ja johquote:
het is mijn eerste week, ik doe nog alsof ik leuk ben en aandacht heb enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrij erg zelfs
Ik zou ook niet zijn gebleven
Nee, nee, nee, nee, nee en misschien. En dan nog neequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de draaimolen
En de botsauto's, na een grote zak snoep, suikerspin, milkshake en oliebollen natuurlijk. En dan nog in de mini achtbaan
Ze beginnen al goed met het maken van roosters dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:17 schreef Muck het volgende:
het is mijn eerste week, ik doe nog alsof ik leuk ben en aandacht heb enzo
Ik vergat nog het er alles weer uit kotsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee en misschien. En dan nog nee.
rooster voor volgende week is een stuk beter geregeld hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze beginnen al goed met het maken van roosters dus
das waar...quote:In je eerste week valt het vaak wel iets makkelijker te doen, dan moet je een boel mensen nog leren kennen. Dat houdt je vaak wel bezig
indahquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, waarom is Fok ingelogd via Chrome??
Of had ik dat gisteren dan al gedaan?
Have funquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:23 schreef Ladylike het volgende:
nog even naar de wc en dan zet ik de telefoon uitweekend
Dank je wel, denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef Muck het volgende:
je gaat zelf op de kermis staan? zó gek zie je er nou toch ook niet uit?
Dat ga je wel, alleen weet je dat nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je wel, denk ik.
Als je hier bent moét je de kermis over, kinderen worden totaal gehersenspoelt. Ik ga dus wel de kermis over, maar zelf nergens in.
Dat zéker niet, kotsenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vergat nog het er alles weer uit kotsen
Bizar kleine kans dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je wel, alleen weet je dat nog niet
Fijn weekendquote:
Gratis van JavaScript Fok.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zéker niet, kotsen.
Ik deed verdomme niks geks met mijn pc (nou ja, dit topic aanklikken) en ik had een blauw scherm
.
Juist, en die oliebol zit in jou te wachten tot ie er weer uit mag hequote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Bizar kleine kans dat dat gaat gebeuren. Heb er zelf iig geen geld voor over... Geef mij in plaats van een of ander ritje dan maar een oliebol.
Martquote:
bestquote:Hoe is't nou?![]()
Minder verkouden, alquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart
[..]
bestbeetje verkouden alleen
en met jou dan?
Dat valt nog te bezienquote:
Blijf dan lekker in je eigen land,quote:
Ik heb al een preek aan de Apple Supportlijn gedaan, ik denk het niet.quote:
Naar Chipmunkquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al een preek aan de Apple Supportlijn gedaan, ik denk het niet.
is de helpdesk van Apple oook zo mooi ontworpen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al een preek aan de Apple Supportlijn gedaan, ik denk het niet.
Ik heb wel een mooie tien minuten feedback ingesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
is de helpdesk van Apple oook zo mooi ontworpen ?
je hebt een paar hoofdstukken van de bijbel ingesprokenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel een mooie tien minuten feedback ingesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |