quote:
Ik betrap mezelf er ook vaak op alleen doe ik niet de stop erin.quote:
Ik had het hier alleen over m'n huisgenoot, niet over meervoud dus. Hij plast inderdaad zittend, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Doe ik ook vaak![]()
Maar hoezo, voor de verandering staand plassen? Pissen jullie zittend?
Ja, domme teef. Ik voel toch gewoon waar de stop zit en die zat erin, en na een paar uurtjes slaap wil ik mezelf niet gelijk terroriseren met vol licht.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:51 schreef Misstique het volgende:
Dus je huisgenoot doet eerst de stop in de wasbak en pist em dan vol? Right..
En dan ga jij je toevallig in het donker wassen en weet je blindelings dat de stop al in de wasbak zit? Right..
Go fool someone else..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, domme teef. Ik voel toch gewoon waar de stop zit en die zat erin, en na een paar uurtjes slaap wil ik mezelf niet gelijk terroriseren met vol licht.
Of zn huisgenoot is een huisgenotEquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Doe ik ook vaak![]()
Maar hoezo, voor de verandering staand plassen? Pissen jullie zittend?
Ik zette eerst de kraan aan om het temperatuur te laten komen. Toen vond ik met mijn hand de stop al in de wasbak zitten dus veronderstelde ik dat dat het water was wat net uit de kraan kwam.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan voel je toch dat er een waterige substantie in de wasbak zit, of voel je alleen waar de stop hoort te zitten en voel je die niet dan zit ie sowieso in de wasbak?????
Hij heeft toch water nodig om zich te wassen of was jij je met tuinaarde?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dan voel je toch dat er een waterige substantie in de wasbak zit, of voel je alleen waar de stop hoort te zitten en voel je die niet dan zit ie sowieso in de wasbak?????
En dan voel je niet dat de bak al vol zit met pis?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ja, domme teef. Ik voel toch gewoon waar de stop zit en die zat erin, en na een paar uurtjes slaap wil ik mezelf niet gelijk terroriseren met vol licht.
Dat was dus helemaal geen warm water, de pis was gewoon nog lekker warmquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik zette eerst de kraan aan om het temperatuur te laten komen. Toen vond ik met mijn hand de stop al in de wasbak zitten dus veronderstelde ik dat dat het water was wat net uit de kraan kwam.
ik hoop dat jij jezelf wel snapt...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hij heeft toch water nodig om zich te wassen of was jij je met tuinaarde?
Lees die post daarna eens, kortzichtige incapabele grafmod.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan voel je niet dat de bak al vol zit met pis?.
Sorry dat ik niet elke minuut F5, knul.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lees die post daarna eens, kortzichtige incapabele, grafmod.
Precies, maar hij denkt een stoer verhaal te hebben op een forum.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:51 schreef Misstique het volgende:
Dus je huisgenoot doet eerst de stop in de wasbak en pist em dan vol? Right..
En dan ga jij je toevallig in het donker wassen en weet je blindelings dat de stop al in de wasbak zit? Right..
Go fool someone else..
Thank you Captain Obvious.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef Dennehy het volgende:
Volgensmij zuig je dit uit je duim.
Met zo'n gemiddeld postaantal heb je toch niks anders te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet elke minuut F5, knul..
Je verhaal wordt er overigens niet geloofwaardiger op door te gaan schelden, sterker nog, het getuigt alleen maar van je onvermogen op een normale wijze iemand aan te spreken.
En zo niet dan is het een pis nicht geworden.quote:
In het midden oosten hebben ze geen wasbakken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:38 schreef MuRKie het volgende:
pissen in de wasbak? WTF, uit welke middenoosten land komen jullie?
Dus omdat ik je verhaal in twijfel trek, ben ik een incapabele mod? Geweldige redenatie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Met zo'n gemiddeld postaantal heb je toch niks anders te doen.
Oh en omdat ik ga schelden zal m'n topic in ene verzonnen zijn? Incapabele mods als jij hoef ik niet op een normale manier aan te spreken, al helemaal niet wanneer ik word verdacht van het maken van een vals topic.
Begrijpend lezen heb je ook al moeite mee, voordat dit topic geopend was, was je dat al.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus omdat ik je verhaal in twijfel trek, ben ik een incapabele mod? Geweldige redenatie..
Hmm, opvallend dat je me dat moet melden op het moment dat ik te kennen geef geen zak van je verhaal te geloven. Er spreekt enige rancune uit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Begrijpend lezen heb je ook al moeite mee, voordat dit topic geopend was, was je dat al.
Haha ja en dat wijf heel de tijd maar doorlullenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Doet me denken aan Scary movie 4. Waard at meisje die vrouw gaat wassen (weet ff niet meer uit welke film dat origineel komt, (the ring2?)) Maar iig, dan dept dat meisje het washandje in het pisbakje van die vrouw, en dan wordt die vrouw daarmee gewssen..
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Doet me denken aan Scary movie 4. Waard at meisje die vrouw gaat wassen (weet ff niet meer uit welke film dat origineel komt, (the ring2?)) Maar iig, dan dept dat meisje het washandje in het pisbakje van die vrouw, en dan wordt die vrouw daarmee gewssen..
quote:Als TS toevallig op dat moment door een kwal was gebeten had ie er nu wel minder last van.
Beter gewoon midden op zn bed, en als je klaar bent, aars afvegen aan zn kussen, kussen omdraaien en de deken mooi over t bed leggenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter draai je een goede drol onder zijn kussen.
Shit ik wist niet wat het was en ben gaan zoekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooie Cleveland steamer als ie slaapt.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:06 schreef navigator het volgende:
[..]
Shit ik wist niet wat het was en ben gaan zoeken![]()
Stond trouwens ook een linkje op die pagina naar ´chili dog´, wat een wereld leven we eigenlijk
Die ken ik dan weer wel, dat is bet geilquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vergeet aub de altijd hilarische 'dirty sanchez' niet!!!
En onder de douchequote:Op zaterdag 6 september 2008 08:14 schreef zarGon het volgende:
Er zijn mensen die plassen in een wasbak? Srsly?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:56 schreef Damzkieee het volgende:
Pissen onder de douche is nog tot daaraan toe, maar in de wasbak
Lijkt me dronken nog lastiger dan in/over de WC... vooral qua hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |