Ja, en als je dan zegt dat ze onzin praat mag dat niet want dan beledig je haarquote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik word zo boos van deze vrouw. Echt woest. Kutgelovigen met hun doordringen van eigen mening en denken dat ze hiv kunnen genezen. Die homo (met alle respect) heeft gelijk!
En of hij eerlijk durft te zijn. Of hij heeft nooit HIV gehad en dient als propagandemiddel voor zijn vrouw, dat sluit ik niet eens uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
Op zich wel spannend dat ie over een paar weken terug komt met de uitslag. Kijken of ie dat echt doet.
Jepsquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
Op zich wel spannend dat ie over een paar weken terug komt met de uitslag. Kijken of ie dat echt doet.
Dat maakt haar boodschap er niet interessanter op; ze zou wel een goede studieloopbaanbegeleider zijn, gok ikquote:
Hopelijk neemt ie die arts mee. Maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En of hij eerlijk durft te zijn. Of hij heeft nooit HIV gehad en dient als propagandemiddel voor zijn vrouw, dat sluit ik niet eens uit.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef TheArt het volgende:
Oei, wat ziet die kop van Knevel er zuur uit
Dat kan ook nog!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En of hij eerlijk durft te zijn. Of hij heeft nooit HIV gehad en dient als propagandemiddel voor zijn vrouw, dat sluit ik niet eens uit.
Mwah, totaal niet boeiende gasten eigenlijk. K&vdB doen het niet onaardig.quote:
Niemand geloofde toch dat K&vdB een ander geluid zouden laten horen? Hierbij is het ongelijk bewezen. De vragen die gesteld worden en het uitnodigen van gasten is wezenlijk anders dan bij bijvoorbeeld P&W.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Jammer dat het toch weer eindigt met de Kerk.
maar op een of andere manier weten ze meer de hele tafel erbij te betrekken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef cultheld het volgende:
En toch kijk ik liever naar Pauw en Witteman.
Inderdaad, wat ik hierboven ook zeg: ze nodigen weldegelijk andere gasten uit dan P&W en bewijzen daarmee overduidelijk een ander geluid te laten horen. Waardoor een pluriformer beeld ontstaat in vergelijking met het standaard Vara-avondje DWDD-Nova-P&W.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Toad het volgende:
Maar Lont is erg vervelend.
@marcodej: beter dan de gemiddelde gast van P&W, die we al elke week op tv zien.
ja, het is de eo. logisch dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Jammer dat het toch weer eindigt met de Kerk.
Dat valt me bij hun ook altijd op: ze betrekken de hele tafel er meer bij en kappen onderlinge gesprekken tussen de gasten minder snel af dan P&W.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef evert het volgende:
maar op een of andere manier weten ze meer de hele tafel erbij te betrekken.
Ik vind Kaandorp al jaren leuk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Laatst Zo gezien in Carré, en het viel me mee, ze was echt leuk.
Dat heeft haar man al van die ex-prostituee gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Die zwarte doos gun ik een HIV infectie
Mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft haar man al van die ex-prostituee gekregen.
Zieke geest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Die zwarte doos gun ik een HIV infectie
Nee zij heeft een zieke geest.quote:
Ja Yomanda weet niet wat ze met al die rolstoelen moet doen die achterblijven in de zaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
En ja, genezingen gebeuren echt. Noem het placebo, noem het een wonder, maar het gebeurt. Ik kan het weten.
Neemt niet weg dat ik geen fan ben van Lont en haar healings.
Zij gunt niemand AIDS, jij wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zij heeft een zieke geest.
Gelijke munt heet dat.
Ze beweert het te kunnen genezen, schijnhoop.quote:
Sexual Healing Golfertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef golfer het volgende:
Kan je mensen ook van hun geloof genezen bij zo'n healing?
Niet geloven in de Paus, ik vind het knap.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou is zij protestant en gelooft ze dus niet in de Paus, maar verder heb je wel gelijk.
Leuk dat je haar het noemtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet geloven in de Paus, ik vind het knap.
Ik heb het al zo vaak verteld op FOK!, en ik ben er al zo vaak belachelijk mee gemaakt, dus ik ga niet in detail treden. Maar ik heb zelf wonderbaarlijke genezingen bij mensen meegemaakt, die dus ECHT genezen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |