abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 13:39:45 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61472517
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Gummibeer79 het volgende:

[..]

Je slaat in de commentaren volledige de plank mis.
Natuurlijk, de uitspraken van Henkway.... deze bevestigen inderdaad het stereotype.
Velen gaan niet 'vrouwen-shoppen" gelukkig.
Ik kan je melden dat het verhaal van de 'onderdanige aziatische vrouw' niet reëel is.
Mijn echtgenote is namelijk zo assertief als de pest, grote bek, maar wel klein hartje.
Ook kan ik je een voorbeeld geven van een voormalige nederlandse partner waar je met geen mogelijkheid een eigen mening uit kon krijgen (FRUSTREREND!)

Dat iemand uit Azië schelden, uit je slof schieten, en je zelfcontrole verliezen, zien als gezichtsverlies zal wellicht hebben bijgedragen bij het ontstaan van de stereotyperingen.

Nederlanders (m/v) worden in het buitenland vaak als lomp ervaren (wat wij overigens 'direct' noemen).
In veel landen zou een dergelijk gedrag tot onherroepelijk gezichtsverlies leiden, waarmee het dus te vermijden gedrag is.

En om lomp gedrag nou 'te veel mans' te noemen is daarmee eerder een kwestie van wel of niet zelfcontrole kunnen houden, niet zozeer het kunnen staan van je mannetje.
Ik heb het in deze post ook specifiek over Henkway, zoals je kunt lezen.
The End Times are wild
  maandag 8 september 2008 @ 13:41:58 #52
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61472569
Ik stel trouwens voor om de discussie hier Vooroordelen buitenlandse partner voor te zetten, aangezien deze topics flinke doublures aan het krijgen zijn. Zo houden we het ook nog een beetje overzichtelijk.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61473049
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef LXIV het volgende:

Door jouw minachtende houding jegens vrouwen, die je ook al eerder in dit topic hebt laten zien, bedanken de Nederlandse vrouwen voor je. Daar kan ik wel inkomen. En dan maar een braaf "vrouwtje" uit het buitenland gehaald.
Nou, ik hou niet van op jacht gaan, geen tijd voor, en datingbureaus zinloos, en kwam er tijdens vakanties hele leuke tegen.
Nederlandse vrouwen zijn mij te geemancipeerd op de momenten dat het hen goed uikomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')