Dat zei die vriend dus ook tegen mequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef deepart het volgende:
Politie doet daar normaal gesproken helemaal niks mee. De andere partij kan zelf gewoon het nummer laten blokkeren bij de provider. Dus dikke bullshit
dussuh, je belt met afgeschermd nummer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:26 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Bedoelde dus dat het me niks kon verbazen dat dit diegene is die ik steeds belde.
Het gaat er nu gewoon om dat ik bijna zeker weet dat ik gepownd ben, en wat anderen hier op KLB posten is ongeveer op het niveau van deze topic. En ja, ik geef wel degelijk om mijn reputatie, want als ik zeker had geweten dat ik fout zat, of iets ergs heb gedaan had ik het niet eens op Fok! geplaatst. Ik vond dit gewoon grappig en confused tegelijk, dat ik het wilde posten. Nou en? Mijn nummer is trouwens helemaal niet afgeschermd zie ik net.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
dussuh, je belt met afgeschermd nummer?
das sowieso al lafjes!
verder: WAAROM vertel je zoiets op fok? Geef je dan helemaal niets om je reputatie?
1 JA je bent vreselijk gepowndquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Het gaat er nu gewoon om dat ik bijna zeker weet dat ik gepownd ben, en wat anderen hier op KLB posten is ongeveer op het niveau van deze topic. En ja, ik geef wel degelijk om mijn reputatie, want als ik zeker had geweten dat ik fout zat, of iets ergs heb gedaan had ik het niet eens op Fok! geplaatst. Ik vond dit gewoon grappig en confused tegelijk, dat ik het wilde posten. Nou en? Mijn nummer is trouwens helemaal niet afgeschermd zie ik net.
Dan kan het nooit de politie geweest zijnquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Toch blijf ik met twijvels zitten en juich ik niet te vroeg, 't was heel formeel, (...)
Met jou op Fok! zijn ze blij zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
Haha, kuttopic van een kutnewbie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |