Oei. Hopelijk fixen ze dat snel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef most_wanted het volgende:
Ik zou nog maar even oppassen met het gebruik van Google Chrome.
http://milw0rm.com/exploits/6355
En hij is nog mooi ookquote:
Ieeh... Volgens mij is dit dezelfde bug die destijds ook in Safari zat, maar zeker weten doe ik dat niet...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef most_wanted het volgende:
Er zijn nog wat andere gevaarlijke bugs maar met dit kan iemand jou gewoon even een bestandje laten downloaden en dan ben je de sjaak.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Ieeh... Volgens mij is dit dezelfde bug die destijds ook in Safari zat, maar zeker weten doe ik dat niet...
quote:
Dat zou betekenen dat ze een oude versie van Webkit gebruiken?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Ieeh... Volgens mij is dit dezelfde bug die destijds ook in Safari zat, maar zeker weten doe ik dat niet...
Printscreens?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe zit het nou met font smoothing? Ik vind alle fonts maar barlelijk in vergelijking met IE, dus ben ik zeker nog niet overtuigd.
Ik kijk er niet van op. Het is een browser die nog geen week draait en ongekend populair is. Dat zorgt er wel voor dat er bijzonder veel mensen zulk soort bugs zoeken, en blijkbaar ook vindenquote:
Is wel al over gesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:12 schreef peejdorie het volgende:
Waarom kan je het niet uitschakelen dat iemand bij opties al je wachtwoorden kan bekijken?
Of kan dat wel?
Dat klopt inderdaad... In Chromium is die al geupdate (weet niet of die bug eruit is though... )quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze een oude versie van Webkit gebruiken?
Indeed...quote:
whoopsquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind die kartelige letters geen kijken...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:25 schreef JortK het volgende:
Ik vind Chrome prettiger lezen op die screenshots
Kijk hier eens:quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef roburt het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld wat dit precies inhoud?
Applicatie shortcuts - Snelkoppelingen maken naar websites welke te gebruiken zijn als snelkoppelingen voor echte applicaties.
Dit is inderdaad bestwel suckend. Iemand op jouw PC kan zo al je wachtwoorden stelen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:12 schreef peejdorie het volgende:
Waarom kan je het niet uitschakelen dat iemand bij opties al je wachtwoorden kan bekijken?
Of kan dat wel?
Niet helemaal. Firefox en IE zouden dan een normale browserinstantie starten, Chrome start dan een scherm zonder knoppen of adresbalken, waardoor je website meer op een applicatie lijkt. Minimaal verschil, maar toch wel cool...quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:08 schreef roburt het volgende:
Nou geniaal dat is dus gewoon een bookmark op je bureaublad. Dat kunnen FF en IE ook gewoon.
Lees ik hier goed dat Google je gewoon in de gaten kan houden?quote:11.1 You retain copyright and any other rights you already hold in Content which you submit, post or display on or through, the Services. By submitting, posting or displaying the content you give Google a perpetual, irrevocable, worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any Content which you submit, etc
Artikel 11 is aangepast, dit is het volledige artikel na de wijziging:quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:26 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Lees ik hier goed dat Google je gewoon in de gaten kan houden?
In dat geval raak ik dit hele Google Chrome niet aan.
quote:11. Content license from you
11.1 You retain copyright and any other rights you already hold in Content which you submit, post or display on or through, the Services.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |