abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61389500
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Goed stuk!
Afgezien van het feit dat ik een scepticus als Jilette nou niet bepaald 'dommer dan Bush' zou noemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 september 2008 @ 23:49:07 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61389843
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:55 schreef Lyrebird het volgende:
"Democrats say they love America and they hate half the people living in it." - Lyrebird
Ja zo kan ik ook wel wat verzinnen.

Ik ken aardig wat Democraten, inclusief eentje waarvan de zoon nu in Irak zit. Wie ben jij om te zeggen dat zij niet van haar land houdt?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61389892
De kijkcijfers
quote:
More than 40 million people see Palin speech
9 minutes ago

NEW YORK (AP) — More than 40 million people tuned in to the Republican convention Wednesday to hear vice presidential candidate Sarah Palin introduce herself to voters.

That audience rivaled the one for Democratic presidential candidate Barack Obama last week. Nielsen Media Research estimated 37.2 million people watched Palin on either ABC, CBS, NBC, CNN, Fox News Channel or MSNBC. PBS estimated it had four million viewers for the speech.

Last week Obama had 38.4 million viewers on the commercial networks, topping 40 million with PBS and C-SPAN added in.

Those are bigger audiences than the "American Idol" finale or Academy Awards.

Viewers were far more interested in Palin than Democratic vice presidential candidate Joe Biden. Biden's speech to Democrats last week was seen by an estimated 24 million people.
AP
pi_61389904
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ken aardig wat Democraten, inclusief eentje waarvan de zoon nu in Irak zit. Wie ben jij om te zeggen dat zij niet van haar land houdt?
Ik zie het eigenlijk meer als een positief punt. Vijftig procent is misschien wat veel, maar in elk land wonen wel dusdanig veel achterlijke mensen dat je ondanks dat je het een rpachtig land vindt toch nog een hekel kan hebben aan een significant deel van de bevolking.
  donderdag 4 september 2008 @ 23:52:43 #55
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61389916
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat geldt voor Democraten natuurlijk net zo goed, kijk maar eens even hoe hier over Republikeinen en hun supporters wordt gedaan.

Zelfde laken en pak.

Waar ik meer een hekel aan heb, zoals Lyrebirds opmerking, dat leden van de ene partij niet van hun land zouden houden op een of andere manier..... dat vind ik dan weer vrij zwak, om het zo te spelen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 4 september 2008 @ 23:55:16 #56
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61389964
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:51 schreef Monolith het volgende:
Ik zie het eigenlijk meer als een positief punt. Vijftig procent is misschien wat veel, maar in elk land wonen wel dusdanig veel achterlijke mensen dat je ondanks dat je het een rpachtig land vindt toch nog een hekel kan hebben aan een significant deel van de bevolking.
Ik heb een hekel aan bepaalde mensen vanwege hun gedrag. Niet om hun politieke instellingen. Er zijn genoeg Republikeinen waar ik prima mee door een deur kan, en Democraten waar ik een hekel aan heb. Het is die "hokjesgeest" waar ik zo'n hekel aan heb.....

Hij is een republikein/democraat, DUS moet ie wel slecht zijn. - Dat soort onzin.
-
pi_61389975
die quote kwam van Jon Stewart, een comedian.
enige wat er mee bedoeld is dat de Republikeinen vaderlandsliefde niet exclusief voor zichzelf moeten claimen.
dit was nadat voor de speech van Michelle Obama de pundits zeiden dat ze perse moest laten zien dat ze vaderlandslievend is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61390140
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:55 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan bepaalde mensen vanwege hun gedrag. Niet om hun politieke instellingen. Er zijn genoeg Republikeinen waar ik prima mee door een deur kan, en Democraten waar ik een hekel aan heb. Het is die "hokjesgeest" waar ik zo'n hekel aan heb.....

Hij is een republikein/democraat, DUS moet ie wel slecht zijn. - Dat soort onzin.
Dat is inderdaad een wat vreemde houding. Ik heb uberhaupt het idee dat men in de VS nog extra 'binair denkt' dan b.v. in Nederland, juist omdat men een twee partijen stelsel kent. Het versterkt m.i. het concept van 'you're either with us or against us', omdat er geen alternatief is dat 'sometimes with us and sometimes against us' is.
pi_61390180
2 x
I´m back.
pi_61390183
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef pberends het volgende:

[..]

"9/11!!! 9/11!!!"

Misschien moet hij dit filmpje eens bekijken:

Wat een 9/11 held!
No-bid contracts, komt ook veel voor ivm de bedrijven die in Irak worden ingezet.
Politiebureau opknappen en verven: 25 miljoen $.

Hier in hardball.

Hij is geen kandidaat meer, maar een behoorlijk schandaal.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ryan3 op 05-09-2008 00:14:26 ]
I´m back.
pi_61390380
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:52 schreef maartena het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zelfde laken en pak.
Nee, dat is niet hetzelfde laken en pak. De eerste zie je geregeld als bumpersticker voorbij komen, de tweede heb ik nog nooit gezien! Het dedain van Democraten als het om Republikeinen gaat...
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61390479
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:49 schreef maartena het volgende:

[..]

De regel op de uitzondering misschien? In het leger wordt significant vaker Republikeins dan Democraat gestemd, en ik neem aan dat dit grofweg gelijk is aan hoe ouders van soldaten stemmen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61390493
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nee, dat is niet hetzelfde laken en pak.
De tekst is compleet uitwisselbaar en toch is het niet zelfde laken een pak?
quote:
De eerste zie je geregeld als bumpersticker voorbij komen, de tweede heb ik nog nooit gezien! Het dedain van Democraten als het om Republikeinen gaat...
en omdat jij de tweede nog nooit hebt gezien is het niet hetzelfde laken een pak?

geweldig hoor.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61390547
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De regel op de uitzondering misschien? In het leger wordt significant vaker Republikeins dan Democraat gestemd, en ik neem aan dat dit grofweg gelijk is aan hoe ouders van soldaten stemmen.
Dan is het nog altijd de uitzondering op de regel maar dan nog is het totale flauwekul om aan de hand van de politieke gezindheid van de militaire meerderheid te concluderen dat het ene kamp vaderlandslievender is dan het andere land.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61390639
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Argento het volgende:
en omdat jij de tweede nog nooit hebt gezien is het niet hetzelfde laken een pak?

geweldig hoor.
Die eerste heb ik een keer of 1000 voorbij zien komen, de afgelopen 7 jaar. De tweede heb ik nog nooit gezien. Googelen op "friends don't let friends vote democrat" bumper sticker geeft 1310 hits, terwijl "friends don't let friends vote republican" bumper sticker 20400 hits krijgt. Daarnaast zijn Republikeinen niet zo obnoxious om met zo'n belachelijke sticker op hun auto rond te rijden.
pi_61390640
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef Argento het volgende:
O'Reilly werd bij Letterman ook al ns aardig door de mangel gehaald over Irak.

Letterman vs o'Reilly
.
Hij is fijn.
I´m back.
pi_61390656
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:23 schreef Argento het volgende:

[..]

Dan is het nog altijd de uitzondering op de regel maar dan nog is het totale flauwekul om aan de hand van de politieke gezindheid van de militaire meerderheid te concluderen dat het ene kamp vaderlandslievender is dan het andere land.
Dat heb ik helemaal nergens beweerd. Ik geef slechts antwoord op Maartena's vraag.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:31:28 #68
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61390689
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:20 schreef Lyrebird het volgende:
De regel op de uitzondering misschien?
Als je echt denkt dat de 50% die wellicht Democraat stemmen niet van het land zouden houden..... dan weet ik niet of het met jou beter is gesteld dan StefanP
quote:
In het leger wordt significant vaker Republikeins dan Democraat gestemd, en ik neem aan dat dit grofweg gelijk is aan hoe ouders van soldaten stemmen.
Dat is nogal een flinke aanname. In het leger wordt inderdaad voornamelijk Republikeins gestemd, maar dat is om dezelfde reden waarom Union-leden voornamelijk Democratisch stemmen, van oudsher zijn namelijk de militaire budgetten onder Republikeinen altijd het grootst geweest, en de steun voor Unions het grootste bij Democraten.

Maar de notie dat Democraten niet van hun land zouden houden..... dat is de grootste onzin die ik gehoord heb. Alhoewel ik er Bill O'Reily wel voor aan zie om zoiets doms te verkondigen.

Ik ben ook eerlijk gezegd lichtelijk verbaasd dat je zo gemakkelijk Democraten in een bepaald hokje wil stoppen omdat je zelf meer van Republikeinse kant bent.
-
pi_61390711
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:30 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal nergens beweerd. Ik geef slechts antwoord op Maartena's vraag.
en in dat antwoord ligt de stelling besloten dat Republikeinen vaderlandslievender zijn en dat die stelling bewezen wordt door het 'feit' dat meer soldaten Republikeins zijn. Anders kan ik het niet lezen.

Als jij die stelling zelf ook onzin vindt, prima.
pi_61390718
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef Argento het volgende:
O'Reilly werd bij Letterman ook al ns aardig door de mangel gehaald over Irak.

Letterman vs o'Reilly
Voor morgen bij de koffie. .
pi_61390722
Hehe, de democraten beweren dat de speech van Palin, Obama 8 miljoen heeft opgeleverd. Ik vind dat het campagneteam goed en snel reageert op de conventie van de Republikeinen. John McCain had tijdens de DNC zo'n knullige bijeenkomst waar ook nog Daddy Yankee de show stal:

pi_61390724
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Die eerste heb ik een keer of 1000 voorbij zien komen, de afgelopen 7 jaar. De tweede heb ik nog nooit gezien. Googelen op "friends don't let friends vote democrat" bumper sticker geeft 1310 hits, terwijl "friends don't let friends vote republican" bumper sticker 20400 hits krijgt. Daarnaast zijn Republikeinen niet zo obnoxious om met zo'n belachelijke sticker op hun auto rond te rijden.
het is een suffe sticker maar na 8 jaar Bush is de kennelijke populariteit van de Democratische variant misschien nog enigszins begrijpelijk.
pi_61390775
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:31 schreef maartena het volgende:
Maar de notie dat Democraten niet van hun land zouden houden..... dat is de grootste onzin die ik gehoord heb. Alhoewel ik er Bill O'Reily wel voor aan zie om zoiets doms te verkondigen.

Ik ben ook eerlijk gezegd lichtelijk verbaasd dat je zo gemakkelijk Democraten in een bepaald hokje wil stoppen omdat je zelf meer van Republikeinse kant bent.
Er zijn genoeg Democraten die van hun land houden en dat ook laten zien, dmv het uitsteken van de vlag, het steunen van de troepen of het verdedigen van hun land in een discussie met domme buitenlanders. Maar je staat er van te kijken hoe veel Amerikanen op hun vlag spugen, die de troepen het liefst vandaag nog collectief op zouden sluiten vanwege vermeende oorlogsmisdaden en die de VS het liefst onderdeel zouden maken van de EU. En dat zijn geen Republikeinen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:37:13 #74
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61390804
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:15 schreef Lyrebird het volgende:
De eerste zie je geregeld als bumpersticker voorbij komen, de tweede heb ik nog nooit gezien!
Heh. Als je nog voor de verkiezingen in Orange County, California komt - een overwegend Republikeins deel van California - trek dan je ogen eens wat open.

Er is ook een flinke markt voor trouwens.

Maar nogmaals: Zelfde laken en pak. Er zijn genoeg Democraten en Republikeinen die niets liever doen dan elkaar in hokjes te stoppen.
-
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:38:23 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61390827
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:36 schreef Lyrebird het volgende:
Maar je staat er van te kijken hoe veel Amerikanen op hun vlag spugen, die de troepen het liefst vandaag nog collectief op zouden sluiten vanwege vermeende oorlogsmisdaden en die de VS het liefst onderdeel zouden maken van de EU. En dat zijn geen Republikeinen.
Spugen op de vlag? Amerikaanse troepen opsluiten? Amerika lid van de EU?

Dat mag je wel eens gaan onderbouwen.....
-
pi_61390836
quote:

[..]

Er zijn genoeg Democraten die van hun land houden en dat ook laten zien, dmv het uitsteken van de vlag, het steunen van de troepen of het verdedigen van hun land in een discussie met domme buitenlanders. Maar je staat er van te kijken hoe veel Amerikanen op hun vlag spugen, die de troepen het liefst vandaag nog collectief op zouden sluiten vanwege vermeende oorlogsmisdaden en die de VS het liefst onderdeel zouden maken van de EU. En dat zijn geen Republikeinen.
Ik vind het heel gezond om Amerikaanse soldaten te vervolgen indien zij zich schuldig maken aan oorlogsmisdaden. En vergis je niet, dat gebeurt. Als Republikeinen vinden dat oorlogsmisdaden ongestraft moeten blijven, dan heeft dat meer te maken met extreem imperialisme dan met vaderlandsliefde.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:42:02 #77
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61390887

Deze is wel enorm grappig trouwens.
-
pi_61390948
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:42 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is wel enorm grappig trouwens.
sexism!

pi_61390950
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:38 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik vind het heel gezond om Amerikaanse soldaten te vervolgen indien zij zich schuldig maken aan oorlogsmisdaden. En vergis je niet, dat gebeurt. Als Republikeinen vinden dat oorlogsmisdaden ongestraft moeten blijven, dan heeft dat meer te maken met extreem imperialisme dan met vaderlandsliefde.
Ik heb het over alle troepen op te sluiten.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:48:44 #80
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61390990
quote:

[..]

Ach kom Lyre. Ik kreeg kriebels van Guliani en die Palin met hun enge speeches. Rudy die eigenlijk alle sociale werkers compleet in de zeik zet (m'n vrouw vloog tegen het plafond van boosheid als adoptiemedewerker), de werkers waar juist in Amerika men het van moet hebben en dan Palin die de oorlog in Irak een opdracht van God noemt. Kruistocht 2009.

Misselijk word ik van zulke retoriek.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61391038
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb het over alle troepen op te sluiten.
Dat is net zulke grote onzin als de VS onderdeel van de EU. Is het werkelijk de bedoeling dat ik ga geloven dat dat een breedgedragen democratisch standpunt is of dat het uberhaupt mag worden gepresenteerd als een democratisch standpunt?

Wat is precies je punt?

Er schijnen Republikeinen te zijn die vinden dat Alaska maar onafhankelijk moet zijn. Nou en?
pi_61391285
Het interview met Barack Obama bij de O'Reilly Factor is opgenomen. Over 45 minuten dus op Foxnews.

Ik krijg een beetje medelijden met Wolf Blitzer. Ze zitten hem steeds te plagen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 01:22:17 #83
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_61391360
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:14 schreef Toad het volgende:
Het interview met Barack Obama bij de O'Reilly Factor is opgenomen. Over 45 minuten dus op Foxnews.

Ik krijg een beetje medelijden met Wolf Blitzer. Ze zitten hem steeds te plagen.
Is dat nog ergens live te kijken? Of wordt dat morgen ergens downloaden.
pi_61391383
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja hallo, met een flag pin zou het er wel heeeeeel erg dik bovenop liggen. Ze straalt een grote liefde voor de VS uit, daar heb je verder geen flag pin voor nodig. Obama zit wat dat betreft op een erg streng dieet, alhoewel daar de meningen natuurlijk weer over verdeeld zijn.
Gek dat ze dan zo vriendelijk is met de Alaska Independence Party, waar blijkbaar haar man lid van was.
pi_61391451
Bart Jan Spruyt VS. Prem Radhakishun over het NPS-programma Obama 08:
http://www.hetgesprek.nl/archief/1429/
pi_61391465
Dave Letterman is wrs langzamerhand een steen des aanstoots voor de hardliner conservatieven in VS. Het interview met Bill O'Reilly zal geen goed gedaan hebben.
Nu was zijn affiliation eigenlijk altijd een mysterie gebleven, maar hij laat steeds vaker blijken toch wel problemen te hebben met de Bush administration en de oorlog in Irak.
http://newsbusters.org/bl(...)ly-guilty-war-crimes
NewsBusters is btw een project dat de 'liberal' vooringenomenheid van de media aan de kaak wil stellen en wil neutraliseren. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 05-09-2008 01:39:14 ]
I´m back.
pi_61391600
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:22 schreef Tweek het volgende:

[..]

Is dat nog ergens live te kijken? Of wordt dat morgen ergens downloaden.
Zie hier.
pi_61391618
Lol, die Republikeinse dame nu op de conventie doet net of Jezus gisteren op de RNC is verschenen in de vorm van Sarah Palin.

http://blackburn.house.gov/
Meldde zojuist dat Obama gaat boren in de portomonnee van Amerikaanse burgers. Ze durft wel dat ze nog steeds deze trash verkoopt.

McCain mag trouwens wel opschieten. Hij heeft 2x zo weinig geld als Obama met krap twee maandjes te gaan. Er heeft toch nooit een kandidaat verloren die het meeste geld had?

[ Bericht 29% gewijzigd door Toad op 05-09-2008 01:55:25 ]
pi_61391628
tvp voor morgen
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_61391744
Wil je het interview met Obama zien, zit je opgescheept met Karl Rove.
pi_61391752
Volgens CBS poll staat Obama-Mc Cain nu voor het eerst gelijk, nationwide.

bron:
http://www.realclearpolit(...)testpolls/index.html
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:11:01 #92
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61391755
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 00:48 schreef popolon het volgende:

[..]

Ach kom Lyre. Ik kreeg kriebels van Guliani en die Palin met hun enge speeches. Rudy die eigenlijk alle sociale werkers compleet in de zeik zet (m'n vrouw vloog tegen het plafond van boosheid als adoptiemedewerker), de werkers waar juist in Amerika men het van moet hebben en dan Palin die de oorlog in Irak een opdracht van God noemt. Kruistocht 2009.

Misselijk word ik van zulke retoriek.
tja.. helaas werkt die retoriek in Amerika nog steeds als een tierelier... hoe walgelijk men dat buiten de States ook vindt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:11:57 #93
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_61391758
De DNC stuurt nu mails de deur uit, met als boodschap "" Wheeeeh wat zijn de Republikeinen gemeen..."

Het is gewoon de bal die terug wordt gekaatst. Obama en Biden hadden het over Palin die geen ervaring had en beschimpten het burgemeester zijn in een klein stadje, hij krijgt het terug in het badinerend doen over community organizers.

Ze moeten niet zo piepen. Terugkijkend, was de DNC 1 en al "McCain is the same as Bush". En men dacht dat die boodschap pijn deed. Nou, niet echt.

Je kunt het er niet mee eens zijn, maar Giuliani en Palin gister deelden effectieve stoten uit. Mocht Obama het overigens -- ondanks de 500 miljoen opgehaalde dollars en alle aandacht -- niet worden op 4 november, kan men beter gaan nadenken over een derde partij. Want Carter en Bill Clinton zijn dan wel een erg schrale oogst in de laatste 40 jaar.
pi_61391761
pi_61391763
Perico is voor de GOP geworden nu zijn Clinton niet door het DNC is genomineerd als presidentskandidaat?
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:18:29 #96
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_61391789
Ik vind Bill O'reilly altijd wel grappig eigenlijk.
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:19:45 #97
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61391795
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 02:11 schreef Perico het volgende:
De DNC stuurt nu mails de deur uit, met als boodschap "" Wheeeeh wat zijn de Republikeinen gemeen..."

Het is gewoon de bal die terug wordt gekaatst. Obama en Biden hadden het over Palin die geen ervaring had en beschimpten het burgemeester zijn in een klein stadje, hij krijgt het terug in het badinerend doen over community organizers.

Ze moeten niet zo piepen. Terugkijkend, was de DNC 1 en al "McCain is the same as Bush". En men dacht dat die boodschap pijn deed. Nou, niet echt.

Je kunt het er niet mee eens zijn, maar Giuliani en Palin gister deelden effectieve stoten ui
Mwah... ik vond een ex-burgemeester en newbee-governor nou niet bepaald heel overtuigend overkomen toen ze riepen dat een senator weinig ervaring heeft. Los van de inhoudelijke verschillen denk ik dat Obama veel beter in staat is om mensen te mobiliseren en te bereiken dan McCain / Palin
quote:
t. Mocht Obama het overigens ondanks de 500 miljoen opgehaalde dollars en alle aandacht niet worden op 4 november, kan men beter gaan nadenken over een derde partij. Want Carter en Bill Clinton zijn dan wel een erg schrale oogst in de laatste 40 jaar.
Het rare in de Amerikaanse politiek is nu juist dat de beste presidenten die ze de afgelopen 50 jaar gehad hebben, niet exclusief bij 1 partij hoorden. Reagan en Clinton zijn beiden in hun eigen timeslot geweldige presidenten geweest
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_61391796
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 01:32 schreef Toad het volgende:
Bart Jan Spruyt VS. Prem Radhakishun over het NPS-programma Obama 08:
http://www.hetgesprek.nl/archief/1429/
Spruyt heeft wel gelijk dat de PO op deze manier natuurlijk niet uitlegt waarom Amerikanen gek zijn op de Republikeinen.
I´m back.
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:19:49 #99
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_61391797
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 02:13 schreef Toad het volgende:
Perico is voor de GOP geworden nu zijn Clinton niet door het DNC is genomineerd als presidentskandidaat?
Toad, ik ben het gewoon niet eens met de koers die de Democraten zijn ingeslagen, met Howard Dean / Nancy Pelosi / Donna Brazile en Obama aan het roer.

Maar okee, een groot deel is onvrede met de manier waarop Obama het is geworden -- de media gaven hem een free pass, en Clinton een hard time en wilden dat hij het werd. En ik ben geen Unity schaap nee, ik vermoed ook dat een vijfde van de Clinton stemmers naar Palin toegaan.

Bovenal is het ook nog wel nuttig om tussen de overgrote Obama minded meerderheid hier soms een kritisch (anderen zullen zeggen partijdig / verzuurd) geluid te laten horen. Maar ik heb zeker geen hekel aan de OBAMESSIAH en ik geef hem ook nog wel de betere kans...
pi_61391803
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 02:18 schreef Tweek het volgende:
Ik vind Bill O'reilly altijd wel grappig eigenlijk.
He got bitch-slapped by Dave Letterman though.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')