Hm. Dan vind ik je nog wel lief hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik durf niet te meeten
Want dan komen jullie er achter dat ik een 41 jarige huisvrouw ben met overgewicht en een bad taste in clothes...
whahahahahahaquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik durf niet te meeten
Want dan komen jullie er achter dat ik een 41 jarige huisvrouw ben met overgewicht en een bad taste in clothes...
Jeej!quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm. Dan vind ik je nog wel lief hoor
quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik durf niet te meeten
Stiekem heb ik dat met zowel Brabant als Twentequote:Op vrijdag 5 september 2008 23:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als ik Twente weer binnen kom heb ik altijd weer het gevoel dat ik thuis kom.![]()
Wat is het toch heerlijk om hier te wonen.![]()
Oldenzaal! Wat is jouw real life name?quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Gooh!!
Ik ben ook weer terug!![]()
Ruler..... 3 keer raden wat ik gedaan heb
Johannes Tietulair von Gemeringenquote:Op zaterdag 6 september 2008 09:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oldenzaal! Wat is jouw real life name?
bierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierquote:
Nog 10 minutenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbier
bierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbierbier
Ook niet met mij ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik durf niet te meeten
Oeh!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je San pijn doet, maak ik je af
Edit: Lichamelijk of Geestelijk
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:26 schreef Samzz het volgende:
Whooaaaaa ik heb gewoon zo'n verdomd goede stagebeoordeling! Sjalalala
Ik ga ook zó nog een keer terug! Whoehoehoe!quote:
Ja, daar heb je een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat houdt niet in dat ik niet langs kan komen
I knowquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |