Gears hoef je in het geval van Chrome niet te downloaden, dat zit er al in...quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik gebruik het ook nog steeds. Dat Google Gears zal ik later eens downloaden. Ik ben benieuwd of Google Docs offline echt goed werkt. Hoe werkt Google Docs moet voetnoten enzo? Het lijkt me echt een drama namelijk, maar ik heb het nog niet geprobeerd.
Kast best kloppen als je een developement build gebruiktquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:14 schreef koemleit het volgende:
chrome draait hier trouwens stabieler dan dat chronium dat wil nog welleens crashen hier.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef Scorpie het volgende:
@ whoops; doe eens niet zo kansloos en unban me in #dig.
Jullie prive mot vechten jullie maar per PM uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef Scorpie het volgende:
@ whoops; doe eens niet zo kansloos en unban me in #dig.
Werkt bij firefox precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit is inderdaad bestwel suckend. Iemand op jouw PC kan zo al je wachtwoorden stelen.
Nicequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google Chrome Tips. Paar dingen ertussen die ik nog niet kende.
Ik gebruik dan ook geen firefox. Is het niet mogelijk een masterwachtwoord aan te maken ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Werkt bij firefox precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |