Veroniskinski komt naar je toe deze zomer.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:22 schreef Herald het volgende:
waarom in godsnaam Aziatische vrouwen? China heeft er al zo weinig
Er zal toch zat leuk spul te vinden in Oost-Europa?
Laten we beginnen met een VW-busje vol.quote:
Ik zie bij mij alleen maar een Visa Card bannerquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:51 schreef Viajero het volgende:
Als die Serven nou gewoon onderaan deze pagina kijken:
Sexy Baltic Lady
Anna - pretty young Russian woman from Saint Petersburg, Russia
www.Single-Baltic-Lady.com
Mooie Vrouwen Uit Rusland
Bloedmooi Vrouwen Verwachten U. Over 340000 Leden. Word Gratis Lid!
www.RussianEuro.com
quote:Voor meisjes zouden slechts grote auto's en kredietkaarten belangrijk zijn. Mannen zouden alleen een "machine voor het koken en baren" willen.
Ik denk dat dat na de burger oorlog no done is.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:52 schreef Adelante het volgende:
Kunnen ze niet gewoon weer Bosnische of andere Slavische vrouwen neuken? Sarajevo is een klein overschot dacht ik zo.
Dan heb je waarschijnlijk geen visa kaart gebruikt op je computer. Zodra je die een keer gebruikt weet de spyware dit en krijg je die andere links te zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie bij mij alleen maar een Visa Card banner![]()
![]()
moet je een visum voor haar regelen en een vliegticket kopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
Zou je postorderbruidjes ook 2 weken op proef kunnen krijgen eigenlijk?![]()
Tijd voor een Fuck! Fok! inkoopaktie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:58 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt wel belangstelling heeft voor 3 stuks
Moet je eens naar Thailand gaan , willen zo met je mee hoor, voor drie maandjes.quote:Op zondag 7 september 2008 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tijd voor een Fuck! Fok! inkoopaktie!
surequote:Op zondag 7 september 2008 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Ervaring henkway?
Mag ik hier even over mijn nek gaan?quote:Op zondag 7 september 2008 10:50 schreef henkway het volgende:
[..]
sure
Heeft wel al wat tickets gekost hoor.
Maar ja je wil toch wat langer wippen dan twee weekjes he
Heb ze uit diverse landen gehad , vietnamese zijn de mooiste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |