Die komt niet in de Basenotes directory voor!quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:19 schreef W1ZZ het volgende:
tvp
jah was eerst ook huiverend tegenover de naamquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:49 schreef Hephaistos. het volgende:
'Intimately Beckham'![]()
Om de naam alleen al zou ik die nooit kopen.
Hoi.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gucci Envy.
Eigenlijk zouden ze in die smiley aan elkaar moeten ruiken en dan verliefd wordenquote:
Die hebben wij thuis in de WC als verfrisser staan. Wat een walgelijke lucht is dat zeg. Heb tijd lang "Polo Explorer" gehad, maar morgen weer een nieuwe fles halen. Armani City Glam vond ik wel ok ruiken.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die hebben wij thuis in de WC als verfrisser staan. Wat een walgelijke lucht is dat zeg. Heb tijd lang "Polo Explorer" gehad, maar morgen weer een nieuwe fles halen. Armani City Glam vond ik wel ok ruiken.
Zit nog maar een 1/4 in, dus dat ga ik niet verkopen ofzoquote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
We kunnen ook een bottle split doen.
OT: Bulgari PH
Ik wil je wel een bus Brise Air refreshener opsturen?quote:Op maandag 15 september 2008 17:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zit nog maar een 1/4 in, dus dat ga ik niet verkopen ofzo.
die is zo lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:48 schreef Murloc het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand ervaring met Boss XY trouwens?
Ben wel benieuwd.
Ik ben dol op vintage-geuren...quote:Farouche by Nina Ricci for Women
Year Introduced: 1974
Scent Type: Floral-Aldehyde
Top Notes: Bergamot, mandarin, galbanum, aldehydes, peach
Heart Notes: Rose, jasmine, honeysuckle, clary sage, cardamon, genista flowers, iris, carnation, geranium, lily of the valley, lily
Base Notes: Oakmoss, sandalwood, amber, vetiver, musk
"Farouche is an aldehydic floral bouquet from Nina Ricci. Citrus fruit top notes combine with the greenness of galbanum for a crisp opening sequence of aromas, dissolving into an ethereal floral heart. Soft sandalwood and soothing oakmoss lend a woody backdrop, like an autumn walk through the Black Forest.
Softly tenacious, Farouche is a feminine fragrance that is easy to wear from day to evening for a variety of occasions."
Onzin, is mijn derde keer en heb de atomizer nodig.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef W1ZZ het volgende:
Voor iemand die 't een saaie geur vindt draag je 'm verdacht vaak Stereo!
Vandaag Creed Silver Mountain Water
[ afbeelding ]
Over 't algemeen is eBay de beste online spot voor geuren. Kijk bij sommige merken (lees: Creed) wel uit voor fakes.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Is er geen goede webwinkel waar je geuren kunt kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |