Zal wel meevallen. Er worden meerdere uitzendingen per dag opgenomen als ik het goed heb. Daarnaast wordt het in één take opgenomen. Misschien dat het hem een half uurtje per dag kost.quote:Op zondag 21 september 2008 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Derksen moet toch bijna wel z'n halve dag kwijt zijn aan al dat gedoe trouwens?
Henk Spaan en Harry Vermeegen van 2008quote:Op zondag 21 september 2008 18:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hey thanks! Ik kende alleen de filmpjes van vi.nl
Wel bizar idd hoeveel filmpjes derksen en genee tegenwoordig maken
Er wordt altijd actueel nieuws behandeld dus meerdere afleveringen op 1 dag kan niet.quote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Er worden meerdere uitzendingen per dag opgenomen als ik het goed heb. Daarnaast wordt het in één take opgenomen. Misschien dat het hem een half uurtje per dag kost.
Het ging toch niet weer over Sno he?quote:Op maandag 22 september 2008 10:35 schreef Blawh het volgende:
Mr. Bigstar zou ook niet verkeerd staan op zijn bingokaart.
Nee, Pranjicquote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het ging toch niet weer over Sno he?
Wat een peopteksten over Pranjic trouwens, net na 1 van zijn beste wedstrijden voor Heerenveen.quote:
Deze lijkt dan ook eerder opgenomen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat een peopteksten over Pranjic trouwens, net na 1 van zijn beste wedstrijden voor Heerenveen.
Af en toe?quote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, die Genee is ook echt een malloot af en toe.
Dan doen ze schijnbaar het onmogelijke, want Genee en Derksen hebben bij Voetbal Insite op vi.nl al meerdere keren aangegeven dat de aflevering een dag eerder was opgenomen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er wordt altijd actueel nieuws behandeld dus meerdere afleveringen op 1 dag kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |