De zendercoördinator maakt meer kapot dan je lief is, klinkt ook mooi als nieuw protest topic titelquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
NPS maakt.... meer kapot dan je lief is?
Ohh, Michiel, NPSmaakt naar meer, scherp!
Alsof het helptquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De zendercoördinator maakt meer kapot dan je lief is, klinkt ook mooi als nieuw protest topic titel
Nieuwe hits en kneiters van 3FM.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Ik schreeuwde heel hard WRJAAAAAAAAAAA toen ik de eerste toon hoorde van KC, maar wat was daarmee want ik hoorde niet wat ze zeiden.![]()
![]()
Weet je echt niet hoe dat zitquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoort Ierland niet bij GB?
Ik leer ook elke dag iets nieuws.
Noord-Ierland wel, maar de Ierse Republiek nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ook niet waar dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Noord-Ierland wel, maar de Ierse Republiek niet.
Alleen Noord-Ierland hoort bij GB. Willem III (koning van Engeland en Stadhouder van de Nederlanden - ingewikkeld hè?) heeft Ierland wel veroverd, maar het hoort er al een tijdje niet meer bij.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tell me howquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof het helpt
Je zal toch echt met iets beters moeten komen hoor
Ik ga er niet eens moeite voor doenquote:
Ja nou ja, ik dacht dat Ierland bij het Groot-Brittannie hoorde, maar was dus in de war met Noord-Ierland (ik wist ergens wel dat Ierland er niet bij hoorde), en dat van het VK wist ik uberhaupt niet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je echt niet hoe dat zit
Engeland/Wales/Schotland = Groot Brittannië
Engeland/Wales/Schotland/Noord-Ierland = Verenigd Koninkrijk (=land)
Ierland = apart land
Je moet eens weten wat er allemaal niet verteld wordt tijdens de geschiedenislessen op school. Wordt het allemaal veel te ingewikkeld van. Vooral op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
Waarom weet niemand hier het verschil tussen het UK en GB?![]()
Een gedeelte van m'n geheugen staat al in de vakantiestandquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
Nu wel!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:29 schreef Piles het volgende:
Nou, dan bekijken jullie het allemaal wel behoorlijk meer ingewikkeld dan wij hier. Het is simpel:quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet waar dus
Dan is het het Verenigd Koninkrijk
I stand corrected. Ik had mijn kop even ergens anders. Mijn excuses. Je hebt natuurlijk gelijk. Great Britain en United Kingdom zijn idd niet hetzelfde. Tjonge, tijd voor een rode stier denk ik, anders gaat het echt niet goed komen met mij....quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:36 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Nou, dan bekijken jullie het allemaal wel behoorlijk meer ingewikkeld dan wij hier. Het is simpel:
Engeland/Wales/Schotland/Noord Ierland = Great Britain.
Zuid Ierland = Repubic Of Ireland.
Klaar. Andere opties zijn er niet.
Ik heb nergens last van!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de webcam heeft er niet echt zin in vanavond... valt steeds weg om opnieuw te gaan bufferen...
Ligt toch echt aan jou, hier geen probleemquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de webcam heeft er niet echt zin in vanavond... valt steeds weg om opnieuw te gaan bufferen...
Ik kreeg net een foutmelding van de pagina zelf, maar verder helemaal geen last van bufferen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Graag!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Ze zijn zo blij met die kazoo, kunnen ze Plork en de Aannemers niet een keer uitnodigen bij EW?
Geen probleem hierquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Heb er even een alternatieve stream bij gepakt (via XS4ALL), maar ook die buffert af en toe nog...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kreeg net een foutmelding van de pagina zelf, maar verder helemaal geen last van bufferen.
Harm Edens jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Tof ! dat is die gast van Dit Was het NIeuws. Jan Harm ofzo. Lachen nicht gast is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |