abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74010648
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Je vraagt wat het inhoudt, dat vertel ik je toch? En bijdehand, absoluut, misplaatst, neen. Nog meer vragen over het vak of de selectie?
Ja, en je zegt erbij dat het woord het al zegt. Het woord zegt alleen wat het test, niet hoe ze dat doen.
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:55:14 #202
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_74010961
Het is dat er niks boven Groningen gaat
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_74016303
Amsterdam wel hoor!
pi_74023837
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:08 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Dat zit in het woord verstopt? Zit er in het woord verstopt hoe ze dat testen? Reageer dan gewoon niet in plaats van een beetje misplaatst bijdehand te gaan lopen doen.
[..]

Vraag ik daar naar? Nee. Ik vraag gewoon wat zo'n test voor stelt. Jezus zeg, what's the fucking problem?!


jij gaat nooi de PT redden met zo'n instelling

pi_74024091
Stand.nl:

Luchtverkeersleiders mogen meer verdienen dan de Balkenende-norm

Eens 44%
Oneens 56%

Wat een onzin. Laat die lui lekker verdienen. Er worden maar iets van 40 man aangenomen elk jaar.
pi_74024465
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef blessed19 het volgende:

[..]



jij gaat nooi de PT redden met zo'n instelling

Nee, ik denk dat ze alleen mensen toelaten die zich laten afkatten als ze normaal iets vragen.
Er gaat niets boven Groningen
pi_74024513
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef overflow- het volgende:
Stand.nl:

Luchtverkeersleiders mogen meer verdienen dan de Balkenende-norm

Eens 44%
Oneens 56%

Wat een onzin. Laat die lui lekker verdienen. Er worden maar iets van 40 man aangenomen elk jaar.

Mogen luchtverkeersleiders meer verdienen dan Balkie
JA natuurlijk! Dat is een ECHT moeilijke baan. ReSpEcT 3569 31.9%
Nee, ik ben een zure SP'er en haal politiek gewin over de rug van LVB'ers 1099 9.8%
Ja, want als ze fout maken vallen er DODEN. Heel veel zelfs 3257 29.1%
Ja, want als Balkenende een fout maakt, tja wat dan... 3256 29.1%
Totaal 11181


Dat is de pol van Geenstijl.
Er gaat niets boven Groningen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:19:36 #208
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_74024580
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef overflow- het volgende:
Stand.nl:

Luchtverkeersleiders mogen meer verdienen dan de Balkenende-norm

Eens 44%
Oneens 56%

Wat een onzin. Laat die lui lekker verdienen. Er worden maar iets van 40 man aangenomen elk jaar.
Het standaard Nederlandse volk vindt sowieso dat een ander dan hij/zij zelf altijd teveel verdient, of het nou een medisch specialist of een vuilnisman is.
Luchtverkeersleiders mogen van mij best dik verdienen, baan met veel verantwoordelijkheid, en lang niet iedereen kan het.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_74025717
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ze alleen mensen toelaten die zich laten afkatten als ze normaal iets vragen.
eerder mensen die daar niet zo opgefokt op reageren.
pi_74025889
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]

eerder mensen die daar niet zo opgefokt op reageren.
Je weet dat dit fok is?
Er gaat niets boven Groningen
pi_74025944
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:04 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Je weet dat dit fok is?
Dan weet je ook dat er zo op vragen gereageerd kan worden
pi_74026723
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:06 schreef Piles het volgende:

[..]

Dan weet je ook dat er zo op vragen gereageerd kan worden
In een topic als dit had ik dat niet zo verwacht Daarom, als men dan eenmaal begint, ga ik ook niet meer normaal reageren.

Maargoed, laten we erover ophouden..
Er gaat niets boven Groningen
pi_74030465
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:19 schreef Againzender het volgende:

[..]

Het standaard Nederlandse volk vindt sowieso dat een ander dan hij/zij zelf altijd teveel verdient, of het nou een medisch specialist of een vuilnisman is.
Luchtverkeersleiders mogen van mij best dik verdienen, baan met veel verantwoordelijkheid, en lang niet iedereen kan het.
Ik dacht dat die lui 58k kregen. Opleiding wordt al door de staat betaald dus je wordt al flink in de watten gelegd. Ons land wordt geterroriseerd door jaloerse linkse mensen die hardwerkende mensen ons land uit jagen. Talent loopt hier met de staart tussen de poten weg.

Als ik 19 ben wil ik wel 'ns gaan kijken wat er zo moeilijk aan is. Ik ken pi al aardig wat decimalen achter de komma (55) en kan aandelenkoersen achterstevoren opdreunen. Geheugen is wel OK lijkt me.

Die site is wel ongelooflijk irritant.
pi_74036719
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:33 schreef sander-3 het volgende:

[..]

In een topic als dit had ik dat niet zo verwacht Daarom, als men dan eenmaal begint, ga ik ook niet meer normaal reageren.

Maargoed, laten we erover ophouden..

Wat hij zegt.
pi_74036752
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef overflow- het volgende:

[..]

Ik dacht dat die lui 58k kregen. Opleiding wordt al door de staat betaald dus je wordt al flink in de watten gelegd. Ons land wordt geterroriseerd door jaloerse linkse mensen die hardwerkende mensen ons land uit jagen. Talent loopt hier met de staart tussen de poten weg.

Als ik 19 ben wil ik wel 'ns gaan kijken wat er zo moeilijk aan is. Ik ken pi al aardig wat decimalen achter de komma (55) en kan aandelenkoersen achterstevoren opdreunen. Geheugen is wel OK lijkt me.

Die site is wel ongelooflijk irritant.
Ja, jij gaat het maken in het leven.
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:06:07 #216
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74040999
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:42 schreef overflow- het volgende:

[..]

Ik dacht dat die lui 58k kregen.
Startsalaris met 1 deelrating, bij behalen 2e en 3e rating gaat dat omhoog.
quote:
Opleiding wordt al door de staat betaald dus je wordt al flink in de watten gelegd.
In de watten gelegd? Wil absoluut niet zielig doen ofzo, maar de opleiding betekend wel 3 tot 4 jaar complete onzekerheid over je baan/opleiding/toekomst, naast dat de opleiding echt niet makkelijk is. Daar mag best wat tegenover staan!
quote:
Als ik 19 ben wil ik wel 'ns gaan kijken wat er zo moeilijk aan is. Ik ken pi al aardig wat decimalen achter de komma (55) en kan aandelenkoersen achterstevoren opdreunen. Geheugen is wel OK lijkt me.

Die site is wel ongelooflijk irritant.
Denk niet dat dat echt de specifieke capaciteiten zijn die ze zoeken, mijn collega's zitten over het algemeen niet achter de radar de aandelenkoersen achterstevoren op te zeggen....
pi_74042670
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef Surferboy het volgende:

[..]

Startsalaris met 1 deelrating, bij behalen 2e en 3e rating gaat dat omhoog.
[..]

In de watten gelegd? Wil absoluut niet zielig doen ofzo, maar de opleiding betekend wel 3 tot 4 jaar complete onzekerheid over je baan/opleiding/toekomst, naast dat de opleiding echt niet makkelijk is. Daar mag best wat tegenover staan!
[..]

Denk niet dat dat echt de specifieke capaciteiten zijn die ze zoeken, mijn collega's zitten over het algemeen niet achter de radar de aandelenkoersen achterstevoren op te zeggen....
Bij de 1e zet je zeker Fokkers aan de grond en bij de 3e jumbo's? Als je het 1e jaar niet haald stroom je door naar HVA waar je nog wat bij kunt spijkeren.

Stressbestendigheid, doorzettingsvermogen en gevoel voor verantwoordelijkheid tellen zwaar mee. Nee dat snap ik ook wel maar het is wel mooi meegenomen. Een goede oefening. Hoeveel man worden er eigenlijk aangenomen?

Ik doe nu Elektro dus met de propedeuse daarvan zou ik een gokje kunnen wagen.
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 14:09:03 #218
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74042775
Jullie verdienen te veel he? Waar gaat de luchtverkeersleider nu heen te werken?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74042945
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef overflow- het volgende:
Bij de 1e zet je zeker Fokkers aan de grond en bij de 3e jumbo's?
Nee, zo werkt het niet Het werkt met zone-dekking, niet met mandekking, om het zo maar te zeggen
quote:
Als je het 1e jaar niet haald stroom je door naar HVA waar je nog wat bij kunt spijkeren.
Oh
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:09 schreef Renesite het volgende:
Jullie verdienen te veel he? Waar gaat de luchtverkeersleider nu heen te werken?
Ik snap niks van je post
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 14:15:17 #220
230491 Zith
pls tip
pi_74042958
je krijgt bij die introductie wel echt zo'n filmpje te zien met vlotte kakkers die pokeren en meiden die paardrijden (en daarnaast iets vertellen over LVL), schaamde me kapot
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74042985
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Zith het volgende:
je krijgt bij die introductie wel echt zo'n filmpje te zien met vlotte kakkers die pokeren en meiden die paardrijden (en daarnaast iets vertellen over LVL), schaamde me kapot
Das waar ja
"Door de onregelmatige tijden heb ik overdag vaak vrij, waardoor ik tijd heb voor hobby's zoals paardrijden"
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 14:20:30 #222
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74043103
Was een grapje Piles. Men vind dat luchtverkeersleiders teveel verdienen (balkenende norm). Wanneer ze minder gaan verdienen verdwijnen onze mannen naar het buitenland waar wel goed geld te krijgen is.

Hoorde ik dus laatst.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:22:53 #223
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74043175
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef overflow- het volgende:

[..]

Bij de 1e zet je zeker Fokkers aan de grond en bij de 3e jumbo's? Als je het 1e jaar niet haald stroom je door naar HVA waar je nog wat bij kunt spijkeren.
D'r zijn grofgezegd 2 afdelingen, Twr/Approach en Area Control. Bij de eerste is je eerste deelrating Ground (Taxiënd verkeer op Schiphol) de 2e Approach (Naderend en vertrekkend verkeer in de nabijheid van Schiphol) en de 3e Tower (Startend en Landend verkeer op Schiphol)

Bij ACC wordt het luchtruim boven heel Nederland gecontroleerd, dit luchtruim is opgedeeld in 3 stukken. Elk stuk is een Deelrating!
quote:
Stressbestendigheid, doorzettingsvermogen en gevoel voor verantwoordelijkheid tellen zwaar mee. Nee dat snap ik ook wel maar het is wel mooi meegenomen. Een goede oefening. Hoeveel man worden er eigenlijk aangenomen?
Per jaar 2 klassen van 18 man.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:26:11 #224
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74043260
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Zith het volgende:
je krijgt bij die introductie wel echt zo'n filmpje te zien met vlotte kakkers die pokeren en meiden die paardrijden (en daarnaast iets vertellen over LVL), schaamde me kapot
Zijn beiden gewoon verkeersleider...
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 14:42:28 #225
230491 Zith
pls tip
pi_74043657
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Surferboy het volgende:

[..]

Zijn beiden gewoon verkeersleider...
Ook en nu?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:12:56 #226
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74044428
Lijkt mij niet slim om te posten dat je je kapot schaamde voor je toekomstige collega's(/instructeur/examinator)
pi_74044816
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Surferboy het volgende:

[..]

D'r zijn grofgezegd 2 afdelingen, Twr/Approach en Area Control. Bij de eerste is je eerste deelrating Ground (Taxiënd verkeer op Schiphol) de 2e Approach (Naderend en vertrekkend verkeer in de nabijheid van Schiphol) en de 3e Tower (Startend en Landend verkeer op Schiphol)

Bij ACC wordt het luchtruim boven heel Nederland gecontroleerd, dit luchtruim is opgedeeld in 3 stukken. Elk stuk is een Deelrating!
[..]

Per jaar 2 klassen van 18 man.
36 man dus op een animo van? 36 geluksvogels. Daar kom ik nooit bij. Raar dat ze zoveel reclame maken voor die 36 man. De luchtvaart ligt op z'n gat. Er landen/stijgen een stuk minder vliegtuigen > minder werk voor LVl'ers? Of zit ik er naast? Ik zie wel wat ik ga doen na Elektro. Dat verdient ook geweldig.

Hier nog meer oefeningen:

http://bezumie.com/ram/index.php (58)
http://www.elkspel.nl/spelletjes/Denk+spelletjes/Memflex.html (8)
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:36:13 #228
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74044919
Animo was afgelopen jaar ronde de 2100 volgens mij, heeft verder niet veel te maken met geluk. Ze zijn gewoon opzoek naar een mix van competenties die niet heel veel voorkomt, van die 36 haalt gemiddeld ongeveer iets minder dan de helft de eindstreep. Daarom zijn ze zoveel aan het adverteren, ze zoeken zoveel mogelijk mensen die die competenties bezitten.

Het vliegverkeer is wel minder, maar dit is vooral te merken tijdens de offpeak. Tijdens de echte inbound en outboundpieken is het gewoon vollop druk, dus nog steeds veel nieuwe verkeersleiders nodig. Zeker omdat er nu al een tekort is, en dit alleen maar gaat oplopen als over een jaar of 8 á 10 de pensioengolf bij LVNL in gaat zetten.
pi_74045236
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef Surferboy het volgende:
Animo was afgelopen jaar ronde de 2100 volgens mij, heeft verder niet veel te maken met geluk. Ze zijn gewoon opzoek naar een mix van competenties die niet heel veel voorkomt, van die 36 haalt gemiddeld ongeveer iets minder dan de helft de eindstreep. Daarom zijn ze zoveel aan het adverteren, ze zoeken zoveel mogelijk mensen die die competenties bezitten.

Het vliegverkeer is wel minder, maar dit is vooral te merken tijdens de offpeak. Tijdens de echte inbound en outboundpieken is het gewoon vollop druk, dus nog steeds veel nieuwe verkeersleiders nodig. Zeker omdat er nu al een tekort is, en dit alleen maar gaat oplopen als over een jaar of 8 á 10 de pensioengolf bij LVNL in gaat zetten.
Op welke leeftijd mag je gaan rentenieren?

36/2100 * 100 = 1,71428% dat doorgaat. Klinkt veelbelovend .

Waar ga je heen als je afhaakt? Ik dacht naar HVA. Lijkt me wel shic als ze mij willen hebben. heb ik 0 verliesjaren. Ik heb vorig jaar geïnformeerd: je hoeft niet erg goed in Engels te zijn en zij regelen een kamer voor je.
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:03:34 #230
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74045723
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:47 schreef overflow- het volgende:

[..]

Op welke leeftijd mag je gaan rentenieren?

36/2100 * 100 = 1,71428% dat doorgaat. Klinkt veelbelovend .

Waar ga je heen als je afhaakt? Ik dacht naar HVA. Lijkt me wel shic als ze mij willen hebben. heb ik 0 verliesjaren. Ik heb vorig jaar geïnformeerd: je hoeft niet erg goed in Engels te zijn en zij regelen een kamer voor je.
Van die 36 haalt ongeveer de helft de eindstreep.
58 is pensioenleeftijd voor de huidige klassen, waarschijnlijk gaat dit voor volgende klassen nog wel omhoog. Als je in de selectie of tijdens de opleiding afvalt mag je zelf weten waar je heen gaat, d'r is een opleiding icm de HvA...maar die opleiding voegt aan de opleiding tot verkeersleider weinig toe. Het is alleen een mooi vangnet als je het niet haalt. Je Engels moet wel op een redelijk niveau zijn, het zal worden bijgespijkerd in de opleiding maar een beetje begrip van de Engelse taal is wel handig.

De Lvnl regelt geen kamers, ze hebben alleen een contactpersoon voor je bij een makelaar. Je verdient een redelijk maandsalaris vanaf de start, dus je kunt prima een kamer/appartementje betalen.
pi_74047365
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:03 schreef Surferboy het volgende:

[..]

Van die 36 haalt ongeveer de helft de eindstreep.
58 is pensioenleeftijd voor de huidige klassen, waarschijnlijk gaat dit voor volgende klassen nog wel omhoog. Als je in de selectie of tijdens de opleiding afvalt mag je zelf weten waar je heen gaat, d'r is een opleiding icm de HvA...maar die opleiding voegt aan de opleiding tot verkeersleider weinig toe. Het is alleen een mooi vangnet als je het niet haalt. Je Engels moet wel op een redelijk niveau zijn, het zal worden bijgespijkerd in de opleiding maar een beetje begrip van de Engelse taal is wel handig.

De Lvnl regelt geen kamers, ze hebben alleen een contactpersoon voor je bij een makelaar. Je verdient een redelijk maandsalaris vanaf de start, dus je kunt prima een kamer/appartementje betalen.
Je hoeft geen collegegeld te betalen. Scheelt ook al 1650,-.

Als ik nou bij die 1,42% behoor, heb ik dan geen probleem met de IB-groep? Dat zei de decaan bij mij op school. Moet ik al die stufi tergubetalen . net nu m'n aandelen beginnen te stijgen. Na 9 maanden krijg je al salaris dus ja financieel moet 't wel lukken.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:09:54 #232
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74047756
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef overflow- het volgende:

[..]

Je hoeft geen collegegeld te betalen. Scheelt ook al 1650,-.

Als ik nou bij die 1,42% behoor, heb ik dan geen probleem met de IB-groep? Dat zei de decaan bij mij op school. Moet ik al die stufi tergubetalen . net nu m'n aandelen beginnen te stijgen. Na 9 maanden krijg je al salaris dus ja financieel moet 't wel lukken.
Je bedoelt als je de HvA-variant volgt? Dan heb je geen probleem met de IB-groep, je moet alleen je StuFi stopzetten op het moment dat je bij Lvnl je salaris gaat verdienen. Als je voortijdig stopt met je Hbo-studie zul je het wel moeten terugbetalen idd.
  † In Memoriam † zondag 25 oktober 2009 @ 17:11:10 #233
230491 Zith
pls tip
pi_74047800
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef overflow- het volgende:

[..]

Je hoeft geen collegegeld te betalen. Scheelt ook al 1650,-.

Als ik nou bij die 1,42% behoor, heb ik dan geen probleem met de IB-groep? Dat zei de decaan bij mij op school. Moet ik al die stufi tergubetalen . net nu m'n aandelen beginnen te stijgen. Na 9 maanden krijg je al salaris dus ja financieel moet 't wel lukken.
Je hoeft je stufi niet gelijk in 1 keer terug te betalen hoor
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74047958
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:11 schreef Zith het volgende:

[..]

Je hoeft je stufi niet gelijk in 1 keer terug te betalen hoor
Ai. Dat is dus stufi + OV. Aangezien ik geen comazuipende student ben en het geld dus op een mooie spaarrekening heb staan, zou het geen groot probleem moeten zijn. Alleen OV is een aderslating: kost iets van 60,- p/m. Via HvA kan ook ja. Heb ik alleen geen zin in. Heb het prima naar m'n zin hier in 't zuiden .
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:20:54 #235
184482 Surferboy
Supermoto!!
pi_74048113
Euh, als je het niet via HvA gaat doen dan begint je salaris al op dag 1 hoor. Daarnaast is het geen openbare opleiding, dus collegegeld heeft er niks mee te maken. Dus dan ligt het eraan of je je huidige opleiding afmaakt of niet. Zowel hoef je ook geen stufi terug te betalen.
pi_74058658
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hey, vandaag het 1e onderdeel van de selectie gehaald!!
nu nog even wachten op de uitslag van de persoonlijkheidstest.

Heb er zin in!!!

nog meer mensen die deze week geweest zijn?
Ik ben dinsdag geweest en kreeg donderdag al het nieuws dat ik door ben
Moet op 11 november op bezoek bij LVNL en de dag erop op interview.

(Heeft iemand in de buurt soms een bedje vrij of kan ik ergens redelijk goedkoop een kamer krijgen?
- Ik kom uit België en maak er dan maar een tweedaagse van.)
pi_74070715
Had ik eindelijk een afspraak voor een ogentest, maken ze een typfout in de bevestiging
Niet vandaag, maar vrijdag dus. Weer een week extra
pi_74109920
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef Piles het volgende:
Had ik eindelijk een afspraak voor een ogentest, maken ze een typfout in de bevestiging
Niet vandaag, maar vrijdag dus. Weer een week extra
Is deze ogentest voor de medische keuring of ben je nog niet begonnen aan de selectie? en als je nog niet begonnen bent waarom laat je dan je ogen testen?
Wanneer je bijvoorbeeld in het 2e jaar van de opleiding zou zitten en je bent toch niet goed genoeg en je moet weg, wat gebeurd er dan met de "studieschuld"?
pi_74117596
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef sjaaapje het volgende:
Is deze ogentest voor de medische keuring of ben je nog niet begonnen aan de selectie? en als je nog niet begonnen bent waarom laat je dan je ogen testen?
Ik heb bij de sollicitatie aangegeven dat ik een oogafwijking heb, dus dan moet je eerst ogentest doen
quote:
Wanneer je bijvoorbeeld in het 2e jaar van de opleiding zou zitten en je bent toch niet goed genoeg en je moet weg, wat gebeurd er dan met de "studieschuld"?
De studieschuld bij LVNL? Die heb je niet
pi_74146123
Studieschuld heb je niet, het enige wat je wel hebt is een 'bond' van 45.000 euro die ingaat op het moment dat je alles gehaald hebt. Deze bond loopt binnen 5 jaar af, dus wil je 2 jaar nadat je helemaal klaar bent weg dan kost het je 27.000 euro.

Opzich ook wel logisch, d'r wordt bijna een miljoen in je geïnvesteerd. Dus ze willen je erg graag behouden.
pi_74176544
ja ik bedoelde die schuld wat surferboy aangeeft. maar als je tijdens de opleiding moet stoppen heb je deze "bond" niet.
is inderdaad niet meer dan logisch dat je de "bond" hebt!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:08:19 #242
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_74177942
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:11 schreef sjaaapje het volgende:
ja ik bedoelde die schuld wat surferboy aangeeft. maar als je tijdens de opleiding moet stoppen heb je deze "bond" niet.
is inderdaad niet meer dan logisch dat je de "bond" hebt!
Dat gaat pas in als je een vast contract krijgt. Afhankelijk van de positie vaak na de 2e rating.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_74251317
Weet iemand hoe het zit met kleurenblindheid?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_74252135
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:07 schreef Virus3000 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met kleurenblindheid?
Heb gisteren m'n ogentest gehad, en daar wordt natuurlijk ook op getest. Wat de vereisten zijn weet ik niet, maar ik zou zeggen: schrijf je in en geef aan dat je kleurenblind bent, dan krijg je vanzelf ook een ogentest
Of even contact opnemen met Recruitment, die kunnen het vast ook vertellen
pi_74252635
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Heb gisteren m'n ogentest gehad, en daar wordt natuurlijk ook op getest. Wat de vereisten zijn weet ik niet, maar ik zou zeggen: schrijf je in en geef aan dat je kleurenblind bent, dan krijg je vanzelf ook een ogentest
Of even contact opnemen met Recruitment, die kunnen het vast ook vertellen
En hoe ging de ogentest?
Er gaat niets boven Groningen
pi_74252664
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

En hoe ging de ogentest?
Ik moet een bril (goh, dat wist ik nog niet ), maar verder alles in orde
Dus nu wachten op de oproep voor de capaciteitentest
pi_74253160
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:07 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik moet een bril (goh, dat wist ik nog niet ), maar verder alles in orde
Dus nu wachten op de oproep voor de capaciteitentest


Hmm.. ik héb een bril, dus wat ik daar verder moet doen. Ik moet nog wachten totdat ik naar die oogtest moet. En fijn dat alles in orde was.
Er gaat niets boven Groningen
pi_74253237
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:26 schreef sander-3 het volgende:
Hmm.. ik héb een bril, dus wat ik daar verder moet doen. Ik moet nog wachten totdat ik naar die oogtest moet.
Normaal doe je niet eens een ogentest vooraf, alleen als je een bepaalde afwijking hebt. Geen idee of een bril daar ook onder valt. Bij mij was er namelijk iets meer aan de hand
Heb je al gesolliciteerd/ingeschreven? Dan hoor je vanzelf of je een ogentest moet doen, of gelijk de capactiteitentest mag gaan doen
pi_74256319
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Normaal doe je niet eens een ogentest vooraf, alleen als je een bepaalde afwijking hebt. Geen idee of een bril daar ook onder valt. Bij mij was er namelijk iets meer aan de hand
Heb je al gesolliciteerd/ingeschreven? Dan hoor je vanzelf of je een ogentest moet doen, of gelijk de capactiteitentest mag gaan doen
Ik ben ingeschreven ja, ik kreeg een mailtje dat ik naar een ogentest moet bij KLM health service Alleen wanneer dat is weet ik nog niet.
Er gaat niets boven Groningen
pi_74256820
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:39 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik ben ingeschreven ja, ik kreeg een mailtje dat ik naar een ogentest moet bij KLM health service Alleen wanneer dat is weet ik nog niet.
Ah, ok
Is het allang geleden, want mij waren ze volgens mij vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')