Ik weet dat ook nooitquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef PM-girl het volgende:
De monteur is er nu. Moet je erbij gaan staan?Weet zo'n dingen nooit!
![]()
In elk geval is de motor stuk
Mijn ouders hebben een Beagle (al beweert mijn moeder nog steeds heel hard dat hij mijn hond is, tot ik echt dreig dat ik hem dan meeneem ook...). En die was echt handenvol werkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:40 schreef PM-girl het volgende:Hij doet het weer!
En het kostte maar 90 euro
![]()
De monteur had een eigen techniekje, met bewaarde spulletjes. En dat werkt!![]()
[ afbeelding ] voor de monteur!
Syrena, wij hebben een teckel. Bezint eer ge begint, maar ze zijn wel heeeeeel leuk!
Die van ons gaat mee werken.
De onze toch ook wel? Hij doet smileys na, kijk maarquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:40 schreef Troel het volgende:
De teckel van Rocka is leuk!
Erg is dat he! Succes met je verdere zoektocht!quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef moussy het volgende:
*(%#*(#%* zoek ik al 2 jaar een nieuwe winterjas, ik ben een zeikerdvind ik er 1, uitverkocht!!
![]()
quote:Gelukkig kan je weer afwassen PM!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Is het een lekker ding of eentje met bouwvakkersdecollete?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:13 schreef phluphy het volgende:
Syreen! Ik ga denk ik best mooi op tijd komen, want ik ga iets eerder weg dan oorspronkelijk de bedoeling was. Misschien ben ik er al wel tussen 20.00 en 20.30 uur!![]()
Zo, ik ben uit de kast gekomen.Ik heb een date met Syrena vanavond.
Toelichting: ze bedoelt een verkeerstunnel!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zal de bank stofzuigen
Nu kun je hopelijk wel fijn door de tunnel!
Zolang het geen rolladenetje wordt kan alles, skijt aan de ontwerpersquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:12 schreef Brighteyes het volgende:Hij doet het weer PM!
Ik heb net ook een hema-jurkje gekocht!
Het zal er vast niet zo uit zien als de ontwerper hem ooit bedacht heeft, maar hey, dan moeten ze hem maar niet in XL maken.![]()
Zo eens passen.
Ze hadden hier ook alleen nog maar XL hangen. Helaas niet meer de zwart gespikkelde, dus ik ben maar voor de blauwe gegaan. Kan ook met een zwarte legging eronder. Ik vond de effen een beetje saai.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:03 schreef Reinhilde het volgende:
Vandaag met mijn zusje bij de HEMA geweest, ze wilde ook wel zo'n jurkje want hij staat mij zooo leuk!![]()
Hadden ze alleen nog maar XL.
Ik was er 2 dagen geleden, toen hadden ze alle maten nog!![]()
He-le-maal uitverkocht. Pff. Ben wel blij dat ik 'm al gekocht had, want zelfs met m'n bolle buik nu is XL echt te groot.
op www.hema.nl en dan de folder doorbladeren. Je komt hem vanzelf tegen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef Vicky het volgende:
Oeh lekker BE, gewoon gaanJe vermaakt je ongetwijfeld prima met Sasha.
Wat voor jurkje hebben jullie het over? Ik durf niet zo goed in een jurkje, volgens mij staat mij dat voor geen meter..
ze zijn leuk!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
op www.hema.nl en dan de folder doorbladeren. Je komt hem vanzelf tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |