ook niks veranderd jij hequote:Op woensdag 3 december 2008 11:33 schreef The6thgate het volgende:
Over Chouffe gesproken...was er nooit zo gek op, maar vorige weer een chouffe n ice gehad (zoiets iig). Die vond ik ook goed te drinken. (kan wel zijn dat de 4 biertjes daarvoor mn mening iets vertroebelde hehe)
Bij North End in Leiden schenken ze ut in ieder geval..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef FleshWound het volgende:
Valt Old Speckled Hen ergens in omgeving Den Haag te krijgen?
Die hadden ze daar niet. Het bleef bij een affligem blond, maredsous 10, kwak en karmeliet. Can't help itquote:Op woensdag 3 december 2008 18:22 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
ook niks veranderd jij he
zeker eerst 4 rochefort 10 gedronken
Kon niet doorgaan vanwege drukte voor de studiequote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had ze door mijn slijter speciaal op de bestellijst laten zetten.
Vorig jaar ook al menig vrundje verorberd..
De eerste 6-packs benne momenteel alweer in huis..
Mooi toch, kun je gelijk het statiegeld verzilverenquote:Op maandag 8 december 2008 17:15 schreef The6thgate het volgende:
Vervelend als er speciaalbierwinkels in je stad zitten. Zit nu met 30 lege flesjes
3 euro, ofzo? jeej!quote:Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Mooi toch, kun je gelijk het statiegeld verzilveren![]()
Iets met wie het kleine niet eertquote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
3 euro, ofzo? jeej!
ik heb dat ook.4 volle boodschappentassen!
Meer dat 10 min fietsen met die flesjes zo vervelend isquote:Op maandag 8 december 2008 17:22 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Mooi toch, kun je gelijk het statiegeld verzilveren![]()
Gewoon per krat alles halen. Scheelt zoveel werkquote:Op maandag 8 december 2008 21:04 schreef borisz het volgende:
Flessen met een goed formaat gaan netjes bij de AH naar binnen![]()
De overige flessen gaan in de flessenbak
Niet altijd maar meestal wel.
per krat, zegt ie...quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Chielus het volgende:
[..]
Gewoon per krat alles halen. Scheelt zoveel werk
Mijn favoeriet deze week was de Abbaye de Rocs Brune. Erg vol van smaak past goed bij dit weer. En met 9 % heb je al snel een leuke avond en een pittige ochtend
Dat wil best zonder overdreven brakheid hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens een hele avond Hoegaarden drinken.
In België op vakantie gaan helpt dan een stukquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag de Postel Tripel op. Dát is lekker bier zeg
Ja ik had er nog nooit van gehoord en zag het gisteren op de kaart staan. Dus gelijk maar even geprobeerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef ursel het volgende:
[..]Kwam er ooit eens per ongeluk langs en had gegeten bij een restaurantje daar tegenover. Via restaurantje nog een paar mee kunnen kapen..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |