En de eerste fanboy is alweer gearriveerdquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:36 schreef whoops het volgende:
Dude, kap nou eens met je gezeik man. Iedereen weet ondertussen dat jij liever bij je oude browser blijft. Prima, so be it...
Misschien moet je gezellig met Anthony1989 Chrome gaan bashen... Maar dan wel op MSN ofzo...
Wat zou er mis moeten zijn met gmail dan??quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de eerste fanboy is alweer gearriveerd![]()
Heb je al weer een stijve plassert van je Google Chrome browser die incompatible is met Gmail ?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je al weer een stijve plassert van je Google Chrome browser die incompatible is met Gmail ?
Bij mij werkte Gmail niet met Chrome. Kreeg een witte pagina met error.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat zou er mis moeten zijn met gmail dan??
Werkt gewoon goed hier..
Zeur dan ook niet zo, blijkbaar heb ik Chrome langer gebruikt dan jijquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Tief toch een end op man... Als je had opgelet had je geweten dat mijn default OS niet eens een versie voor Chrome heeft, vooralsnog gebruik ik dus gewoon Firefox...
Loop jij niet zo te muggeziften, misselijk ventje...quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet zo, blijkbaar heb ik Chrome langer gebruikt dan jij. En kom eens van die kast af.
Ik wist niet dat dit het "Steek hier de loftrompet over Chrome" topic was?quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Loop jij niet zo te muggeziften, misselijk ventje...'
Jij bent degene die al 4 topics lang loopt te zeiken, weet niet of je dat door hebt...
Dan moet je eens lezen knuppel!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij mij werkte Gmail niet met Chrome. Kreeg een witte pagina met error.
O, nu moet ik gaan lezenquote:
Je mag wel negatief zijn, maar je kunt niet negatief zijn over zaken als daar al duizend keer over is gezegd dat dat punt al opgelost isquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O, nu moet ik gaan lezen![]()
Stel je voor dat het out of the box werkt![]()
O shit, ik mag niks negatiefs zeggen over Chrome
De term "fanboy" zorgt voor een nieuwe Godwins law. You loose.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Lol, die wet kende ik nog niet... Nice one... Klopt inderdaad aardig...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
De term "fanboy" zorgt voor een nieuwe Godwins law. You loose.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
De term "fanboy" zorgt voor een nieuwe Godwins law. You loose.
Extjs blijft hangen? Bij mij laadt-ie nog altijd sneller dan met Firefox.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Nadelen: af en toe bleven pagina`s met veel JS hangen (extjs.com met samples bijvoorbeeld), uiterlijk was ook niet helemaal mijn ding.
Welke versie gebruik je? Welke samples heb je gezien? Het zou kunnen dat het een instelling was (kan het me niet echt voorstellen, maar goed), maar bij mij was het zo dat hij soms heel lang deed over de ext-all-debug.js inladen. En soms ging het ook retesnel. Snapte het niet helemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:15 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Extjs blijft hangen? Bij mij laadt-ie nog altijd sneller dan met Firefox.
JortK heeft net uitgelegd dat ik waarschijnlijk een vroege beta heb gedownload waarin dat niet gefixed was.quote:En ik zou toch maar eens kijken naar die Gmail-error bij je, want in Chrome doet Gmail gewoon keurig. Nog sneller dan in Firefox.
Voer jij al je discussies met de Enkhuizener-dooddoener-Almanak bij de hand ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:12 schreef Scorpie het volgende:Gelukkig leven we niet allemaal volgens jouw definities
![]()
Ik kan natuurlijk terugkoppen met de emo-vergelijking dat jij toch echt als eerste over nazi`s begon door Godwin`s law erbij te slepen. Maar hey, ik doe het niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voer jij al je discussies met de Enkhuizener-dooddoener-Almanak bij de hand ofzo?
Je bedoelt dezelfde realiteit waarin jij een gevoel voor humor ontwikkeld?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:45 schreef nietzman het volgende:
Die zou ik inderdaad maar lekker achter de hand houden voor het geval we nog eens een alternatieve realiteit ingezogen worden waarin dat wèl een gevatte opmerking is.
Wowquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:58 schreef most_wanted het volgende:
Ik zou nog maar even oppassen met het gebruik van Google Chrome.
http://milw0rm.com/exploits/6355
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |