Bron: http://gerard41.hyves.nl/blog/15553727/Het_nieuwe_seizoen/ePaB/quote:Op mijn dooie akkertje naar de studio gereden, alwaar ik als een blinde in de kijkshop rondliep als een kip zonder kop die eruit zag alsof er net een tram was gereden over het houten been van zijn onzichtbare vriend.
Is ook geweldigquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh Dublin lijkt me echt geweldig!Ik hou van GB.
Dublin is Ierland. Geen GB.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh Dublin lijkt me echt geweldig!Ik hou van GB.
De zendercoördinator maakt meer kapot dan je lief is, klinkt ook mooi als nieuw protest topic titelquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
NPS maakt.... meer kapot dan je lief is?
Ohh, Michiel, NPSmaakt naar meer, scherp!
Alsof het helptquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De zendercoördinator maakt meer kapot dan je lief is, klinkt ook mooi als nieuw protest topic titel
Nieuwe hits en kneiters van 3FM.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik schreeuwde heel hard WRJAAAAAAAAAAA toen ik de eerste toon hoorde van KC, maar wat was daarmee want ik hoorde niet wat ze zeiden.![]()
![]()
Weet je echt niet hoe dat zitquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoort Ierland niet bij GB?
Ik leer ook elke dag iets nieuws.
Noord-Ierland wel, maar de Ierse Republiek nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook niet waar dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Noord-Ierland wel, maar de Ierse Republiek niet.
Alleen Noord-Ierland hoort bij GB. Willem III (koning van Engeland en Stadhouder van de Nederlanden - ingewikkeld hè?) heeft Ierland wel veroverd, maar het hoort er al een tijdje niet meer bij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tell me howquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof het helpt
Je zal toch echt met iets beters moeten komen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |