Onze JAM is, als moreel ijkpunt van het topic, natuurlijk vrijgesteld van deze beleidsmaatregel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:35 schreef JAM het volgende:
godverdomme
"Iedereen kan drie kwartier eerder naar huis."quote:
Proudhon, je kent dat wel. En dan meteen daarop een oproep tot collectivisatie van de koffieautomaat. Ach, de jeugd.quote:Etre gouverné c'est être gardé à vue, inspecté, espionné,dirigé, légiféré, reglementé, parqué, endoctriné, prêché, contrôlé, estimé, apprécié, censuré, commandé, par des êtres qui n'ont ni titre ni la science, ni la vertu...
Etre gouverné, c'est être, à chaque opération, à chaque transaction, à chaque mouvement, noté, enregistré, recensé, tarifé, timbré, toisé, coté, cotisé, patenté, licencié, autorisé, apostillé, admonestré, empêché, réformé, redressé, corrigé. C'est, sous pretexte d'utilité publique, et au nom de l'intérêt général, être mis à contribution, exercé, ranconné, exploité, monopolisé, concusionné, pressuré, mystifié, volé ; puis, à la moindre résbce, au premier mot de plainte, réprimé, amendé, vilipendié, vexé, traqué, houspillé, assomé, désarmé, garotté, emprisonné, fusillé, mitraillé, jugé, condamné, déporté, sacrifié, vendu, trahi, et pour comble, joué, berné, outragé, déshonoré. Voilà le gouvernement, voilà sa justice, voilà sa morale !
Ik bezit stomtoevallig aandoenlijk beeldmateriaal van zodiakk in zijn jaren tachtig. In vriendschap aan mij toevertrouwd, dus ik zal het hier niet prijsgeven, maar stel u een innig tevreden knaapje met zijn voorwereldlijke computer voor. Een drang tot knuffelen overviel mij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:35 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, toen waren we allemaal nog jong. Hoor je dat, zodiakk? In de jaren '80 waren wij allemaal nog jong.
Ik ook. Ik heb er een levenslange afkeer aan het gezamenlijk ventileren van één mening aan overgehouden. Ik vond het, welbeschouwd, vreselijk.quote:In de jaren '90 ben ik bij een hoop demonstraties geweest. Met Kees Koning, ik lees nu net dat ie dood is.
Bij wijze van hoge (en tijdelijke )uitzondering:quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef Gellius het volgende:
Ik bezit stomtoevallig aandoenlijk beeldmateriaal van zodiakk in zijn jaren tachtig. In vriendschap aan mij toevertrouwd, dus ik zal het hier niet prijsgeven, maar stel u een innig tevreden knaapje met zijn voorwereldlijke computer voor. Een drang tot knuffelen overviel mij.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Bij wijze van hoge (en tijdelijke )uitzondering:
[ afbeelding ]
Zo zien we maar weer, lieve mensen, dat een rijkelijke consumptie van fruit tot veel moois kan leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Bij wijze van hoge (en tijdelijke )uitzondering:
[ afbeelding ]
Oh, wacht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:45 schreef Frollo het volgende:
Kees Koning, de hiphopjournalist en -labeleigenaar? Is die dood?
Wist ik veel joh, nog nooit van die man gehoord.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:57 schreef Lienekien het volgende:
En hij is al 12 jaar dood.
't Was meer voor Shadylane met haar 'ik lees nu net dat hij dood is'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wist ik veel joh, nog nooit van die man gehoord.
In tegenstelling tot onze bananenboom, natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begrijp het succes van de fruitschaal niet zo goed, eigenlijk.
Ze staan immers niet zelden onaangeroerd op tafel.
Maar dat schijnt onlogisch en schier onmogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef k_man het volgende:
Ik zou denken dat de hypothese nu één van de twee is en dat je 'm anders moet formuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |