Leuk speelvriendje voor onze andere rode kat. Die wil vaak met Bailey (ook een kat van ons) spelen, maar Bailey is een zuurpruim en speelt niet graagquote:
Dan is het helemaal een gekkenhuis hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Liev
En wat als jullie die andere kitten nog erbij nemen?
Kitten komt bij ons aan de deur en wil niet weg.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaahh hij is moooooi!!!
Veul plezier met Theo!!
hoe is het met die aanlooppoes afgelopen?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kitten komt bij ons aan de deur en wil niet weg.
Vanaf het moment dat wij in de kittenruimte kwamen, begon meneer (toen ik bij zijn hok stond) tegen mij te "praten". Ik kreeg kopjes en hij likte mijn vingers af. Ik was gelijk verkochtquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaaah zo, sorry, had niet meer verder gelezen ......
Maar wat is dat ook een snoetje hè!!Kan me goed voorstellen dat je het dan moeilijk krijgt.
Vandaar dat ik ook niet mee ga bij de grote dag van de asiel-actiequote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat wij in de kittenruimte kwamen, begon meneer (toen ik bij zijn hok stond) tegen mij te "praten". Ik kreeg kopjes en hij likte mijn vingers af. Ik was gelijk verkocht
Drugsquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Drugs are bad, m'kay
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding
Hoe kijk jij als jij net wakker gemaakt wordt?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij kijkt nogal gaar uit z'n ogen
Ik ben nooit weggeweest hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Storm is ná lange tijd weer eens terug.....
Hey Storm
Zo -->quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe kijk jij als jij net wakker gemaakt wordt?
Als dat net zo gemakkelijk gaat als met het aanloop kitten is het kennismaken echt geen probleem.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:58 schreef Stali het volgende:
Jee. Gaaf..
Theo ziet er op de bovenste foto best wel stoned uit..
Gefeliciteerd! Hij is echt leuk. Die andere rooie van jullie trouwens ook.
Ben ook wel benieuwd naar de kennismaking enzovoorts.
Zullen vast wel foto's e.d. van op FOK! verschijnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:58 schreef Stali het volgende:
Jee. Gaaf..
Theo ziet er op de bovenste foto best wel stoned uit..
Gefeliciteerd! Hij is echt leuk. Die andere rooie van jullie trouwens ook.
Ben ook wel benieuwd naar de kennismaking enzovoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |