Vast prima.quote:Op zondag 7 september 2008 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, hoe zal het met Lieskje gaan?Nooit meer iets over gehoord.
yupquote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben Roel en Dido nog trouwens?
Die zijn inmiddels toch getrouwd? Kan me in ieder geval een verloving herinneren.quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
"trouwens"?quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben ze nog, dat betekent of ze nog verkering hebben in ouwemensentaalquote:
Dan ga ik niet kijken.quote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef soylent het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon herhalingen moeten doen van oude BB's.
Een herhaling van BB3 zou ik wel gaan kijkenquote:Op maandag 8 september 2008 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ga ik niet kijken.
BB-1 was natuurlijk uniek. Maar er gebeurde geen flikker.
Nee Huub, kijk eens naar de kijkcijfers van CBML. Daar zitten we op te wachten..quote:Op zondag 7 september 2008 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Lieke voor de link van rtl4 MDW.
Een BB ?
dgk-Huub dacht dat de kijkers daar niet meer op zitten te wachten na 20 maanden DGK..
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 13:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Big Brother heeft nog nooit de juiste winnaar gehad, degene die het programma heeft gedragen en gemaakt tot een succes wint nooit..
BB1 Ruud
BB2 --> terecht gewonnen door BIanca
BB3 geen idee maar cker niet dat meisje dat won
BB4 Mustapha
BB5 Roeland,Tanja, Menno DIDO !!!!!!!
BB6 Monique--->, Tijn, E-10
de winnaar was telekens de leukerd van de groep, of de meest normale of de underdog
En zeer goed ingelichte kringen op VOL melden ook dat Tijn en Monique nog gewoon bij elkaar zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 16:17 schreef dgklieke het volgende:
[..]
volgens google zijn ze nog steeds bij elkaar
Nee daar ben je niet de enige in. Ik vond BB2 ook het leukst! Robin.quote:Op maandag 8 september 2008 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alle edities intensief gevolgd. Mar toch zegen veel namen me niks meer.
Ben ik trouwens de enige die BB-2 het leukst vond ? Kwam ook door de live streams. Vooral 's nachts waren die geweldig als ze gezopen hadden.
idd, helemaal als je dit triest gebeuren zietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |