Ten allereerste zal ik het verhaal maar even vertellen:
Net belt de politie mij net op vanaf school en wel om de volgende redenen: Ik stalk iemand via de telefoon. Mijn broer was tot het briljante idee gekomen om mijn Telefoon te lenen, omdat zijn Iphone niet werkt. Waar ie al met zijn klauwen vanaf moet blijven dus. Vervolgens zet ie er een paar nummers in, oa een persoon uit Breda. Ik kreeg mijn telefoon terug, en wilde per-se weten van wie dat ene nummer nou was. Nu had ik dus loze smsjes gestuurd (ala, niveau @ Fok!), en heb ik dit nummer in bezopen toestand een keer gebeld tijdens een feestje, dikke lol dus. Mijn broer had me nog gewaarschuwd hun op te bellen 2 dagen terug, omdat ze anders de wouten zouden bellen wegens stalking. (Wat eigenlijk al raar is als je vandaag pas gebeld wordt). Dus ik zit lekker op school te werken aan een riante opdracht, telefoon..
Het gesprek ging als volgt:
*TS neemt op*
Wouten: ''Met wie spreek ik?'' (

)
(Zeggen we geen goedenmiddag of ''halo met Politie *plaats* ofzo?

)
''Mompelt helemaal in twijvel of ik nu zal liegen over mijn naam of gewoon de waarheid moet zeggen''
''Met *Klaas muis <--Anoniem voor Fok!

''
''We hebben klachten dat je steeds belt naar 1 bepaald nummer..''
''Heeft u tijd om naar het bureau te komen?'' (Dit klopt al niet, omdat ik nu gewoon mijn verhaal per telefoon kan doen, en er wordt gezegd dat ze hoopt dat het met een sisser af gaat lopen. Met andere woorden: ik ben mischien gepownd als ik ze nu opbel, en een leuk ''Kijk-hem-in-de-zeik-genomen-liedje te horen zal krijgen.
Afijn, dit gesprek loopt vrij formeel en overtuigend verder (ze moeten wel een hele goede acteur hebben ingehuurd willen ze het zo kunnen brengen op deze manier) Maar dat terzijde. iig zitten er een hoop gaten in dit verhaal, en vermoed dan ook dat dit hartstikke nep is. Ze zouden nog van zich laten horen zeiden ze verder. Mijn telefoon staat uit, dus op huistelefoon hoor ik ze vanavond wel.
Daarna heb ik datzelfde nummer dus opgebeld die ik ''gestalkt'' heb, en kreeg ik inderdaad die vriend van mijn Broer aan de lijn. Ik helemaal uitleggen dat er gebeld is, ..weet hij godverdomme van niets!

Hij zou het na gaan vragen aan z'n vriendin (die dit dus allemaal gefaked heeft mischien).
Samenvatting:
- TS is mischien keihard gepownd.
- TS Heeft hoogwaarschijnlijk tijd verspild aan onzin.