Dat is dus op TV Gelderlandquote:De Torenkamer
Portretten van Gelderlanders op niveau
15-11-2008 18:15 Johan Derksen hoofdred. Voetbal International
Wat een godfatherquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef planethugo het volgende:
'je mag rustig dat grapje van het hacken elke dag maken maar dan heb je wel binnenkort 1 voortand minder'
go johan
Wat was er met de dierentuin dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:11 schreef Pulu het volgende:
Hij heeft Andy van der Meijde wel verschillende malen met de grond gelijk gemaakt......eerst dat dierentuinverhaal en nu de 8 gouden rolexen...
Dat is best een goed album, schijnt.quote:Op zondag 14 september 2008 06:53 schreef DrDentz het volgende:
Johan koketteert altijd met de ultieme muzieksmaak, maar op de playlist van zn site Muziek voor Volwassenen zag ik dat hij ook Steven Seagal draaide
Die gast heeft toch iets van 2 struisvogels, 3 varkens, 2 koeien, 5 honden, 23 karpers en giraffe in de tuin lopen.quote:
Tssss... Dan vergeet je de zeven paarden gewoon. Hij heeft vooral paarden volgens mij. En een hond die ooit ontvoerd was ofzo? Maar die zat in Engeland, de dierentuin staat nog in Italië als ik het wel heb.quote:Op zondag 14 september 2008 13:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die gast heeft toch iets van 2 struisvogels, 3 varkens, 2 koeien, 5 honden, 23 karpers en giraffe in de tuin lopen.![]()
Klopt inderdaad. Hij heeft twee honden in Engeland, waarvan er eentje (samen met de auto's) gestolen is. Of hij die nog terug heeft gekregen weet ik niet.quote:Op zondag 14 september 2008 17:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tssss... Dan vergeet je de zeven paarden gewoon. Hij heeft vooral paarden volgens mij. En een hond die ooit ontvoerd was ofzo? Maar die zat in Engeland, de dierentuin staat nog in Italië als ik het wel heb.
Hij heeft het dus lekker voor elkaar. Als ik het zo lees kan hij beter in Italie gaan rentenieren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Hij heeft twee honden in Engeland, waarvan er eentje (samen met de auto's) gestolen is. Of hij die nog terug heeft gekregen weet ik niet.
Die dierentuin ligt bij zijn huis in Italië waar zijn vrouw en dochter wonen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
dat bordje "roken verboden" en dan die doos sigaren er voor
Nog even wat oude afleveringen teruggekeken maar bij deze quote ging de koffie over het toetsenbord.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef planethugo het volgende:
'je mag rustig dat grapje van het hacken elke dag maken maar dan heb je wel binnenkort 1 voortand minder'
go johan
Nou je 't zegt. Die komt er binnenkort op!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Staat ''ik ben het roerend met je eens'' al op de kaart?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou je 't zegt. Die komt er binnenkort op!
En "nou beste (...), dat vind ik eigenlijk niet!"?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Staat ''ik ben het roerend met je eens'' al op de kaart?
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Rucebo het volgende:
Wat een irritante achtergrond bij VI.
precies. laat ze het maar weer in de buitenlucht doen, op een bankjequote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef Rucebo het volgende:
Wat een irritante achtergrond bij VI.
Heerlijk die sneer van Johan richting van Van Hooijdonk.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef venomsnake het volgende:
'Ik begrijp niet waarom FC Twente McClaren heeft gehaald'
Geniale titelquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef borisz het volgende:
[Venomsnake]
'Arme Marcellis had hansworst naast zich staan'
[/Venomsnake]
In Firefox werkt 't bij mij ook niet meer maar in IE wel..quote:Op donderdag 18 september 2008 12:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
hoe kun je de afleveringen downloaden? afspelen lukt niet meer dankzij de reclame
Hehe daar heeft Johan gewoon compleet gelijk inquote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef The_Verve het volgende:
"Hans van Breukelen (...) een oud wijf."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |