Ik niet, kom anders hier heenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een bromvlieg op m'n kamer, maar geen vliegenmepper
Slipper dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een bromvlieg op m'n kamer, maar geen vliegenmepper
Wie weet....quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik niet, kom anders hier heen
Sjansjan, ze ging slapen!!quote:
Nou enquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:52 schreef Samzz het volgende:
- Goh, wat heb je mooie blauwe ogen
Ze zijn groen...
Ik moest er gewoon om lachenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou en
Nog steeds ben je sexy
quote:
Volgens mij was het niet zo'n goed idee om te vertellen dat je geen vriend meer hebtquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:58 schreef Samzz het volgende:
En dat is een goed moment om te gaan slapen
David doet dat altijd. Vriend of geen vriendquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zo'n goed idee om te vertellen dat je geen vriend meer hebt
Klopt. Maar ik bedoel het meestal niet letterlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
David doet dat altijd. Vriend of geen vriend
Weltrustenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Samzz het volgende:
Ja! Nu ga ik dus echt naar bed. Voor de derde keer al...
Slaap lekker, dame en heren
En nu wel, wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedoel het meestal niet letterlijk
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:02 schreef Samzz het volgende:
Ja! Nu ga ik dus echt naar bed. Voor de derde keer al...
Slaap lekker, dame en heren
Duhuh... anders stond er geen vraagteken achter hequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik daar echt op antwoorden?
Mogguh!quote:
Welk team voetbal je dan? Volgens mij al de 3e/4e keer dat ik t vraagquote:Op zondag 7 september 2008 09:15 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
* Oldenzaal is verkouden, moet zijn kamer opruimen, dan voetballen, dan gelijk door naar werk.
Tot vanavond
Ikkequote:
Nee!quote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog mensen die volgende week naar Schijndel gaan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met jou tochquote:Op zondag 7 september 2008 15:50 schreef Samzz het volgende:
Zijn er nog mensen die volgende week naar Schijndel gaan?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |