?quote:Op zondag 7 september 2008 14:15 schreef El_Matador het volgende:
Wat een bitch. Fortuyn zou zich omdraaien in zijn graf voor zoveel domheid.
sindsdien? hou jezelf niet voor de gek. het was slechts een de splinter van een stok waarmee je haar kon gaan slaan.quote:Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus wat een dom geleuter. De vrouw die zei dat er adequaat gehandeld was en geen enkel verdriet toonde rond de doden want dat waren immers maar illegalen, zo werd er hier ook over gesproken. Sindsdien veracht ik haar inderdaad.
Het was de druppel inderdaad. Maar dat iemand zo onmenselijk kon zijn, had ik nooit kunnen denken.quote:Op zondag 7 september 2008 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sindsdien? hou jezelf niet voor de gek. het was slechts een de splinter van een stok waarmee je haar kon gaan slaan.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus wat een dom geleuter. De vrouw die zei dat er adequaat gehandeld was en geen enkel verdriet toonde rond de doden want dat waren immers maar illegalen, zo werd er hier ook over gesproken. Sindsdien veracht ik haar inderdaad.
psychoquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik moest hier toch wel een beetje om lachen. Van die hele brave christelijke dames voor wie samenwonen al veel te ver gaat en die absoluut geen sex voor het huweljik mogen en dan tegelijk even zijn ontmaagd. Ze hebben wel het voordeel dat ze meteen samen een lotgenotengroep kunnen opstarten.
Nee, wat zei ie? Ik kijk nooit naar Zomergasten en zapte toevallig langs een stukje over Wilders.quote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Joop van den Ende nog gehoord over Fortuyn zondag?
Paddy en sp3c. Dan weet je het wel. Alles voor de linkse werkelijkheid.quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een linkse fok moderator heeft het weggehaald, maar in dit topic: Vijf Nederlandse vrouwen verkracht tijdens werkvakantie moest jij lachen dat die meiden verkracht waren omdat ze maagd waren en zo voor het eerst met sex in aanraking kwamen, psycho
Een geweldige zinsnede waarin hij Fortuyn neerzette. In alles waarin hij gefaald had en mislukt was. Briljant.quote:Op zondag 7 september 2008 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wat zei ie? Ik kijk nooit naar Zomergasten en zapte toevallig langs een stukje over Wilders.
gedaan door de koning van de nederlandse verpaupering. nou wat waardevol!quote:Op zondag 7 september 2008 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Een geweldige zinsnede waarin hij Fortuyn neerzette. In alles waarin hij gefaald had en mislukt was. Briljant.
Fortuyn gaf de aanzet tot de Derde Verlichting. Helaas is ie afgeknald en is zijn plaats ingenomen door dubieuze egoisten als die van de LPF en Wilders.quote:Op zondag 7 september 2008 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Een geweldige zinsnede waarin hij Fortuyn neerzette. In alles waarin hij gefaald had en mislukt was. Briljant.
Lees je altijd zo selectief?quote:Op zondag 7 september 2008 14:51 schreef Monidique het volgende:
Potverdikkie. Een moslim die niet opstaat voor een rechter.
Waar gaat dit land heen? Ik zeg je, kamervragen.
Jij doet het voorkomen alsof zijn religie de reden is dat er kamervragen over worden gesteld. Al was 't een hindoestaan of boeddhist geweest: het punt is dat religie het in de ogen van een bepaalde rechter blijkbaar wint van gebruikelijkheden in de rechtszaal. Dat een advocaat (iemand die deze gebruiken altijd dient te respecteren) daar vervolgens van afwijkt, is uit te leggen als pure minachting van iets wat al eeuwen gebruikelijk is in de rechtbank. Dit is op zichzelf misschien nog geen enorm drama, maar hieruit kan wel degelijk precedentwerking ontstaan.quote:Op zondag 7 september 2008 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Wat lees ik selectief? Ik ben dom, weet je...
En jij verwijt mij selectief te lezen,quote:Op zondag 7 september 2008 15:03 schreef cultheld het volgende:
Jij doet het voorkomen alsof zijn religie de reden is dat er kamervragen over worden gesteld.
Dat precedent is er allang. Als je niet wilt opstaan, nou ja, dan doe je dat lekker niet. Je wint er geen sympathie mee, er zal wat gefluisterd worden, de rechter zegt 'Whuuh?', maar de zaak gaat gewoon lekker door.quote:Dit is op zichzelf misschien nog geen enorm drama, maar hieruit kan wel degelijk precedentwerking ontstaan.
Onzin; het gaat in dit geval niet om een verdachte, maar om een beëdigd advocaat die lid is van de Nederlandse Orde van Advocaten.quote:Op zondag 7 september 2008 15:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
En jij verwijt mij selectief te lezen,!
[..]
Dat precedent is er allang. Als je niet wilt opstaan, nou ja, dan doe je dat lekker niet. Je wint er geen sympathie mee, er zal wat gefluisterd worden, de rechter zegt 'Whuuh?', maar de zaak gaat gewoon lekker door.
Dit is pure komkommerpolitiek. Zelfs simpele demagogie verprutst de VVD. Wat een clownenpartij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |